Die stopte met racen toen mijn moeder 12 wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fangio? Om er maar 1 te noemen die in aanmerking komt.
Maar die reed niet toen jij keek en telt dus niet
Kan ik het vooralsnog mee eens zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die stopte met racen toen mijn moeder 12 was![]()
Maar laat ik het dan anders formuleren: de GOAT staat (al zeer geruime tijd) niet meer op de grid
En ik wil ook niet suggereren dat nummer 44 niets kan, maar GOAT zeker niet.
Michael Schumacher was in 2002, na 11 van de 17 races kampioen. Oftewel op 65% van het seizoen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:19 schreef TjjWester het volgende:
Is er een lijst van hoeveel wedstrijden een kampioen nodig had om kampioen te worden, per seizoen???
Volgens mij gaat max aardig hoog scoren.
Toto Wolff zegt van wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Michaël is ook niet de GOAT hoor
Dat mag. Ben het er niet noodzakelijkerwijs mee eens. En ja, ik keek F1 in zijn hoogtijdagen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Toto Wolff zegt van wel.
(En dat is het enige waar Toto en ik het over eens zijn).
Ik heb de Formule 1 gevolgd van 1993 t/m 2006. Daarna pas weer in 2016.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat mag. Ben het er niet noodzakelijkerwijs mee eens. En ja, ik keek F1 in zijn hoogtijdagen.
Eerlijk gezegd heb ik meer een idee van wie NIET (voor mij)quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik heb de Formule 1 gevolgd van 1993 t/m 2006. Daarna pas weer in 2016.
Maar wie is het dan wel, volgens jou? En gebaseerd op wat?
is toch allemaal subjectief, nog steeds mijn favoriete coureur of all time, goat maak je lekkere saté vanquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat mag. Ben het er niet noodzakelijkerwijs mee eens. En ja, ik keek F1 in zijn hoogtijdagen.
Klopt, zeker omdat bijna iedereen iemand uit zijn/haar kijktijd als GOAT ziet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch allemaal subjectief, nog steeds mijn favoriete coureur of all time, goat maak je lekkere saté van
vroeger had je maar 1 goat en dat was Muhammad Ali, de rest is allemaal copy goatsquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, zeker omdat bijna iedereen iemand uit zijn/haar kijktijd als GOAT ziet.
Mag ik ffquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
vroeger had je maar 1 goat en dat was Muhammad Ali, de rest is allemaal copy goats
Dat zal zeker invloed hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, zeker omdat bijna iedereen iemand uit zijn/haar kijktijd als GOAT ziet.
Daar had ik het met mijn man ook over, die wagen van Max loopt zo glad over het circuit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
Dat stuiteren kan toch niet gezond zijn?
Dit is met de helmetcam, die heeft geen beeldstabilisatie oid, en stuitert sowieso 100x harder. Als jij dat in je eigen auto op zou zetten zou je ook denken van wtf is dit.quote:Op zondag 28 augustus 2022 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar had ik het met mijn man ook over, die wagen van Max loopt zo glad over het circuit.
Niet normaal.
Volgens mij heeft Max (net als een paar andere coureurs) geen helmetcam omdat-ie een ander merk helm heeft, waar nog geen camera ingebouwd zit.quote:Op zondag 28 augustus 2022 00:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn er eigenlijk vergelijkbare beelden vanuit Max' cockpit? Ik geloof best dat de Red Bull veel minder stuitert, maar ik zou wel eens willen zien hoe een rondje van Max er uit ziet vanuit zijn helm.
Albroem!quote:Op zondag 28 augustus 2022 00:25 schreef ootjekatootje het volgende:
En trouwens dik applaus hier voor Albon.
Kan ik enorm van genieten, hoe ineens de pace er is bij Williams.
Kijk nou wat je doet Messi. Je zwengelt weer eens de meest vermoeiende discussie van het forum aanquote:
Marko zag potentie, Albon reed beter met Williams materiaal dan de Mercedessen. Daar laat Gasly constant dingen liggen. Beide oud-collega’s van Max maar Albon liet wel ff zien te kunnen racen in een C-wagen. Ik vind het knap.quote:
Is het ook, ik ben ook blij dat hij weer meedoet. Nu Latifi nog weg daar en ook een potentiele coureur ernaast.quote:Op zondag 28 augustus 2022 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Marko zag potentie, Albon reed beter met Williams materiaal dan de Mercedessen. Daar laat Gasly constant dingen liggen. Beide oud-collega’s van Max maar Albon liet wel ff zien te kunnen racen in een C-wagen. Ik vind het knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |