En voetballen echt een zakelijk soort kutvoetbal dat Feyenoord niet ligt. Ik hoop vooral op tripjes die de moeite niet waard zijn daar mijn geld redelijk op is! Eerste uitpot zonder publiek, eerste thuispot zonder 1/3e van het stadionquote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die voetballen alleen niet in hun eigen mystieke stadion, hé?
Tegen Rangers in Leuven.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Das dan weer minder, gaan ze straks bij Anderlecht spelen in een half leeg stadion.
Bepaal jij niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das wel een heel walgelijke poule. Alleen Ferencvaros is nog wel oké
Volgens mij zouden ze de wedstrijd tegen PSV (quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegen Rangers in Leuven.
Het KING POWER AT DEN DREEF
Ik hoop vooral op ploegen die naïef gaan aanvallen maar veel te lang aan de bal treuzelen!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
En voetballen echt een zakelijk soort kutvoetbal dat Feyenoord niet ligt. Ik hoop vooral op tripjes die de moeite niet waard zijn daar mijn geld redelijk op is! Eerste uitpot zonder publiek, eerste thuispot zonder 1/3e van het stadion
Bij Olympiakos speelt Biseswar nog, die is echt zeldzaam traag en lui. Wel nog steeds oppassen voor zijn vrij trappen en steekpasses.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op ploegen die naïef gaan aanvallen maar veel te lang aan de bal treuzelen!
Sowieso Olympiakos of Rode Ster uit pot 1 dus
Verwar je met PAOK.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij Olympiakos speelt Biseswar nog, die is echt zeldzaam traag en lui. Wel nog steeds oppassen voor zijn vrij trappen en steekpasses.
Proletariër gespotquote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
En voetballen echt een zakelijk soort kutvoetbal dat Feyenoord niet ligt. Ik hoop vooral op tripjes die de moeite niet waard zijn daar mijn geld redelijk op is! Eerste uitpot zonder publiek, eerste thuispot zonder 1/3e van het stadion
Fransen? Nee, doe maar niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:00 schreef hhh38 het volgende:
Oh Hearts heeft zich helemaal niet geplaatst. Beflikkering door Bert Kassies.
Olympiakos, Betis en Nantes dan
Oh jaquote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Verwar je met PAOK.
Olympiakos is wel echt ranzig slecht geworden.
Maakt me echt geen reet uit, gewoon dit jaar een paar leuke potjes en volgend jaar de CL in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:03 schreef fetX het volgende:
Na vorig jaar ongeveer de sterkste poule mogelijk te hebben gehad, hoop ik dit jaar op een poule die goed te doen is voor EL begrippen
Ik vind Pot 4 gewoon kut eigenlijk. Finland, Cyprus, Oostenrijk en Zwitserland zijn geen voetballanden en Trabzonspor wil je ook niet loten. Dan maar Nantes of Union SGquote:
Mij wel. Ik wil overwinteren. We hebben gezien wat dat oa met de prijzen van spelers kan doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maakt me echt geen reet uit, gewoon dit jaar een paar leuke potjes en volgend jaar de CL in.
Union en Nantes lijken mij juist de minst prettige opties, Union speelt vervelend voetbal, Nantes is kwalitatief de sterkste van pot 4 en allebei kunnen problemen veroorzaken met uitsupporters.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind Pot 4 gewoon kut eigenlijk. Finland, Cyprus, Oostenrijk en Zwitserland zijn geen voetballanden en Trabzonspor wil je ook niet loten. Dan maar Nantes of Union SG
Het gaat mij puur om het affiche. Je bent sowieso aan je stand verplicht om beiden te kloppen. Ik heb liever 3 leuke clubs dan een wedstrijd tegen United of Arsenal en 2 clubs waar ik niet warm of koud van wordquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Union en Nantes lijken mij juist niet zo prettig, Union speelt vervelend voetbal, Nantes is kwalitatief de sterkste van pot 4 en allebei kunnen problemen veroorzaken met uitsupporters.
Mwah tegen Union St ga je voetballend vervelende potjes krijgen, en liever gewoon geen Franse clubs tenzij we die krijgen in die wedstrijd waar geen uitsupporters mee mogen, want anders heb je weer te maken met die leipe flikken daar die met traangas aan komen zetten als iemand een flesje bier niet in de recyclebak gooit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het gaat mij puur om het affiche. Je bent sowieso aan je stand verplicht om beiden te kloppen. Ik heb liever 3 leuke clubs dan een wedstrijd tegen United of Arsenal en 2 clubs waar ik niet warm of koud van word
Precies, steek die mooie affiches voorlopig lekker ergens waar de zon niet schijnt, die komen vanzelf vanaf de kwartfinalequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Mij wel. Ik wil overwinteren. We hebben gezien wat dat oa met de prijzen van spelers kan doen.
Ferencvaros is alleen oké vanwege dat prachtige stadion van dictator Orbán en een bijbehorend mooi lang weekend in Budapest. Heerlijk nachtleven daar.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das wel een heel walgelijke poule. Alleen Ferencvaros is nog wel oké
Je hebt ook mooie affiches tegen clubs die er stiekem weinig van kunnen. Maar niemand zit toch te wachten op Sheriff Tiraspol, Midtjylland of HJK Helsinki?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Precies, steek die mooie affiches voorlopig lekker ergens waar de zon niet schijnt, die komen vanzelf vanaf de kwartfinale
Ik wel hoor. Gewoon puntjes pakken en goals maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt ook mooie affiches tegen clubs die er stiekem weinig van kunnen. Maar niemand zit toch te wachten op Sheriff Tiraspol, Midtjylland of HJK Helsinki?
Welke van de twee? Sowieso jammer dat eerste uitwedstrijd zonder publiek gaat zijn, kost weer een tripjequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:16 schreef Divje het volgende:
Zul je zien dat Roma uit het kokertje rolt
De media heeft de krantenkoppen alweer klaargezet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:16 schreef Divje het volgende:
Zul je zien dat Roma uit het kokertje rolt
Oh kak, bedoel AS natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Welke van de twee? Sowieso jammer dat eerste uitwedstrijd zonder publiek gaat zijn, kost weer een tripje
Op de een of andere manier is dit altijd vrij vermakelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:30 schreef Scrummie het volgende:
https://draw.inker.one/#/el/gs/2022
[..]
Ik heb het voor je nagevraagd bij de UEFA en het worden Dynamo Kiev, Ferencvaros en Helsinki.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De media heeft de krantenkoppen alweer klaargezet.
"REVANCHE VOOR VERLOREN FINALE", etc.
Maar Roma en Nantes zijn eigenlijk de enige twee ploegen waar ik echt van zou balen.
Uitstekend. Dan tikken we ‘m bij deze afquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:40 schreef Slobeend het volgende:
Crvena zvezda
Feyenoord
Ferencváros
Sturm
Niks meer aan doen.
Overwinteringspoulequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:40 schreef Slobeend het volgende:
Crvena zvezda
Feyenoord
Ferencváros
Sturm
Niks meer aan doen.
Laat Florian Grillitsch maar komen!quote:
Hij of Manssverk en anders maar helemaal niets, zou ik ook niet heel erg vinden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Laat Florian Grillitsch maar komen!
Olympiacosquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens ZKA liggen er diverse contractvoorstellen klaar om Grillitsch te overtuigen om voor Feyenoord te kiezen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij of Manssverk en anders maar helemaal niets, zou ik ook niet heel erg vinden.
Group Dquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:31 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd hoe Feyenoord dat gaat doen met passe partouts
De gehele gele zijde moet leeg blijven de eerste thuiswedstrijd Hans.quote:
Dat zal wel loten worden als je op de gele zijde zit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
De gehele gele zijde moet leeg blijven de eerste thuiswedstrijd Hans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |