Dat zijn tekstenquote:
Dikke nattekatquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:35 schreef Nattekat het volgende:
Oja, eten, helemaal vergeten...
Ik ga maar #viesdik mijn BurgerMe coupon inwisselen.
Mijn laatste maaltijd was om 11:30 uurquote:
Hij heeft zelf toch zo hard gewerkt aan de verbetering van de auto waardoor Russell sneller was?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lewis vraagt zich af waar ze mee bezig zijn.
Dan is het terechtquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn laatste maaltijd was om 11:30 uur
Verstappen en La Source zijn geen beste combinatie...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:37 schreef Perox het volgende:
P15 --> podium moet kunnen.
Maar kan net zo goed een tranendal worden.
Voorzichtig beginnen, de race wordt niet gewonnen in ronde 1.
Wel door twee legendes getekendquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:37 schreef HiDiHo het volgende:
En weer een bandje voor zijn cart erbij...
[ afbeelding ]
Chips vóór het avondetenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan is het terecht
Net zak bugles chips op
Schande.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan is het terecht
Net zak bugles chips op
Als Jack daar nog rond liep, had hij het zo gedaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:40 schreef Evenstar het volgende:
Is er dan niet één echte journalist/interviewer/gast die even richting Toto, Lewis en Russell loopt en gewoon even vraagt "watskeburt"?
Bla bla ze spelen vals, bla bla we vinden aansluiten, bla bla we gaan winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |