Hongarije 2022 stylequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We pakken het gemiddelde. Hij wordt eraf gekegeld en wint alsnog dankzij rode vlag reparaties..
Dat was een masterclass. Nee, het was een Maxterclassquote:
Het is een risico. Leclerc zal all-in gaan om hem meteen te pakken te nemen. Wordt heerlijke TV dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb al de hele dag het gevoel dat Max morgen buiten zijn schuld, in lap 1 van de baan wordt gekegeld.
Leclerc weet dat het kansloos is en gaat echt niet zo veel risico nemen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is een risico. Leclerc zal all-in gaan om hem meteen te pakken te nemen. Wordt heerlijke TV dus
Dit wordt in ieder geval een gave race.
Hoop ik vooral dat jij gelijk krijgt, en mijn gevoel nergens op gebaseerd is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik heb het gevoel dat hij gaat winnen. En nu?
Heerlijk dit soort hussel werk. Maakt de race alleen maar spannender op.quote:
Waarom zou hij kansloos zijn? Op racepace/tyredeg weten we nog niet hoe de kaarten verdeeld zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leclerc weet dat het kansloos is en gaat echt niet zo veel risico nemen.
Heb ik met Ocon. Ik miste iemand vooraan maar kon niet pinpointen wiequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
Zhou dus ook straffen. Die stond nog niet in mijn lijstje voor dit weekend
Zagen we tijdens de kwalificatie en vrije trainingen ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:30 schreef Ferry_76 het volgende:
Leclerc die all-in gaat eindigt in het grind of in de banden.
Niet eens die van de GOAT?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even F1TV aanslingeren om DE RONDE van Max terug te kijken
Als hij om die reden belachelijke risico's gaat nemen, dan vind ik hem zeker niet WK-waardig. Maar ik denk niet dat hij dat gaat doen. Als hij een mogelijkheid ziet zal hij die uiteraard wel pakken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is een risico. Leclerc zal all-in gaan om hem meteen te pakken te nemen.
Nee, die zit in soort van vegetatieve toestand in een rolstoel naar een scherm te staren waar zijn zoon afentoe voorbij rijdt in een HAASquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, die zit in soort van vegetatieve toestand in een rolstoel naar een scherm te staren waar zijn zoon afentoe voorbij rijdt in een HAAS
Hij kan echt wel rijden hoor, maar 7 kampioenschappen is teveel eer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens hoor, maar tis nog steeds pijnlijk.
Ja dat wel… ik zeg het wat boud, maar voor mij is hij de GOAT en niemand andersquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens hoor, maar tis nog steeds pijnlijk.
Michaël is ook niet de GOAT hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, die zit in soort van vegetatieve toestand in een rolstoel naar een scherm te staren waar zijn zoon afentoe voorbij rijdt in een HAAS
Ze hebben het over Der Michaëlquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij kan echt wel rijden hoor, maar 7 kampioenschappen is teveel eer.
Fangio? Om er maar 1 te noemen die in aanmerking komt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat wel… ik zeg het wat boud, maar voor mij is hij de GOAT en niemand anders
Die stopte met racen toen mijn moeder 12 wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fangio? Om er maar 1 te noemen die in aanmerking komt.
Maar die reed niet toen jij keek en telt dus niet
Kan ik het vooralsnog mee eens zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die stopte met racen toen mijn moeder 12 was![]()
Maar laat ik het dan anders formuleren: de GOAT staat (al zeer geruime tijd) niet meer op de grid
En ik wil ook niet suggereren dat nummer 44 niets kan, maar GOAT zeker niet.
Michael Schumacher was in 2002, na 11 van de 17 races kampioen. Oftewel op 65% van het seizoen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:19 schreef TjjWester het volgende:
Is er een lijst van hoeveel wedstrijden een kampioen nodig had om kampioen te worden, per seizoen???
Volgens mij gaat max aardig hoog scoren.
Toto Wolff zegt van wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Michaël is ook niet de GOAT hoor
Dat mag. Ben het er niet noodzakelijkerwijs mee eens. En ja, ik keek F1 in zijn hoogtijdagen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Toto Wolff zegt van wel.
(En dat is het enige waar Toto en ik het over eens zijn).
Ik heb de Formule 1 gevolgd van 1993 t/m 2006. Daarna pas weer in 2016.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat mag. Ben het er niet noodzakelijkerwijs mee eens. En ja, ik keek F1 in zijn hoogtijdagen.
Eerlijk gezegd heb ik meer een idee van wie NIET (voor mij)quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik heb de Formule 1 gevolgd van 1993 t/m 2006. Daarna pas weer in 2016.
Maar wie is het dan wel, volgens jou? En gebaseerd op wat?
is toch allemaal subjectief, nog steeds mijn favoriete coureur of all time, goat maak je lekkere saté vanquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat mag. Ben het er niet noodzakelijkerwijs mee eens. En ja, ik keek F1 in zijn hoogtijdagen.
Klopt, zeker omdat bijna iedereen iemand uit zijn/haar kijktijd als GOAT ziet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch allemaal subjectief, nog steeds mijn favoriete coureur of all time, goat maak je lekkere saté van
vroeger had je maar 1 goat en dat was Muhammad Ali, de rest is allemaal copy goatsquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, zeker omdat bijna iedereen iemand uit zijn/haar kijktijd als GOAT ziet.
Mag ik ffquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
vroeger had je maar 1 goat en dat was Muhammad Ali, de rest is allemaal copy goats
Dat zal zeker invloed hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, zeker omdat bijna iedereen iemand uit zijn/haar kijktijd als GOAT ziet.
Daar had ik het met mijn man ook over, die wagen van Max loopt zo glad over het circuit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
Dat stuiteren kan toch niet gezond zijn?
Dit is met de helmetcam, die heeft geen beeldstabilisatie oid, en stuitert sowieso 100x harder. Als jij dat in je eigen auto op zou zetten zou je ook denken van wtf is dit.quote:Op zondag 28 augustus 2022 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar had ik het met mijn man ook over, die wagen van Max loopt zo glad over het circuit.
Niet normaal.
Volgens mij heeft Max (net als een paar andere coureurs) geen helmetcam omdat-ie een ander merk helm heeft, waar nog geen camera ingebouwd zit.quote:Op zondag 28 augustus 2022 00:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn er eigenlijk vergelijkbare beelden vanuit Max' cockpit? Ik geloof best dat de Red Bull veel minder stuitert, maar ik zou wel eens willen zien hoe een rondje van Max er uit ziet vanuit zijn helm.
Albroem!quote:Op zondag 28 augustus 2022 00:25 schreef ootjekatootje het volgende:
En trouwens dik applaus hier voor Albon.
Kan ik enorm van genieten, hoe ineens de pace er is bij Williams.
Kijk nou wat je doet Messi. Je zwengelt weer eens de meest vermoeiende discussie van het forum aanquote:
Marko zag potentie, Albon reed beter met Williams materiaal dan de Mercedessen. Daar laat Gasly constant dingen liggen. Beide oud-collega’s van Max maar Albon liet wel ff zien te kunnen racen in een C-wagen. Ik vind het knap.quote:
Is het ook, ik ben ook blij dat hij weer meedoet. Nu Latifi nog weg daar en ook een potentiele coureur ernaast.quote:Op zondag 28 augustus 2022 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Marko zag potentie, Albon reed beter met Williams materiaal dan de Mercedessen. Daar laat Gasly constant dingen liggen. Beide oud-collega’s van Max maar Albon liet wel ff zien te kunnen racen in een C-wagen. Ik vind het knap.
Dit gaat er inderdaad over dat men er bewust voor heeft gekozen om Perez geen tow te geven omdat ze liever van P2 starten. Dat was al besproken voor dat duidelijk was dat Verstappen naar binnen zou gaan.quote:Op zondag 28 augustus 2022 02:45 schreef chufi het volgende:
Sainz kreeg die tow... maar werkte niet en hij stond al op 2 achter verstappen, waarvan bekend was dat ie teruggezet worden ... dus doe ff naam en toenaam over wie het anders zou gaan ? Perez kreeg geen tow want Max bleef binnen..
Veel plezier, stuur je af en toe wat foto’s door van het sfeertje?quote:Op zondag 28 augustus 2022 07:01 schreef nils7 het volgende:
Bier en nootjes in de tas
Busje gaat al vroeg
Dus vandaag kunnen we overslaan. Wat gaan we nu kijken?quote:Op zondag 28 augustus 2022 07:29 schreef -XOR- het volgende:
Verstappen rijdt binnen 15 rondes alweer vrolijk aan de leiding.
De vueltaquote:Op zondag 28 augustus 2022 08:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dus vandaag kunnen we overslaan. Wat gaan we nu kijken?
Paar flinke puisten over fietsen vandaag. Erg mooi.quote:
Dus straks lekker genieten van de F3 race daaroquote:Op zondag 28 augustus 2022 08:40 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Gasly gister avond nog
Huidige plek:
[ afbeelding ]
quote:
Wat is dit voor onzin, waar is de echte pole lap ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
Dat stuiteren kan toch niet gezond zijn?
Was dat vorig jaar ook toen Lewis straf moest pakken en pole naar Bottas ging? Of hadden ze toen wel het rondje van Lewis?quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:02 schreef Breekfast het volgende:
Iemand een link naar de lap van Max Verstappen? Belachelijk dat F1 die van Sainz erop gooit
https://streamable.com/5lv1bdquote:Op zondag 28 augustus 2022 09:02 schreef Breekfast het volgende:
Iemand een link naar de lap van Max Verstappen? Belachelijk dat F1 die van Sainz erop gooit
Daar kan je wel lekker een paar pintjes wegroeienquote:Op zondag 28 augustus 2022 08:40 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Gasly gister avond nog
Huidige plek:
[ afbeelding ]
Toilet is wel ff stappenquote:Op zondag 28 augustus 2022 09:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daar kan je wel lekker een paar pintjes wegroeien
Snelle gazonmaaiers.quote:
S ainzquote:
Wij zaten vrijdag binnenkant Bruxelles. Is altijd wel een mooi plekje.quote:Op zondag 28 augustus 2022 08:40 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Gasly gister avond nog
Huidige plek:
[ afbeelding ]
Als hij de 1e ronde doorkomt. Daar ben ik wel bang voor. Rond die 15e startplek is het wel vaak waar het bij de start mis gaat.quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen gaat iedereen aan gort rijden vanmiddag.
Max is wel een stuk volwassener dan vroeger, dus zal niet de meest onnodige risico's nemen. Maar goed, je hebt ook de rest van het veld nog...quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:50 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als hij de 1e ronde doorkomt. Daar ben ik wel bang voor. Rond die 15e startplek is het wel vaak waar het bij de start mis gaat.
aan hem zal het niet liggen inderdaadquote:Op zondag 28 augustus 2022 09:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Max is wel een stuk volwassener dan vroeger, dus zal niet de meest onnodige risico's nemen. Maar goed, je hebt ook de rest van het veld nog...
ik denk niet dat je deze beelden echt duidelijk kan vergelijken. camera op de helm zal sowieso elke stuiter ook gewoon met het hoofd registreren terwijl je die bij een onboard mogelijk amper ziet.quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
wat een wereld van verschil hoe veel minder de RB stuitert ten opzichte van de Ferrari
Het is lastig te vergelijken inderdaad. Dat gezegd hebbende zie je bij Sainz als het richting topsnelheid gaat het stuiteren flink toenemen en dat lijkt de Redbull toch veel minder te hebben.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk niet dat je deze beelden echt duidelijk kan vergelijken. camera op de helm zal sowieso elke stuiter ook gewoon met het hoofd registreren terwijl je die bij een onboard mogelijk amper ziet.
maar hij lijkt idd beter en rustiger te zitten dan sainz
Ik vraag me vooral af wat de invloed op Merc is. Is het een kwestie van de banden niet aan de praat krijgen vanwege de lage temperatuur of hebben ze toch de boel aan moeten passen omdat ze te hard stuiterden volgens de FIA?quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:29 schreef Tarado het volgende:
Die TD heeft op de Red Bull weinig invloed gehad, op de Ferrari misschien wel want het gat is opeens groot
dat wordt lastig zonder tv aboquote:Op zondag 28 augustus 2022 10:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie kunnen deze wedstrijd uitzonderlijk zien op de "Belg" of gewoon "sporza"
Vorige keer gingen ze juist wel lekker op lage temperatuur. Het was ferrari die er moeite mee had.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat de invloed op Merc is. Is het een kwestie van de banden niet aan de praat krijgen vanwege de lage temperatuur of hebben ze toch de boel aan moeten passen omdat ze te hard stuiterden volgens de FIA?
Temperatuur zal zeker van invloed zijn maar 1.8 over een rondje is giga, op racepace schijnt het 1 seconde te zijn, drag is een groot probleem bij hun, ze zeggen zelf dat ze niets aan hebben hoeven passen qua vloer (buiten normale updates) maar of dat klopt weet ik niet.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat de invloed op Merc is. Is het een kwestie van de banden niet aan de praat krijgen vanwege de lage temperatuur of hebben ze toch de boel aan moeten passen omdat ze te hard stuiterden volgens de FIA?
Zouden ze dit jaar inmiddels niet compleet opgegeven hebben en alle resources gebruiken voor de 2023 auto. Want ik kan me niet voorstellen dat ze met dit concept verder gaan.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Temperatuur zal zeker van invloed zijn maar 1.8 over een rondje is giga, op racepace schijnt het 1 seconde te zijn, drag is een groot probleem bij hun, ze zeggen zelf dat ze niets aan hebben hoeven passen qua vloer (buiten normale updates) maar of dat klopt weet ik niet.
Zo ziet het er voor Mercedes beter uit dan dat ze ruim 1,5 seconden, of gewoon 1.8 seconden schrijvenquote:Zijn coureurs Lewis Hamilton en George Russell reden hun snelste rondje in ruim 1 seconde meer dan Max Verstappen en noteerden respectievelijk de zevende en achtste tijd.
Red Bull heeft gewoon Adrian Newey, die weet wel hoe je een auto moet ontwerpenquote:Op zondag 28 augustus 2022 10:29 schreef Tarado het volgende:
Die TD heeft op de Red Bull weinig invloed gehad, op de Ferrari misschien wel want het gat is opeens groot
Het gat achter Ferrari is hetzelfde gebleven, RB is gewoon ijzersterk.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:29 schreef Tarado het volgende:
De vraag is elke keer, wat is nu echt de pace van de RB. Het rondje van Max zat gisteren niet ver van een optimaal rondje en tegelijkertijd is het gat met Perez enorm. Jammer genoeg zullen we nooit weten wat een Hamilton of Leclerc met de RB gisteren gereden hadquote:Op zondag 28 augustus 2022 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gat achter Ferrari is hetzelfde gebleven, RB is gewoon ijzersterk.
Perez heeft geen enkel goed Q3 rondje gereden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De vraag is elke keer, wat is nu echt de pace van de RB. Het rondje van Max zat gisteren niet ver van een optimaal rondje en tegelijkertijd is het gat met Perez enorm. Jammer genoeg zullen we nooit weten wat een Hamilton of Leclerc met de RB gisteren gereden had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |