Dit gaat er inderdaad over dat men er bewust voor heeft gekozen om Perez geen tow te geven omdat ze liever van P2 starten. Dat was al besproken voor dat duidelijk was dat Verstappen naar binnen zou gaan.quote:Op zondag 28 augustus 2022 02:45 schreef chufi het volgende:
Sainz kreeg die tow... maar werkte niet en hij stond al op 2 achter verstappen, waarvan bekend was dat ie teruggezet worden ... dus doe ff naam en toenaam over wie het anders zou gaan ? Perez kreeg geen tow want Max bleef binnen..
Veel plezier, stuur je af en toe wat foto’s door van het sfeertje?quote:Op zondag 28 augustus 2022 07:01 schreef nils7 het volgende:
Bier en nootjes in de tas
Busje gaat al vroeg
Dus vandaag kunnen we overslaan. Wat gaan we nu kijken?quote:Op zondag 28 augustus 2022 07:29 schreef -XOR- het volgende:
Verstappen rijdt binnen 15 rondes alweer vrolijk aan de leiding.
De vueltaquote:Op zondag 28 augustus 2022 08:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dus vandaag kunnen we overslaan. Wat gaan we nu kijken?
Paar flinke puisten over fietsen vandaag. Erg mooi.quote:
Dus straks lekker genieten van de F3 race daaroquote:Op zondag 28 augustus 2022 08:40 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Gasly gister avond nog
Huidige plek:
[ afbeelding ]
quote:
Wat is dit voor onzin, waar is de echte pole lap ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
Dat stuiteren kan toch niet gezond zijn?
Was dat vorig jaar ook toen Lewis straf moest pakken en pole naar Bottas ging? Of hadden ze toen wel het rondje van Lewis?quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:02 schreef Breekfast het volgende:
Iemand een link naar de lap van Max Verstappen? Belachelijk dat F1 die van Sainz erop gooit
https://streamable.com/5lv1bdquote:Op zondag 28 augustus 2022 09:02 schreef Breekfast het volgende:
Iemand een link naar de lap van Max Verstappen? Belachelijk dat F1 die van Sainz erop gooit
Daar kan je wel lekker een paar pintjes wegroeienquote:Op zondag 28 augustus 2022 08:40 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Gasly gister avond nog
Huidige plek:
[ afbeelding ]
Toilet is wel ff stappenquote:Op zondag 28 augustus 2022 09:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daar kan je wel lekker een paar pintjes wegroeien
Snelle gazonmaaiers.quote:
S ainzquote:
Wij zaten vrijdag binnenkant Bruxelles. Is altijd wel een mooi plekje.quote:Op zondag 28 augustus 2022 08:40 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Gasly gister avond nog
Huidige plek:
[ afbeelding ]
Als hij de 1e ronde doorkomt. Daar ben ik wel bang voor. Rond die 15e startplek is het wel vaak waar het bij de start mis gaat.quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen gaat iedereen aan gort rijden vanmiddag.
Max is wel een stuk volwassener dan vroeger, dus zal niet de meest onnodige risico's nemen. Maar goed, je hebt ook de rest van het veld nog...quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:50 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als hij de 1e ronde doorkomt. Daar ben ik wel bang voor. Rond die 15e startplek is het wel vaak waar het bij de start mis gaat.
aan hem zal het niet liggen inderdaadquote:Op zondag 28 augustus 2022 09:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Max is wel een stuk volwassener dan vroeger, dus zal niet de meest onnodige risico's nemen. Maar goed, je hebt ook de rest van het veld nog...
ik denk niet dat je deze beelden echt duidelijk kan vergelijken. camera op de helm zal sowieso elke stuiter ook gewoon met het hoofd registreren terwijl je die bij een onboard mogelijk amper ziet.quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
wat een wereld van verschil hoe veel minder de RB stuitert ten opzichte van de Ferrari
Het is lastig te vergelijken inderdaad. Dat gezegd hebbende zie je bij Sainz als het richting topsnelheid gaat het stuiteren flink toenemen en dat lijkt de Redbull toch veel minder te hebben.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk niet dat je deze beelden echt duidelijk kan vergelijken. camera op de helm zal sowieso elke stuiter ook gewoon met het hoofd registreren terwijl je die bij een onboard mogelijk amper ziet.
maar hij lijkt idd beter en rustiger te zitten dan sainz
Ik vraag me vooral af wat de invloed op Merc is. Is het een kwestie van de banden niet aan de praat krijgen vanwege de lage temperatuur of hebben ze toch de boel aan moeten passen omdat ze te hard stuiterden volgens de FIA?quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:29 schreef Tarado het volgende:
Die TD heeft op de Red Bull weinig invloed gehad, op de Ferrari misschien wel want het gat is opeens groot
dat wordt lastig zonder tv aboquote:Op zondag 28 augustus 2022 10:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie kunnen deze wedstrijd uitzonderlijk zien op de "Belg" of gewoon "sporza"
Vorige keer gingen ze juist wel lekker op lage temperatuur. Het was ferrari die er moeite mee had.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat de invloed op Merc is. Is het een kwestie van de banden niet aan de praat krijgen vanwege de lage temperatuur of hebben ze toch de boel aan moeten passen omdat ze te hard stuiterden volgens de FIA?
Temperatuur zal zeker van invloed zijn maar 1.8 over een rondje is giga, op racepace schijnt het 1 seconde te zijn, drag is een groot probleem bij hun, ze zeggen zelf dat ze niets aan hebben hoeven passen qua vloer (buiten normale updates) maar of dat klopt weet ik niet.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat de invloed op Merc is. Is het een kwestie van de banden niet aan de praat krijgen vanwege de lage temperatuur of hebben ze toch de boel aan moeten passen omdat ze te hard stuiterden volgens de FIA?
Zouden ze dit jaar inmiddels niet compleet opgegeven hebben en alle resources gebruiken voor de 2023 auto. Want ik kan me niet voorstellen dat ze met dit concept verder gaan.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Temperatuur zal zeker van invloed zijn maar 1.8 over een rondje is giga, op racepace schijnt het 1 seconde te zijn, drag is een groot probleem bij hun, ze zeggen zelf dat ze niets aan hebben hoeven passen qua vloer (buiten normale updates) maar of dat klopt weet ik niet.
Zo ziet het er voor Mercedes beter uit dan dat ze ruim 1,5 seconden, of gewoon 1.8 seconden schrijvenquote:Zijn coureurs Lewis Hamilton en George Russell reden hun snelste rondje in ruim 1 seconde meer dan Max Verstappen en noteerden respectievelijk de zevende en achtste tijd.
Red Bull heeft gewoon Adrian Newey, die weet wel hoe je een auto moet ontwerpenquote:Op zondag 28 augustus 2022 10:29 schreef Tarado het volgende:
Die TD heeft op de Red Bull weinig invloed gehad, op de Ferrari misschien wel want het gat is opeens groot
Het gat achter Ferrari is hetzelfde gebleven, RB is gewoon ijzersterk.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:29 schreef Tarado het volgende:
De vraag is elke keer, wat is nu echt de pace van de RB. Het rondje van Max zat gisteren niet ver van een optimaal rondje en tegelijkertijd is het gat met Perez enorm. Jammer genoeg zullen we nooit weten wat een Hamilton of Leclerc met de RB gisteren gereden hadquote:Op zondag 28 augustus 2022 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gat achter Ferrari is hetzelfde gebleven, RB is gewoon ijzersterk.
Perez heeft geen enkel goed Q3 rondje gereden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De vraag is elke keer, wat is nu echt de pace van de RB. Het rondje van Max zat gisteren niet ver van een optimaal rondje en tegelijkertijd is het gat met Perez enorm. Jammer genoeg zullen we nooit weten wat een Hamilton of Leclerc met de RB gisteren gereden had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |