Het gaat sowieso nog wel een week duren voordat Paixao alle papiertjes heeft en mag meetrainen als je het zo leest.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat Slot het nog even aanziet met Idrissi maar aangezien Walemark het gewoon beter doet zal die wissel er op een gegeven moment wel komen, dit kan je niet lang volhouden natuurlijk. Paixao in de basis reken ik tot oktober eigenlijk niet op.
Met Pedersen achter je is het ook vrij lastig om goed te functioneren als buitenspeler.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:59 schreef Scrummie het volgende:
Walemark op links was ook niet best hè.
Walemark moet echt op rechts inderdaad. Maar Dilrosun zou het toch moeten kunnenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:59 schreef Scrummie het volgende:
Vond het wel een goed doelpunt van hem tegen Vitesse hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:59 schreef Scrummie het volgende:
Ja, dat lijkt me een betere optie.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Walemark moet echt op rechts inderdaad. Maar Dilrosun zou het toch moeten kunnen
Ja dat wel, maar buiten dat was het ook niet veel en het was tegen Vitesse. Tegen Heerenveen was het helemaal niks.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vond het wel een goed doelpunt van hem tegen Vitesse hoor.
Idrissi lijkt me een gevalletje Alireza. Heeft na een hele goede periode bij AZ gewoon teveel fitheid en vertrouwen verloren om terug te komen op z'n oude niveau. Hij lijkt ook gewoon een paar kilo te zwaarquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een betere optie.
Plus dat was met een rechtspoot op linksback, Slot heeft zich aardig uitgesproken tegen twee linkspoten op links.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar buiten dat was het ook niet veel en het was tegen Vitesse. Tegen Heerenveen was het helemaal niks.
Lijkt er wel op ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Idrissi lijkt me een gevalletje Alireza. Heeft na een hele goede periode bij AZ gewoon teveel fitheid en vertrouwen verloren om terug te komen op z'n oude niveau. Hij lijkt ook gewoon een paar kilo te zwaar
Eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plus dat was met een rechtspoot op linksback, Slot heeft zich aardig uitgesproken tegen twee linkspoten op links.
Overigens is Wålemark sowieso hard op weg naar een basisplaats op rechts.
Het is pril ja, maar ik vind dat Wålemark al langer een stijgende lijn laat zien. Hij begint iets explosiever te worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:10 schreef Scrummie het volgende:
Eens.
Al schrijven we Idrissi af op basis van twee helftjes (in principe) en Walemark praten we de basis in op basis van 1 helftje. Laten we maar gewoon even afwachten.
Walemark heeft ook tot zijn 19e bij de amateurs gespeeld ergens in de 5e klasse van Zweden ofzo. Die gozer heeft letterlijk nog maar anderhalf jaar profervaring en is heel bewust als ruwe diamant gehaald die nog veel moest groeien. En dat heeft hij ook wel duidelijk gedaan als je hem vergelijkt met een haf jaar geleden. Dit is eigenlijk het seizoen waarin Walemark een vaste basisplaats moet gaan bemachtigen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is pril ja, maar ik vind dat Wålemark al langer een stijgende lijn laat zien. Hij begint iets explosiever te worden.
Bij Idrissi daarentegen zijn de eerste signalen heel zorgwekkend. Wilde net zeggen, op basis van die potjes is het eigenlijk te vroeg om hem dusdanig af te schrijven maar je hebt niet goed debuteren en je hebt een ondergrens aantikken.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slot wisselt één keer Szymanski in een oefenwedstrijd en er wordt direct overal geschreeuwd dat hij ontslagen moet worden. Dit topic
Je hebt wel 50 goals verkocht hoor klootzak.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slot wisselt één keer Szymanski in een oefenwedstrijd en er wordt direct overal geschreeuwd dat hij ontslagen moet worden. Dit topic
We hebben nu HanckoGod voor de penalties.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt wel 50 goals verkocht hoor klootzak.
Syzmianski kan tenminste een goal maken. En een penalty.
Minder dan 5 miljoen volgens ZKA ja, maar ik ga ervan uit dat er linksom of rechtsom hoe dan ook nog een vervanger komt voor Aursnes.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoor nu net dat het geld voor een fatsoenlijke opvolger voor Aursnes op is.
Dat is best wel een geklungel als dat zo is.
Ik las volgens sommige hier dat al die dure aankopen te verklaren zijn met gokken op deelname cl voorronde in dat opzicht had je hem beter nog een jaartje gehouden.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Minder dan 5 miljoen volgens ZKA ja, maar ik ga ervan uit dat er linksom of rechtsom hoe dan ook nog een vervanger komt voor Aursnes.
Valt mee toch? Er is nog 5 miljoen over. Bij elke interesse boven dat bedrag schiet iedereen al in de stress.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoor nu net dat het geld voor een fatsoenlijke opvolger voor Aursnes op is.
Dat is best wel een geklungel als dat zo is.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Best prettig als onze verkopen ook daadwerkelijk slagen in grote competities. Die uit Amsterdam zijn de laatste jaren een redelijke garantie op een te hoge prijs maar een tegenvallend resultaat. Malacia heeft ons in potentie nu al een aantal miljoen extra opgeleverd richting toekomstige transfers.quote:
Ik heb niet de indruk dat dit in Amsterdam minder oplevert.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Best prettig als onze verkopen ook daadwerkelijk slagen in grote competities. Die uit Amsterdam zijn de laatste jaren een redelijke garantie op een te hoge prijs maar een tegenvallend resultaat. Malacia heeft ons in potentie nu al een aantal miljoen extra opgeleverd richting toekomstige transfers.
GioGod gaat de eerste trainer sinds lange tijd worden die slaagt buiten Nederland. Net als zn spelers carrière bouwt hij het prima op. Lekker bij Rangers in de relatieve luwte, maar wel de druk om te winnen, opbouwen. Beter dan de De Boers en Ten Hags van deze wereld die denken na de eredivisie direct de top te moeten trainen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:53 schreef Caland het volgende:
GioGod heeft het geluk echt aan zijn kont hangen
Valt ondertussen geen geluk meer te noemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:53 schreef Caland het volgende:
GioGod heeft het geluk echt aan zijn kont hangen
Nee dat zou je zeggen, ben bij hem nog steeds wel in dubio eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Valt ondertussen geen geluk meer te noemen.
Volgende stap Arsenal. Hopelijk is Barcelona ondertussen wel uit het stappenplan geschrapt. Vervolgens gewoon weer terug naar Feyenoord om z’n carrière af te sluiten :-)
Zeer slecht nieuws. Ik begrijp niet wat Feyenoord in die speler ziet.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens deze site gaat Feyenoord zich aanstaande vrijdag opnieuw melden voor Zerrouki.
https://www.twenteinsite.(...)w-voor-zerrouki.html
Zij citeren de Telegraaf overigens.
Channant.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zeer slecht nieuws. Ik begrijp niet wat Feyenoord in die speler ziet.
Heeft vandaag weer gespeeld toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat die Wieffer nu geblesseerd is.
Hoop voor hem dat ie niet zo erg wordt weggespeeld als in 2017/18quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:12 schreef fetX het volgende:
Het is geen sprankelend voetbal onder Gio, maar hij doet het wel weer
Het zou wat zijn als we voor het tweede jaar op rij bovenaan staan in pot 2quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We juichen morgen allemaal voor Apollon Limassol voor POT 1.
Gewoon ook een goede trainer.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:12 schreef fetX het volgende:
Het is geen sprankelend voetbal onder Gio, maar hij doet het wel weer
Als we volgend jaar bovenaan staan in Pot 2 in de Champions League hebben we het goed gedaanquote:Op donderdag 25 augustus 2022 00:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als we voor het tweede jaar op rij bovenaan staan in pot 2
Met dank aan die joden die nu Champions League gaan spelen
EL-winnaar is zeker van pot 1 hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2022 01:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we volgend jaar bovenaan staan in Pot 2 in de Champions League hebben we het goed gedaan
Dan wordt het gat met PSV niet te groot inderdaad. Volgens mij gaat PSV ook ieder jaar creatief om met het rond krijgen van hun begroting, dus dat gaat ze mogelijk nog problemen opleveren.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 07:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Sowieso voor Feyenoord geen slechte ontwikkeling dat PSV weer geen CL haalt lijkt mij. Er is dit seizoen in Rotterdam veel beter verkocht, en Slot lijkt me nog steeds een betere trainer dan Ruud.
Klopt en dat gat was al niet zo groot. Daarnaast heeft PSV naast Gakpo, Sangaré en wellicht Veerman ook niet geweldig veel kapitaal op het veld. Simons zou dat nog evt kunnen opleveren. Verschil is dat de individuele bedragen bij hun wel wat hoger liggen al zal dat verschil ook kleiner worden als Feyenoord dit jaar Europees weer aardig presteert.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 07:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Sowieso voor Feyenoord geen slechte ontwikkeling dat PSV weer geen CL haalt lijkt mij. Er is dit seizoen in Rotterdam veel beter verkocht, en Slot lijkt me nog steeds een betere trainer dan Ruud.
Dat lijkt me evident, ja. Maar de mogelijkheid wat dichterbij te komen ligt er in ieder geval.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:42 schreef Scrummie het volgende:
Laten we eerst zelf maar eens gaan presteren dit jaar voor we weer iets over PSV gaan roepen.
Zeker. Ik snap die (lichte) haat niet op hem. Slot had vorig jaar, naar mijn mening, een beter elftal en werd 3e. Dat was ook een hele mooie prestatie. Maar Gio die 5 prijzen pakt met jongens als Botthegin, Diks, van der Heijden en Toornstra is gewoon ontzettend knap. Dat het voetbal niet altijd even mooi was, ach..... ik zie liever resultaat.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 00:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon ook een goede trainer.
Je kunt niet ontkennen dat ajax en psv toen een stuk minder waren. Nog steeds goed, daar niet vanquote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Zeker. Ik snap die (lichte) haat niet op hem. Slot had vorig jaar, naar mijn mening, een beter elftal en werd 3e. Dat was ook een hele mooie prestatie. Maar Gio die 5 prijzen pakt met jongens als Botthegin, Diks, van der Heijden en Toornstra is gewoon ontzettend knap. Dat het voetbal niet altijd even mooi was, ach..... ik zie liever resultaat.
Ik denk dat vooral die 7 nederlagen en die 4-0 bij Trencin toch hun sporen hebben nagelaten. Waren die 2 dingen niet gebeurd dan had hij veel meer krediet gehad.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Zeker. Ik snap die (lichte) haat niet op hem. Slot had vorig jaar, naar mijn mening, een beter elftal en werd 3e. Dat was ook een hele mooie prestatie. Maar Gio die 5 prijzen pakt met jongens als Botthegin, Diks, van der Heijden en Toornstra is gewoon ontzettend knap. Dat het voetbal niet altijd even mooi was, ach..... ik zie liever resultaat.
Laat wel zien hoe goed Feyenoord buitenlanders als Kökcü en Geertruida weet te integreren in de ploegquote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vreemd dat Feyenoord PSV al bijna voorbij is terwijl Feyenoord nauwelijks Nederlandssprekende spelers over heeft in hun selectie. Toch best een voorwaarde voor een goede sfeer in het team.
Die haat herken ik niet vanuit de andere supporters. Wel is het zo dat het voetbal bij hem minder aansprekend was dan het huidige voetbal.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Krediet heeft Gio sowieso. Dat hij geen sprankelend voetbal speelde is een feit en mag benoemd worden. Slot doet het veel aantrekkelijker. Maar als je 5 prijzen pakt, je een jongen van de club bent en een enorme gentlemen als Gio heb je eeuwig krediet.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral die 7 nederlagen en die 4-0 bij Trencin toch hun sporen hebben nagelaten. Waren die 2 dingen niet gebeurd dan had hij veel meer krediet gehad.
Lijkt? Je bent voor het eerst bescheiden over Slot.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 07:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Slot lijkt me nog steeds een betere trainer dan Ruud.
Je kan Van Nistelrooy toch niet beoordelen na een handjevol wedstrijden?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt? Je bent voor het eerst bescheiden over Slot.
Ik wil hem nog best het voordeel van de twijfel geven hoor maar ben tot nu toe niet onder de indruk, als ik dan Slot al die nieuwe spelers zie inpassen heb ik daar toch wat meer vertrouwen in.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan Van Nistelrooy toch niet beoordelen na een handjevol wedstrijden?
De kans bestaat inderdaad dat we een gebrek aan scorend vermogen hebben voorin. Maar het hangt natuurlijk óók samen met nog een gebrek aan samenhang. Een ingespeeld elftal speelt sneller, komen passjes beter aan, lopen aanvallen vloeiender, en dan komen de kansen vanzelf.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Slot moet alleen nog een doelpuntenmaker vinden in deze selectie.
Slot loopt dan ook al een paar jaar mee, Van Nistelrooij begint net.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wil hem nog best het voordeel van de twijfel geven hoor maar ben tot nu toe niet onder de indruk, als ik dan Slot al die nieuwe spelers zie inpassen heb ik daar toch wat meer vertrouwen in.
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De kans bestaat inderdaad dat we een gebrek aan scorend vermogen hebben voorin. Maar het hangt natuurlijk óók samen met nog een gebrek aan samenhang. Een ingespeeld elftal speelt sneller, komen passjes beter aan, lopen aanvallen vloeiender, en dan komen de kansen vanzelf.
Pas dan kunnen we ons scorende vermogen echt beoordelen eigenlijk.
Helemaal mee eens. Maarja, dan moet er dit jaar wel goed gepresteerd gaan worden en dat is nog geen zekerheidje. Het is nu toch al zeker dat vanaf 2023 er 2 CL-plekken zijn?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt en dat gat was al niet zo groot. Daarnaast heeft PSV naast Gakpo, Sangaré en wellicht Veerman ook niet geweldig veel kapitaal op het veld. Simons zou dat nog evt kunnen opleveren. Verschil is dat de individuele bedragen bij hun wel wat hoger liggen al zal dat verschil ook kleiner worden als Feyenoord dit jaar Europees weer aardig presteert.
Beetje flauw dit. Feyenoord heeft in de basis een Ajax kern met Danilo, Idrissi, Timber en Dilrosun. Daaromheen inderdaad aangekochte buitenlanders dus qua identiteit is het nog zoeken maar de nieuwe spelers passen zich wel aan aan de heersende cultuur.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vreemd dat Feyenoord PSV al bijna voorbij is terwijl Feyenoord nauwelijks Nederlandssprekende spelers over heeft in hun selectie. Toch best een voorwaarde voor een goede sfeer in het team.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:46 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Beetje flauw dit. Feyenoord heeft in de basis een Ajax kern met Danilo, Idrissi, Timber en Dilrosun. Daaromheen inderdaad aangekochte buitenlanders dus qua identiteit is het nog zoeken maar de nieuwe spelers passen zich wel aan aan de heersende cultuur.
ze zijn allebei trainer van een topclub in NL dus vergelijken mag niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:32 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Slot loopt dan ook al een paar jaar mee, Van Nistelrooij begint net.
Die vergelijking snap ik niet helemaal.
Nee. We moeten die 6e plek dit seizoen nog vasthoudenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maarja, dan moet er dit jaar wel goed gepresteerd gaan worden en dat is nog geen zekerheidje. Het is nu toch al zeker dat vanaf 2023 er 2 CL-plekken zijn?
Eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:46 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Beetje flauw dit. Feyenoord heeft in de basis een Ajax kern met Danilo, Idrissi, Timber en Dilrosun. Daaromheen inderdaad aangekochte buitenlanders dus qua identiteit is het nog zoeken maar de nieuwe spelers passen zich wel aan aan de heersende cultuur.
Dat moet lukken met 3 Portugese tegenover minimaal 4 Nederlandse clubs lijkt me.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee. We moeten die 6e plek dit seizoen nog vasthouden
Braga zit ook nog in de EL, dus 4 clubsquote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat moet lukken met 3 Portugese tegenover minimaal 4 Nederlandse clubs lijkt me.
Ik verwacht eigenlijk wel dat die Duitsers vanavond worden uitgeschakeld door Fiorentina.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat moet lukken met 3 Portugese tegenover minimaal 4 Nederlandse clubs lijkt me.
Nu al vergelijken is nogal flauw omdat de een net is gestart als trainer en de ander al jaren clubs in de eredivisie traint.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zijn allebei trainer van een topclub in NL dus vergelijken mag niet?
Ah dat is behoorlijk kut dan. Hopen op Twente. Al verwacht ik dat Feyenoordgod en AZ wel weer heel veel puntjes gaan pakken dit jaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Braga zit ook nog in de EL, dus 4 clubs
Nederland krijgt wel 20% meer punten per wedstrijd. Plus Feyenoord en PSV halen normaal gesproken makkelijker punten in de EL dan Benfica en Sporting in de CL (en AZ heeft het ook makkelijker dan Braga).quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Braga zit ook nog in de EL, dus 4 clubs
3 Portugese clubs in de CL?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nederland krijgt wel 20% meer punten per wedstrijd. Plus Feyenoord en PSV halen normaal gesproken makkelijker punten in de EL dan Benfica en Sporting in de CL (en AZ heeft het ook makkelijker dan Braga).
Als Twente het nog redt is het helemaal feest.
2 plekken krijgen ze cadeau vanwege die 6e plek. En Benfica had een vrij makkelijke loting.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
3 Portugese clubs in de CL?Hoe dan? Maakt de prestatie van PSV nog beschamender.
Hm, dank voor de info. Vind echt nog steeds dat het vrij beschamend is dat we achter ze staan maar laat dit dan het laatste seizoen zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2 plekken krijgen ze cadeau vanwege die 6e plek. En Benfica had een vrij makkelijke loting.
Denk niet dat Lopez speelt aanstaande zaterdag. Speelde niet voor niks gisteren maar 35 minuten tegen Willem II.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:08 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk gaat dat pasje sneller dan bij Lopez.
Dit weekend wel dus extra keuze op LB, dat is wel interessant. En die positie staat wel dus met Lopez, Hartman en in uiterste noodgevallen Hancko.
Dat denk ik ook niet, maar hij zal er vast wel in gaan komen als basisspeler over een paar weken.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk niet dat Lopez speelt aanstaande zaterdag. Speelde niet voor niks gisteren maar 35 minuten tegen Willem II.
Nouja, vooralsnog geen reden om Hartman te wisselen natuurlijk. Laten we kijken hoe die zich ontwikkelt de aankomende weken.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar hij zal er vast wel in gaan komen als basisspeler over een paar weken.
Ik ben benieuwd hoe goed dat tie is. Misschien blijft Hartman wel verrassend lang staan.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar hij zal er vast wel in gaan komen als basisspeler over een paar weken.
Dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe goed dat tie is. Misschien blijft Hartman wel verrassend lang staan.
Hancko verwacht ik overigens wel meteen basis.
Ook ontzettend benieuwd naar Gimenez en Paixao uiteraard.
Als hij Szymanski op de bank zet is het tijd voor een heus #SlotOut topic.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel.
Ben ook benieuwd of zaterdag Wieffer de kans krijgt in de basis, en zo ja of Timber of Szymanski mag gaan banken.
Ik zie Szymanski hooguit op de bank belanden als Bullaude speelgerechtigd is. Maar misschien gaat Szymanski dan wel naar de rechterkant in plaats van Dilrosun.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als hij Szymanski op de bank zet is het tijd voor een heus #SlotOut topic.
Ik zie zelf ook liever Szymanski spelen dan Timber, echter is de concurrentie moordend op de rechterflank bij ons.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als hij Szymanski op de bank zet is het tijd voor een heus #SlotOut topic.
Olympiakos bakt er echt helemaal niks van op dit moment, dus sluit het maar niet uit. Verloren thuis met 0-4 van die joden en hadden penalties nodig om het altijd gevaarlijke Slovan Bratislava uit te schakelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:53 schreef fetX het volgende:
Lijkt me trouwens sterk dat Limassol vanavond gaat winnen van en bij Olympiakos, dus ik verwacht pot 2.
Apollon heeft met 4-0 verloren van Maccabi Haifa (lol)quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Olympiakos bakt er echt helemaal niks van op dit moment, dus sluit het maar niet uit. Verloren thuis met 0-4 van die joden en hadden penalties nodig om het altijd gevaarlijke Slovan Bratislava uit te schakelen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Apollon heeft met 4-0 verloren van Maccabi Haifa (lol)
Dat zou geweldig zijn en niet in de laatste plaats omdat je die plek dan prima bezet zou hebben in de selectie.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe goed dat tie is. Misschien blijft Hartman wel verrassend lang staan.
...
Haifa heeft zich net gekwalificeerd voor de CL tegen Rode Ster Belgrado, dus misschien moeten we daar ook wat minder schamper over doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Apollon heeft met 4-0 verloren van Maccabi Haifa (lol)
niet met je eens hoor maar verder prima als jij dat vindtquote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:59 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Nu al vergelijken is nogal flauw omdat de een net is gestart als trainer en de ander al jaren clubs in de eredivisie traint.
Het mag maar die vergelijking is niet helemaal fair.
Haifa kan er echt helemaal niks van. (Rode Ster overigens ook niet)quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Haifa heeft zich net gekwalificeerd voor de CL tegen Rode Ster Belgrado, dus misschien moeten we daar ook wat minder schamper over doen.
Rode Ster lijkt me een prima club om te loten uit Pot 1quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haifa kan er echt helemaal niks van. (Rode Ster overigens ook niet)
Zeker. Aanvallend ingesteld maar spelen op een zeer laag tempo.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rode Ster lijkt me een prima club om te loten uit Pot 1
Net als wij momenteel.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker. Aanvallend ingesteld maar spelen op een zeer laag tempo.
Niet als wij, onze verdedigers/middenvelders zoeken na balwinst de eerste optie naar voren en worden er ook specifiek op gescout. Er mist alleen nog wat creativiteit voorin om de openingen te vinden tegen verdedigend ingestelde ploegen, plus de ploeg is nog niet echt ingespeeld op elkaar. Maar tegen Vitesse die open huis hielden zie je wel hoe snel Feyenoord van A naar B komt zeg maar.quote:
Ja dat idee krijg ik dus ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:59 schreef bbuddybb het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat Szymanski niet in de basis zal staan (op den duur).
Op papier heb je een heel mooi middenveld, maar je mist toch de diepgang.
Szymanski is een mooie speler, maar het ontbeert hem vooralsnog aan dynamiek.
Timber ook nog.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Het zou toch eens lukken joh om Florian Grillitsch daadwerkelijk vast te leggen.... dan heb je wel een vet middenveld hoor.
Grillitsch - Szymanski / Bullaude - Kökcü.
Ik verwacht dat Timber dan op de bank belandt eerlijk gezegd.quote:
Kökcü gaat inderdaad gewoon spelen, dan heb je in principe Timber, Szymanski en Bullaude voor één positie.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Timber dan op de bank belandt eerlijk gezegd.
Al zal Grillitsch op z'n vroegst pas in oktober wedstrijdfit zijn helaas.
Mocht het allemaal lukken uiteraard.
Denk dat afhankelijk van de tegenstander Timber en Szymanski/Bullaude elkaar dan gaan afwisselen. En dan zijn er ook nog wedstrijden dat Orrie niet beschikbaar is of rust krijgt. Afgelopen seizoen met de ramadan in de beslissende fase van het seizoen was ook geen ideale situatie, hoewel hij toen ook een aantal prima potjes heeft gespeeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kökcü gaat inderdaad gewoon spelen, dan heb je in principe Timber, Szymanski en Bullaude voor één positie.
Dan vind ik eigenlijk dat Walemark daar de kans moet krijgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:47 schreef fetX het volgende:
Ik zou Szymanski eigenlijk ook wel een keer op rechts willen zien mocht het met Dilrosun niet lopen.
Aangezien Bullaude een rechtspoot is zal hij ook kansen op linksbuiten krijgen denk ik, zeker als Idrissi in deze vorm blijft steken.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk dat afhankelijk van de tegenstander Timber en Szymanski/Bullaude elkaar dan gaan afwisselen. En dan zijn er ook nog wedstrijden dat Orrie niet beschikbaar is of rust krijgt. Afgelopen seizoen met de ramadan in de beslissende fase van het seizoen was ook geen ideale situatie, hoewel hij toen ook een aantal prima potjes heeft gespeeld.
Ramadan is volgend jaar van 22 maart tot 20 april.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk dat afhankelijk van de tegenstander Timber en Szymanski/Bullaude elkaar dan gaan afwisselen. En dan zijn er ook nog wedstrijden dat Orrie niet beschikbaar is of rust krijgt. Afgelopen seizoen met de ramadan in de beslissende fase van het seizoen was ook geen ideale situatie, hoewel hij toen ook een aantal prima potjes heeft gespeeld.
Het valt ieder jaar ongeveer een halve maand eerder dan het jaar ervoor, dus wat je zegt is onzinquote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ramadan is volgend jaar van 22 maart tot 20 april.Jammer dat die onzin vaak in een beslissend deel van het seizoen valt.
Dat is geen onzin:quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het valt ieder jaar ongeveer een halve maand eerder dan het jaar ervoor, dus wat je zegt is onzin
Het valt ieder seizoen aan het einde van december, das wel gunstig want meestal is het dan winterstop.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer vieren we Kerst? Het is te hopen dat Gernot dan niet teveel eet met zn familie hoor.
Jij zegt dat ie vaak in een beslissend deel van het seizoen valt. Maar hij valt net zo vaak in elk willekeurig deel van het seizoen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is geen onzin:
https://www.vakantiedagen(...)ndere-dagen/ramadan/
Je leest niet wat hij zegt.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is geen onzin:
https://www.vakantiedagen(...)ndere-dagen/ramadan/
Orrie speelde gewoon erg prima tijdens de Ramadan eerder dit jaar, dus begrijp deze reactie niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ramadan is volgend jaar van 22 maart tot 20 april.Jammer dat die onzin vaak in een beslissend deel van het seizoen valt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je leest niet wat hij zegt.
Met je walgelijke onzin.
Ah zo. In dat geval heb je gelijk ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij zegt dat ie vaak in een beslissend deel van het seizoen valt. Maar hij valt net zo vaak in elk willekeurig deel van het seizoen.
Slot gaf wel aan dat het hem veel energie kostte en hij hem daarom af en toe eerder moest wisselen. Ik vind dat dan erg zonde omdat het zo volstrekt onnodig is.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Orrie speelde gewoon erg prima tijdens de Ramadan eerder dit jaar, dus begrijp deze reactie niet.
Haal hierover maar weg.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Slot gaf wel aan dat het hem veel energie kostte en hij hem daarom af en toe eerder moest wisselen. Ik vind dat dan erg zonde omdat het zo volstrekt onnodig is.
Maar goed, ik heb niet het idee dat mijn persoonlijke mening hierover enorm gewaardeerd wordt.
Daar zouden Willem van Hanegem en de voorzitter van de Kamohelo Mokotjo fanclub (ondergetekende) érg blij mee zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:57 schreef Qarrad het volgende:
Als Grillitsch nog even nodig heeft: Mokotjo is gratis op te pikken
Bizar, heb je straks gewoon 2 recordaankopen op de bank zitten qua middenvelders.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Het zou toch eens lukken joh om Florian Grillitsch daadwerkelijk vast te leggen.... dan heb je wel een vet middenveld hoor.
Grillitsch - Szymanski / Bullaude - Kökcü.
Dan eerder Wouter Burger halen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:13 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vond Mokotjo altijd erg goed bij Feyenoord, maar daarna niet echt ontwikkeld meer. Denk ook niet dat we nu iets aan hem hebben.
Zo zijn Algerijnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:13 schreef satecl het volgende:
Ik zit nu voor de 5e wedstrijd op rij naar die Zerrouki te kijken, maar valt wederom weer gigantisch tegen. Komt overal te laat.
Toch weer de nul gehouden vanavond.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Van Zerrouki’s spelinzichten steekt echt inderdaad niemand iets van op.
Laat het Arnesen maar niet horenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch weer de nul gehouden vanavond.
Niet eens per se (heel) slecht, maar simpelweg niets bijzonders. Zo’n 13 a 14 in een dozijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:27 schreef Pistolero het volgende:
Zerrouki speelde gewoon prima, net als heel Twente overigens.
Niks speciaals inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:13 schreef satecl het volgende:
Ik zit nu voor de 5e wedstrijd op rij naar die Zerrouki te kijken, maar valt wederom weer gigantisch tegen. Komt overal te laat.
Ik hoop ook niet dat die komt. Maar uiteindelijk wil hier iedereen alleen maar elkaar zoveel mogelijk overtuigen hoe slecht Zerrouki is.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet eens per se (heel) slecht, maar simpelweg niets bijzonders. Zo’n 13 a 14 in een dozijn.
Valt best mee. Zie niemand roepen dat het een motorisch gestoorde mongool is, wel veel mensen die roepen dat andere mensen roepen dat ie een motorisch gestoorde mongool is.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik hoop ook niet dat die komt. Maar uiteindelijk wil hier iedereen alleen maar elkaar zoveel mogelijk overtuigen hoe slecht Zerrouki is.
Je hebt 100% gelijk hoor. Heb het meer over bv satecl die net doet of zijn mening is gebaseerd op zijn laatste 5 wedstrijden dit seizoen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Valt best mee. Zie niemand roepen dat het een motorisch gestoorde mongool is, wel veel mensen die roepen dat andere mensen roepen dat ie een motorisch gestoorde mongool is.
Wel zie ik heel veel users die een vrij matige speler zien die ons niet echt vooruit helpt en waar een véél te hoog bedrag voor wordt gevraagd.
Ik zie er simpelweg weinig in, maar ook al ziet een van onze scouts dat wel, dan moet je alsnog de 5m niet voorbij gaan.
Rust in de extra tijd nu, Olympiakos met 10 man.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kun je die verlenging nog ergens zien?
Limassol gaat ze slopen!
Ja heb een streampie. Zou ff lekker zijn!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rust in de extra tijd nu, Olympiakos met 10 man.
Is Freiburg beter dan Union Berlin?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
Freiburg en Betis uit pot 3 ontlopen dunkt me.
Ergens wel eens. Die jongen kan best voetballen, hij is alleen de vraagprijs van Twente niet waard. Maar verbaast mij niks als het de komende tijd rond komt. Twente uit Europa, speler wil graag..quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik hoop ook niet dat die komt. Maar uiteindelijk wil hier iedereen alleen maar elkaar zoveel mogelijk overtuigen hoe slecht Zerrouki is.
Weer penalties nu.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Olympiakos bakt er echt helemaal niks van op dit moment, dus sluit het maar niet uit. Verloren thuis met 0-4 van die joden en hadden penalties nodig om het altijd gevaarlijke Slovan Bratislava uit te schakelen.
Heel irritant counterploegje. Hebben nog lang meegedaan in de top-4 vorig jaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is Freiburg beter dan Union Berlin?
Past wel bij ons toch? Net nietquote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee keer inmiddels. Weer bovenaan pot 2
het is al voorbij hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Olympiakos mist ook het kan nog!!!!!
Dat was Union ook. Mijn gevoel zegt dat Betis beter is, ook vanwege het feit dat Freiburg weinig Europese ervaring heeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heel irritant counterploegje. Hebben nog lang meegedaan in de top-4 vorig jaar.
Betis is ruim beter, ja. Al moeten die wel eens hun spelers inschrijven in de Liga. Heel krappe selectie nu.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was Union ook. Mijn gevoel zegt dat Betis beter is, ook vanwege het feit dat Freiburg weinig Europese ervaring heeft.
Leuk tegen Gnonto?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:45 schreef Scrummie het volgende:
Doe morgen maar United, Ferencváros en FC Zürich.
Je kan ook nooit vertrouwen op Cyprioten.quote:
Olympiakos, Betis en Heartsquote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:45 schreef Scrummie het volgende:
Denk dat Feyenoord Lazio nog prima kan hebben. Sarriball was vorig jaar extreem chaotisch.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan ook nooit vertrouwen op Cyprioten.
Pot 1 nu wel ongebalanceerd zeg. Aan de ene kant ManU, Lazio, AS Roma en Arsenal, aan de andere kant Olympiakos, Rode Ster en Dynamo Kiev die er echt geen ene kut van kunnen
Ik zou Union Sint-Gillis ook wel leuk vinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:45 schreef Scrummie het volgende:
Die voetballen alleen niet in hun eigen mystieke stadion, hé?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou Union Sint-Gillis ook wel leuk vinden.
Das wel een heel walgelijke poule. Alleen Ferencvaros is nog wel okéquote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:45 schreef Scrummie het volgende:
Das dan weer minder, gaan ze straks bij Anderlecht spelen in een half leeg stadion.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die voetballen alleen niet in hun eigen mystieke stadion, hé?
En voetballen echt een zakelijk soort kutvoetbal dat Feyenoord niet ligt. Ik hoop vooral op tripjes die de moeite niet waard zijn daar mijn geld redelijk op is! Eerste uitpot zonder publiek, eerste thuispot zonder 1/3e van het stadionquote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die voetballen alleen niet in hun eigen mystieke stadion, hé?
Tegen Rangers in Leuven.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Das dan weer minder, gaan ze straks bij Anderlecht spelen in een half leeg stadion.
Bepaal jij niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das wel een heel walgelijke poule. Alleen Ferencvaros is nog wel oké
Volgens mij zouden ze de wedstrijd tegen PSV (quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegen Rangers in Leuven.
Het KING POWER AT DEN DREEF
Ik hoop vooral op ploegen die naïef gaan aanvallen maar veel te lang aan de bal treuzelen!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
En voetballen echt een zakelijk soort kutvoetbal dat Feyenoord niet ligt. Ik hoop vooral op tripjes die de moeite niet waard zijn daar mijn geld redelijk op is! Eerste uitpot zonder publiek, eerste thuispot zonder 1/3e van het stadion
Bij Olympiakos speelt Biseswar nog, die is echt zeldzaam traag en lui. Wel nog steeds oppassen voor zijn vrij trappen en steekpasses.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op ploegen die naïef gaan aanvallen maar veel te lang aan de bal treuzelen!
Sowieso Olympiakos of Rode Ster uit pot 1 dus
Verwar je met PAOK.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij Olympiakos speelt Biseswar nog, die is echt zeldzaam traag en lui. Wel nog steeds oppassen voor zijn vrij trappen en steekpasses.
Proletariër gespotquote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
En voetballen echt een zakelijk soort kutvoetbal dat Feyenoord niet ligt. Ik hoop vooral op tripjes die de moeite niet waard zijn daar mijn geld redelijk op is! Eerste uitpot zonder publiek, eerste thuispot zonder 1/3e van het stadion
Fransen? Nee, doe maar niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:00 schreef hhh38 het volgende:
Oh Hearts heeft zich helemaal niet geplaatst. Beflikkering door Bert Kassies.
Olympiakos, Betis en Nantes dan
Oh jaquote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Verwar je met PAOK.
Olympiakos is wel echt ranzig slecht geworden.
Maakt me echt geen reet uit, gewoon dit jaar een paar leuke potjes en volgend jaar de CL in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:03 schreef fetX het volgende:
Na vorig jaar ongeveer de sterkste poule mogelijk te hebben gehad, hoop ik dit jaar op een poule die goed te doen is voor EL begrippen
Ik vind Pot 4 gewoon kut eigenlijk. Finland, Cyprus, Oostenrijk en Zwitserland zijn geen voetballanden en Trabzonspor wil je ook niet loten. Dan maar Nantes of Union SGquote:
Mij wel. Ik wil overwinteren. We hebben gezien wat dat oa met de prijzen van spelers kan doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maakt me echt geen reet uit, gewoon dit jaar een paar leuke potjes en volgend jaar de CL in.
Union en Nantes lijken mij juist de minst prettige opties, Union speelt vervelend voetbal, Nantes is kwalitatief de sterkste van pot 4 en allebei kunnen problemen veroorzaken met uitsupporters.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind Pot 4 gewoon kut eigenlijk. Finland, Cyprus, Oostenrijk en Zwitserland zijn geen voetballanden en Trabzonspor wil je ook niet loten. Dan maar Nantes of Union SG
Het gaat mij puur om het affiche. Je bent sowieso aan je stand verplicht om beiden te kloppen. Ik heb liever 3 leuke clubs dan een wedstrijd tegen United of Arsenal en 2 clubs waar ik niet warm of koud van wordquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Union en Nantes lijken mij juist niet zo prettig, Union speelt vervelend voetbal, Nantes is kwalitatief de sterkste van pot 4 en allebei kunnen problemen veroorzaken met uitsupporters.
Mwah tegen Union St ga je voetballend vervelende potjes krijgen, en liever gewoon geen Franse clubs tenzij we die krijgen in die wedstrijd waar geen uitsupporters mee mogen, want anders heb je weer te maken met die leipe flikken daar die met traangas aan komen zetten als iemand een flesje bier niet in de recyclebak gooit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het gaat mij puur om het affiche. Je bent sowieso aan je stand verplicht om beiden te kloppen. Ik heb liever 3 leuke clubs dan een wedstrijd tegen United of Arsenal en 2 clubs waar ik niet warm of koud van word
Precies, steek die mooie affiches voorlopig lekker ergens waar de zon niet schijnt, die komen vanzelf vanaf de kwartfinalequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Mij wel. Ik wil overwinteren. We hebben gezien wat dat oa met de prijzen van spelers kan doen.
Ferencvaros is alleen oké vanwege dat prachtige stadion van dictator Orbán en een bijbehorend mooi lang weekend in Budapest. Heerlijk nachtleven daar.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das wel een heel walgelijke poule. Alleen Ferencvaros is nog wel oké
Je hebt ook mooie affiches tegen clubs die er stiekem weinig van kunnen. Maar niemand zit toch te wachten op Sheriff Tiraspol, Midtjylland of HJK Helsinki?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Precies, steek die mooie affiches voorlopig lekker ergens waar de zon niet schijnt, die komen vanzelf vanaf de kwartfinale
Ik wel hoor. Gewoon puntjes pakken en goals maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt ook mooie affiches tegen clubs die er stiekem weinig van kunnen. Maar niemand zit toch te wachten op Sheriff Tiraspol, Midtjylland of HJK Helsinki?
Welke van de twee? Sowieso jammer dat eerste uitwedstrijd zonder publiek gaat zijn, kost weer een tripjequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:16 schreef Divje het volgende:
Zul je zien dat Roma uit het kokertje rolt
De media heeft de krantenkoppen alweer klaargezet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:16 schreef Divje het volgende:
Zul je zien dat Roma uit het kokertje rolt
Oh kak, bedoel AS natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Welke van de twee? Sowieso jammer dat eerste uitwedstrijd zonder publiek gaat zijn, kost weer een tripje
Op de een of andere manier is dit altijd vrij vermakelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:30 schreef Scrummie het volgende:
https://draw.inker.one/#/el/gs/2022
[..]
Ik heb het voor je nagevraagd bij de UEFA en het worden Dynamo Kiev, Ferencvaros en Helsinki.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De media heeft de krantenkoppen alweer klaargezet.
"REVANCHE VOOR VERLOREN FINALE", etc.
Maar Roma en Nantes zijn eigenlijk de enige twee ploegen waar ik echt van zou balen.
Uitstekend. Dan tikken we ‘m bij deze afquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:40 schreef Slobeend het volgende:
Crvena zvezda
Feyenoord
Ferencváros
Sturm
Niks meer aan doen.
Overwinteringspoulequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:40 schreef Slobeend het volgende:
Crvena zvezda
Feyenoord
Ferencváros
Sturm
Niks meer aan doen.
Laat Florian Grillitsch maar komen!quote:
Hij of Manssverk en anders maar helemaal niets, zou ik ook niet heel erg vinden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Laat Florian Grillitsch maar komen!
Olympiacosquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens ZKA liggen er diverse contractvoorstellen klaar om Grillitsch te overtuigen om voor Feyenoord te kiezen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij of Manssverk en anders maar helemaal niets, zou ik ook niet heel erg vinden.
Group Dquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:31 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd hoe Feyenoord dat gaat doen met passe partouts
De gehele gele zijde moet leeg blijven de eerste thuiswedstrijd Hans.quote:
Dat zal wel loten worden als je op de gele zijde zit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
De gehele gele zijde moet leeg blijven de eerste thuiswedstrijd Hans.
Dacht alleen de eerste ring op de gele zijde?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
De boete zit in de prijs inbegrepenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:37 schreef Caland het volgende:
En geen vuurwerk is voor de stoere mannen met allemaal hetzelfde zwarte jasje aan waarschijnlijk geen optie dus een geheel lege Kuip zal later ook wel volgen.
Tuig als @Caland staat op X. Terecht dat hij zich zorgen maakt. Walgelijk volk daar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dacht alleen de eerste ring op de gele zijde?
Ik zit tweede ring op de gele zijde, dus ik ga er vanuit dat ik gewoon mag komen
Nee, gehele gele zijde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dacht alleen de eerste ring op de gele zijde?
Ik zit tweede ring op de gele zijde, dus ik ga er vanuit dat ik gewoon mag komen
Tweejarig contract met cluboptie tot nog een jaar. Goed salaris geven, leuke tekenbonus en een percentage van de transfersom. Als je hoger gaat zitten zou ik oppassen met de contractjaren, als het niks blijkt…quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens ZKA liggen er diverse contractvoorstellen klaar om Grillitsch te overtuigen om voor Feyenoord te kiezen.
Ik ben benieuwd! Ik verwacht dat hij wel een hoop tekengeld, salaris aan de bovenkant van ons salarisplafond en eventueel zelfs een percentage van zijn afkoopsom verlangt voordat hij bereid is te tekenen.
De eerste paar weken moet hij sowieso fit worden, dus die kun je pas na een wedstrijd of 5-7 echt gebruiken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Tweejarig contract met cluboptie tot nog een jaar. Goed salaris geven, leuke tekenbonus en een percentage van de transfersom. Als je hoger gaat zitten zou ik oppassen met de contractjaren, als het niks blijkt…
En dan is het weer tijd voor het WK.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:51 schreef fetX het volgende:
[..]
De eerste paar weken moet hij sowieso fit worden, dus die kun je pas na een wedstrijd of 5-7 echt gebruiken.
Waardeloosquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan is het weer tijd voor het WK.
En januari weer een nieuwe transferwindow.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan is het weer tijd voor het WK.
alleen de 1e ring van gele zijde volgens mij..quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Neen, in het UEFA besluit staat de gehele noordzijde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:23 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
alleen de 1e ring van gele zijde volgens mij..
Nee, UEFA heeft nooit anders gecommuniceerd. Redacteurtje van 1908 heeft het gewoon verkeerd overgenomenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:26 schreef Calciumdude het volgende:
ohh, is dat onlangs aangepast dan ?
vorige week was het nog alleen Q,R,S,T U en X
(https://1908.nl/artikelen(...)-partouts-gele-zijde)
Hmmquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:39 schreef De_Kraam het volgende:
Group B
Roma
Feyenoord
Midtjylland
HJK
Weer dat kut Roma.
Hopen op Sturm Graz of Midgetland als eerste thuiswedstrijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Lazio-uit zal wel de eerste pot worden zodat we daar geen fans mee naartoe mogen nemen
Als Feyenoord en Lazio slim zijn verbieden ze nu direct al uitfans bij die wedstrijden. Dat gaat natuurlijk he-le-maal fout aflopen anders.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopen op Sturm Graz of Midgetland als eerste thuiswedstrijd
Doe maar beginnen met Lazio uit, daar mag je toch geen supporters mee naar toe nemen, heb je die onzin ook gehad. Anders moet je als supporter 2 uitwedstrijden missenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doe maar beginnen uit bij Midgetland en daarna thuis tegen Sturm Graz, direct zes puntjes pakken.
Daarna een mooi tweeluik met onze vrienden uit Rome
Daar ben ik het wel mee eens voordat we dadelijk uitgesloten worden, voor de rest moet doorkomen in deze poule wel een mogelijkheid zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als Feyenoord en Lazio slim zijn verbieden ze nu direct al uitfans bij die wedstrijden. Dat gaat natuurlijk he-le-maal fout aflopen anders.
Als we ons laten verrassen door die Denen wie weet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:44 schreef Caland het volgende:
Sportief gezien een prima loting
Triptechnisch gezien behoorlijk saai
Helaas geen conference liek dit seizoen
Wat een voorzichtige post. Makkelijk tweede.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:00 schreef fetX het volgende:
Prima loting. Moet kunnen. Derde worden mag je op z’n minst verwachten, maar tweede moet zeker lukken.
Nog een beetje het oude patroonquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een voorzichtige post. Makkelijk tweede.
Het is moeilijk om bescheiden te blijven na vorig seizoen, maar we beginnen over anderhalve week al met de eerste 2 wedstrijden kort achter elkaar. De vraag is of het team dan al goed op elkaar is ingespeeld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een voorzichtige post. Makkelijk tweede.
Laten we voor dat eerste plekkie gaan. En anders plek 3, conference godenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:00 schreef fetX het volgende:
Prima loting. Moet kunnen. Derde worden mag je op z’n minst verwachten, maar tweede moet zeker lukken.
Ik ga een stuk liever door in de EL uiteraard, maar nog een rondje ConferenceGoden ook wel prima.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we voor dat eerste plekkie gaan. En anders plek 3, conference goden
Hoezo zit Lopez er nog niet bij? Niet fit genoeg?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:23 schreef Scrummie het volgende:
Lopez en Wieffer morgen niet bij selectie.
Danilo afwachten of hij morgen kan spelen.
Lichte blessure na wedstrijd woensdag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoezo zit Lopez er nog niet bij? Niet fit genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |