je hebt niet zoveel trek?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:42 schreef Nattekat het volgende:
Oh, toch niet BurgerMe. Die coupon is bijzonder waardeloos als ik eerst al meer moet bestellen dan ik op krijg
Pizza dan maar.
Dat Toto hem een tik op de billen geeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Krijgt eerst nog instructie van de pr afdeling
Heeft hij niet nodig. Hij gaat de PR-afdeling vertellen wat ze moeten zeggen, zo goed is de spreekbuis er in gewordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Krijgt eerst nog instructie van de pr afdeling
Eigenlijk wel. Ik ben toch maar even gaan kijken, het blijkt dus dat het gewoon belachelijk duur isquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als Jack daar nog rond liep, had hij het zo gedaan
mooi dus dat ze dat hebben veranderdquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:37 schreef HiDiHo het volgende:
En weer een bandje voor zijn cart erbij...
[ afbeelding ]
Zou ook tijd worden. Gezond voedsel moet goedkoper worden voor de consumentquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ik ben toch maar even gaan kijken, het blijkt dus dat het gewoon belachelijk duur is
in hongarije ging het ook goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:37 schreef Perox het volgende:
P15 --> podium moet kunnen.
Maar kan net zo goed een tranendal worden.
Voorzichtig beginnen, de race wordt niet gewonnen in ronde 1.
Maar gezond voedsel kan ik niet thuis laten bezorgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou ook tijd worden. Gezond voedsel moet goedkoper worden voor de consument
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar gezond voedsel kan ik niet thuis laten bezorgen
poke bowlquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
arme jijquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of jij met de jouwequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Van mij mag George ook wel even geconfronteerd worden met zijn uitspraken.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mercedes heeft nog wel wat in de tas hoor.
Poke bowls, salades is gezondquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |