Om de putten in de weg manoeuvreren kost tijdquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is zo gewoon gebleven.
En nu nog file? Hoe dan

Leuk hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:53 schreef nils7 het volgende:
[..]
Poging
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hoi Totoquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
Dat stuiteren kan toch niet gezond zijn?

Zit gewoon een springveer onder zijn stoeltjequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:37 schreef Nizno het volgende:
rond de 1.30 gaat het best ernstig terwijl hij geen rare dingen doet ofzo

"Pole lap"? Uh... Verstappen heeft de pole lap gereden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
Dat stuiteren kan toch niet gezond zijn?

Nee, Sainz heeft de polelap, want de pole wordt pas op zondag uitgedeeld. Max had de snelste rondequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
"Pole lap"? Uh... Verstappen heeft de pole lap gereden.

Waarom heeft Max dat kleine bandje gekregen dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, Sainz heeft de polelap, want de pole wordt pas op zondag uitgedeeld. Max had de snelste ronde

Die is voor de snelste ronde in Q3 op de zaterdagquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom heeft Max dat kleine bandje gekregen dan?

HMMMMM ok.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die is voor de snelste ronde in Q3 op de zaterdag

Dat zijn de commentaren onder de video ook. Ik verwacht dat de ronde van Max nog wel online komtquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
HMMMMM ok.
Desalniettemin hadden ze beter de snelste lap van de dag kunnen tonen dan deze middelmatigheid van Sainz imho

Als alles goed gaat morgen bij de start, snijdt Max door het hele veld als een mes door de boter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:50 schreef DKUp het volgende:
Verstappen was iets van 0,7 sec sneller maar oké….
Wel leuk met je pole Sainz

Max heeft pole gekwalificeerd. Dus de pole lap gereden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, Sainz heeft de polelap, want de pole wordt pas op zondag uitgedeeld. Max had de snelste ronde

Ik hoop dat je gevoel niet bewaarheid wordt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb al de hele dag het gevoel dat Max morgen buiten zijn schuld, in lap 1 van de baan wordt gekegeld.

En ik heb het gevoel dat hij gaat winnen. En nu?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb al de hele dag het gevoel dat Max morgen buiten zijn schuld, in lap 1 van de baan wordt gekegeld.

We pakken het gemiddelde. Hij wordt eraf gekegeld en wint alsnog dankzij rode vlag reparaties..quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb heb het gevoel dat hij gaat winnen. En nu?

quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We pakken het gemiddelde. Hij wordt eraf gekegeld en wint alsnog dankzij rode vlag reparaties..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |