Bizar, heb je straks gewoon 2 recordaankopen op de bank zitten qua middenvelders.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Het zou toch eens lukken joh om Florian Grillitsch daadwerkelijk vast te leggen.... dan heb je wel een vet middenveld hoor.
Grillitsch - Szymanski / Bullaude - Kökcü.
Dan eerder Wouter Burger halen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:13 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vond Mokotjo altijd erg goed bij Feyenoord, maar daarna niet echt ontwikkeld meer. Denk ook niet dat we nu iets aan hem hebben.
Zo zijn Algerijnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:13 schreef satecl het volgende:
Ik zit nu voor de 5e wedstrijd op rij naar die Zerrouki te kijken, maar valt wederom weer gigantisch tegen. Komt overal te laat.
Toch weer de nul gehouden vanavond.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Van Zerrouki’s spelinzichten steekt echt inderdaad niemand iets van op.
Laat het Arnesen maar niet horenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch weer de nul gehouden vanavond.
Niet eens per se (heel) slecht, maar simpelweg niets bijzonders. Zo’n 13 a 14 in een dozijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:27 schreef Pistolero het volgende:
Zerrouki speelde gewoon prima, net als heel Twente overigens.
Niks speciaals inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:13 schreef satecl het volgende:
Ik zit nu voor de 5e wedstrijd op rij naar die Zerrouki te kijken, maar valt wederom weer gigantisch tegen. Komt overal te laat.
Ik hoop ook niet dat die komt. Maar uiteindelijk wil hier iedereen alleen maar elkaar zoveel mogelijk overtuigen hoe slecht Zerrouki is.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet eens per se (heel) slecht, maar simpelweg niets bijzonders. Zo’n 13 a 14 in een dozijn.
Valt best mee. Zie niemand roepen dat het een motorisch gestoorde mongool is, wel veel mensen die roepen dat andere mensen roepen dat ie een motorisch gestoorde mongool is.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik hoop ook niet dat die komt. Maar uiteindelijk wil hier iedereen alleen maar elkaar zoveel mogelijk overtuigen hoe slecht Zerrouki is.
Je hebt 100% gelijk hoor. Heb het meer over bv satecl die net doet of zijn mening is gebaseerd op zijn laatste 5 wedstrijden dit seizoen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Valt best mee. Zie niemand roepen dat het een motorisch gestoorde mongool is, wel veel mensen die roepen dat andere mensen roepen dat ie een motorisch gestoorde mongool is.
Wel zie ik heel veel users die een vrij matige speler zien die ons niet echt vooruit helpt en waar een véél te hoog bedrag voor wordt gevraagd.
Ik zie er simpelweg weinig in, maar ook al ziet een van onze scouts dat wel, dan moet je alsnog de 5m niet voorbij gaan.
Rust in de extra tijd nu, Olympiakos met 10 man.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kun je die verlenging nog ergens zien?
Limassol gaat ze slopen!
Ja heb een streampie. Zou ff lekker zijn!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rust in de extra tijd nu, Olympiakos met 10 man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |