Is Freiburg beter dan Union Berlin?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
Freiburg en Betis uit pot 3 ontlopen dunkt me.
Ergens wel eens. Die jongen kan best voetballen, hij is alleen de vraagprijs van Twente niet waard. Maar verbaast mij niks als het de komende tijd rond komt. Twente uit Europa, speler wil graag..quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik hoop ook niet dat die komt. Maar uiteindelijk wil hier iedereen alleen maar elkaar zoveel mogelijk overtuigen hoe slecht Zerrouki is.
Weer penalties nu.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Olympiakos bakt er echt helemaal niks van op dit moment, dus sluit het maar niet uit. Verloren thuis met 0-4 van die joden en hadden penalties nodig om het altijd gevaarlijke Slovan Bratislava uit te schakelen.
Heel irritant counterploegje. Hebben nog lang meegedaan in de top-4 vorig jaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is Freiburg beter dan Union Berlin?
Past wel bij ons toch? Net nietquote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee keer inmiddels. Weer bovenaan pot 2
het is al voorbij hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Olympiakos mist ook het kan nog!!!!!
Dat was Union ook. Mijn gevoel zegt dat Betis beter is, ook vanwege het feit dat Freiburg weinig Europese ervaring heeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heel irritant counterploegje. Hebben nog lang meegedaan in de top-4 vorig jaar.
Betis is ruim beter, ja. Al moeten die wel eens hun spelers inschrijven in de Liga. Heel krappe selectie nu.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was Union ook. Mijn gevoel zegt dat Betis beter is, ook vanwege het feit dat Freiburg weinig Europese ervaring heeft.
Leuk tegen Gnonto?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:45 schreef Scrummie het volgende:
Doe morgen maar United, Ferencváros en FC Zürich.
Je kan ook nooit vertrouwen op Cyprioten.quote:
Olympiakos, Betis en Heartsquote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:45 schreef Scrummie het volgende:
Denk dat Feyenoord Lazio nog prima kan hebben. Sarriball was vorig jaar extreem chaotisch.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan ook nooit vertrouwen op Cyprioten.
Pot 1 nu wel ongebalanceerd zeg. Aan de ene kant ManU, Lazio, AS Roma en Arsenal, aan de andere kant Olympiakos, Rode Ster en Dynamo Kiev die er echt geen ene kut van kunnen
Ik zou Union Sint-Gillis ook wel leuk vinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:45 schreef Scrummie het volgende:
Die voetballen alleen niet in hun eigen mystieke stadion, hé?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou Union Sint-Gillis ook wel leuk vinden.
Das wel een heel walgelijke poule. Alleen Ferencvaros is nog wel okéquote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:45 schreef Scrummie het volgende:
Das dan weer minder, gaan ze straks bij Anderlecht spelen in een half leeg stadion.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die voetballen alleen niet in hun eigen mystieke stadion, hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |