paar jaar geleden had je toch die situatie dat hamilton het bandje signeerde, maar dat bottas hem mee naar huis mocht nemen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Max heeft pole, Sainz mag alleen morgen van P1 starten omdat Max een gridstraf heeft
Ze hebben twee versies van het commentaar. Sky team hoor je als je naar International switched (2e icoontje rechts). Default is een ander team geloof ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:30 schreef NaturalScience het volgende: [..] F1TV (Is hetzelfde commentaar toch?)
Was dat toen niet gewoon omdat Hamiltons tijd werd afgenomen wegens track limits?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:31 schreef Adames het volgende:
[..]
paar jaar geleden had je toch die situatie dat hamilton het bandje signeerde, maar dat bottas hem mee naar huis mocht nemen.
daarna was er kritiek, maar heb eigenlijk niet door of dat is veranderd.
vorig jaar niet voorgekomen
Hopelijk is die er blij meequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is de startpositie, max haalt zn bandje
ik ook niet nee.quote:
Zit diep he.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk is die er blij mee
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:32 schreef Rianne84 het volgende:
Was dat Hamilton die de Red Bull stond te inspecteren?
mwah, er werken een aantal die je beter in de kroeg had kunnen latenquote:
Er is nog een F2 racequote:
Waarom zou hetquote:
Dichterbij komt ie toch nietquote:
Zoals Sam Collinsquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, er werken een aantal die je beter in de kroeg had kunnen laten
Zo vroeg etenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo eens even wat te eten maken en daarna F2 kijken
Ik snap heel deze reactie niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:34 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zet je telefoon als je iPhone hebt op Engelse taal. Sky f1 commentaar
Alles is dan Engels
eerst nog maken hequote:
Dat zijn tekstenquote:
Dikke nattekatquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:35 schreef Nattekat het volgende:
Oja, eten, helemaal vergeten...
Ik ga maar #viesdik mijn BurgerMe coupon inwisselen.
Mijn laatste maaltijd was om 11:30 uurquote:
Hij heeft zelf toch zo hard gewerkt aan de verbetering van de auto waardoor Russell sneller was?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lewis vraagt zich af waar ze mee bezig zijn.
Dan is het terechtquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn laatste maaltijd was om 11:30 uur
Verstappen en La Source zijn geen beste combinatie...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:37 schreef Perox het volgende:
P15 --> podium moet kunnen.
Maar kan net zo goed een tranendal worden.
Voorzichtig beginnen, de race wordt niet gewonnen in ronde 1.
Wel door twee legendes getekendquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:37 schreef HiDiHo het volgende:
En weer een bandje voor zijn cart erbij...
[ afbeelding ]
Chips vóór het avondetenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan is het terecht
Net zak bugles chips op
Schande.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan is het terecht
Net zak bugles chips op
Als Jack daar nog rond liep, had hij het zo gedaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:40 schreef Evenstar het volgende:
Is er dan niet één echte journalist/interviewer/gast die even richting Toto, Lewis en Russell loopt en gewoon even vraagt "watskeburt"?
Bla bla ze spelen vals, bla bla we vinden aansluiten, bla bla we gaan winnen
je hebt niet zoveel trek?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:42 schreef Nattekat het volgende:
Oh, toch niet BurgerMe. Die coupon is bijzonder waardeloos als ik eerst al meer moet bestellen dan ik op krijg
Pizza dan maar.
Dat Toto hem een tik op de billen geeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Krijgt eerst nog instructie van de pr afdeling
Heeft hij niet nodig. Hij gaat de PR-afdeling vertellen wat ze moeten zeggen, zo goed is de spreekbuis er in gewordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Krijgt eerst nog instructie van de pr afdeling
Eigenlijk wel. Ik ben toch maar even gaan kijken, het blijkt dus dat het gewoon belachelijk duur isquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als Jack daar nog rond liep, had hij het zo gedaan
mooi dus dat ze dat hebben veranderdquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:37 schreef HiDiHo het volgende:
En weer een bandje voor zijn cart erbij...
[ afbeelding ]
Zou ook tijd worden. Gezond voedsel moet goedkoper worden voor de consumentquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ik ben toch maar even gaan kijken, het blijkt dus dat het gewoon belachelijk duur is
in hongarije ging het ook goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:37 schreef Perox het volgende:
P15 --> podium moet kunnen.
Maar kan net zo goed een tranendal worden.
Voorzichtig beginnen, de race wordt niet gewonnen in ronde 1.
Maar gezond voedsel kan ik niet thuis laten bezorgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou ook tijd worden. Gezond voedsel moet goedkoper worden voor de consument
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar gezond voedsel kan ik niet thuis laten bezorgen
poke bowlquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
arme jijquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of jij met de jouwequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Van mij mag George ook wel even geconfronteerd worden met zijn uitspraken.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mercedes heeft nog wel wat in de tas hoor.
Poke bowls, salades is gezondquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |