Past wel bij ons toch? Net nietquote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee keer inmiddels. Weer bovenaan pot 2
het is al voorbij hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Olympiakos mist ook het kan nog!!!!!
Dat was Union ook. Mijn gevoel zegt dat Betis beter is, ook vanwege het feit dat Freiburg weinig Europese ervaring heeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heel irritant counterploegje. Hebben nog lang meegedaan in de top-4 vorig jaar.
Betis is ruim beter, ja. Al moeten die wel eens hun spelers inschrijven in de Liga. Heel krappe selectie nu.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was Union ook. Mijn gevoel zegt dat Betis beter is, ook vanwege het feit dat Freiburg weinig Europese ervaring heeft.
Leuk tegen Gnonto?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:45 schreef Scrummie het volgende:
Doe morgen maar United, Ferencváros en FC Zürich.
Je kan ook nooit vertrouwen op Cyprioten.quote:
Olympiakos, Betis en Heartsquote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:45 schreef Scrummie het volgende:
Denk dat Feyenoord Lazio nog prima kan hebben. Sarriball was vorig jaar extreem chaotisch.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan ook nooit vertrouwen op Cyprioten.
Pot 1 nu wel ongebalanceerd zeg. Aan de ene kant ManU, Lazio, AS Roma en Arsenal, aan de andere kant Olympiakos, Rode Ster en Dynamo Kiev die er echt geen ene kut van kunnen
Ik zou Union Sint-Gillis ook wel leuk vinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:45 schreef Scrummie het volgende:
Die voetballen alleen niet in hun eigen mystieke stadion, hé?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou Union Sint-Gillis ook wel leuk vinden.
Das wel een heel walgelijke poule. Alleen Ferencvaros is nog wel okéquote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:45 schreef Scrummie het volgende:
Das dan weer minder, gaan ze straks bij Anderlecht spelen in een half leeg stadion.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die voetballen alleen niet in hun eigen mystieke stadion, hé?
En voetballen echt een zakelijk soort kutvoetbal dat Feyenoord niet ligt. Ik hoop vooral op tripjes die de moeite niet waard zijn daar mijn geld redelijk op is! Eerste uitpot zonder publiek, eerste thuispot zonder 1/3e van het stadionquote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die voetballen alleen niet in hun eigen mystieke stadion, hé?
Tegen Rangers in Leuven.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Das dan weer minder, gaan ze straks bij Anderlecht spelen in een half leeg stadion.
Bepaal jij niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das wel een heel walgelijke poule. Alleen Ferencvaros is nog wel oké
Volgens mij zouden ze de wedstrijd tegen PSV (quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegen Rangers in Leuven.
Het KING POWER AT DEN DREEF
Ik hoop vooral op ploegen die naďef gaan aanvallen maar veel te lang aan de bal treuzelen!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
En voetballen echt een zakelijk soort kutvoetbal dat Feyenoord niet ligt. Ik hoop vooral op tripjes die de moeite niet waard zijn daar mijn geld redelijk op is! Eerste uitpot zonder publiek, eerste thuispot zonder 1/3e van het stadion
Bij Olympiakos speelt Biseswar nog, die is echt zeldzaam traag en lui. Wel nog steeds oppassen voor zijn vrij trappen en steekpasses.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op ploegen die naďef gaan aanvallen maar veel te lang aan de bal treuzelen!
Sowieso Olympiakos of Rode Ster uit pot 1 dus
Verwar je met PAOK.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij Olympiakos speelt Biseswar nog, die is echt zeldzaam traag en lui. Wel nog steeds oppassen voor zijn vrij trappen en steekpasses.
Proletariër gespotquote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
En voetballen echt een zakelijk soort kutvoetbal dat Feyenoord niet ligt. Ik hoop vooral op tripjes die de moeite niet waard zijn daar mijn geld redelijk op is! Eerste uitpot zonder publiek, eerste thuispot zonder 1/3e van het stadion
Fransen? Nee, doe maar niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:00 schreef hhh38 het volgende:
Oh Hearts heeft zich helemaal niet geplaatst. Beflikkering door Bert Kassies.
Olympiakos, Betis en Nantes dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |