Dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe goed dat tie is. Misschien blijft Hartman wel verrassend lang staan.
Hancko verwacht ik overigens wel meteen basis.
Ook ontzettend benieuwd naar Gimenez en Paixao uiteraard.
Als hij Szymanski op de bank zet is het tijd voor een heus #SlotOut topic.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel.
Ben ook benieuwd of zaterdag Wieffer de kans krijgt in de basis, en zo ja of Timber of Szymanski mag gaan banken.
Ik zie Szymanski hooguit op de bank belanden als Bullaude speelgerechtigd is. Maar misschien gaat Szymanski dan wel naar de rechterkant in plaats van Dilrosun.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als hij Szymanski op de bank zet is het tijd voor een heus #SlotOut topic.
Ik zie zelf ook liever Szymanski spelen dan Timber, echter is de concurrentie moordend op de rechterflank bij ons.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als hij Szymanski op de bank zet is het tijd voor een heus #SlotOut topic.
Olympiakos bakt er echt helemaal niks van op dit moment, dus sluit het maar niet uit. Verloren thuis met 0-4 van die joden en hadden penalties nodig om het altijd gevaarlijke Slovan Bratislava uit te schakelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:53 schreef fetX het volgende:
Lijkt me trouwens sterk dat Limassol vanavond gaat winnen van en bij Olympiakos, dus ik verwacht pot 2.
Apollon heeft met 4-0 verloren van Maccabi Haifa (lol)quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Olympiakos bakt er echt helemaal niks van op dit moment, dus sluit het maar niet uit. Verloren thuis met 0-4 van die joden en hadden penalties nodig om het altijd gevaarlijke Slovan Bratislava uit te schakelen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Apollon heeft met 4-0 verloren van Maccabi Haifa (lol)
Dat zou geweldig zijn en niet in de laatste plaats omdat je die plek dan prima bezet zou hebben in de selectie.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe goed dat tie is. Misschien blijft Hartman wel verrassend lang staan.
...
Haifa heeft zich net gekwalificeerd voor de CL tegen Rode Ster Belgrado, dus misschien moeten we daar ook wat minder schamper over doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Apollon heeft met 4-0 verloren van Maccabi Haifa (lol)
niet met je eens hoor maar verder prima als jij dat vindtquote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:59 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Nu al vergelijken is nogal flauw omdat de een net is gestart als trainer en de ander al jaren clubs in de eredivisie traint.
Het mag maar die vergelijking is niet helemaal fair.
Haifa kan er echt helemaal niks van. (Rode Ster overigens ook niet)quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Haifa heeft zich net gekwalificeerd voor de CL tegen Rode Ster Belgrado, dus misschien moeten we daar ook wat minder schamper over doen.
Rode Ster lijkt me een prima club om te loten uit Pot 1quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haifa kan er echt helemaal niks van. (Rode Ster overigens ook niet)
Zeker. Aanvallend ingesteld maar spelen op een zeer laag tempo.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rode Ster lijkt me een prima club om te loten uit Pot 1
Net als wij momenteel.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker. Aanvallend ingesteld maar spelen op een zeer laag tempo.
Niet als wij, onze verdedigers/middenvelders zoeken na balwinst de eerste optie naar voren en worden er ook specifiek op gescout. Er mist alleen nog wat creativiteit voorin om de openingen te vinden tegen verdedigend ingestelde ploegen, plus de ploeg is nog niet echt ingespeeld op elkaar. Maar tegen Vitesse die open huis hielden zie je wel hoe snel Feyenoord van A naar B komt zeg maar.quote:
Ja dat idee krijg ik dus ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:59 schreef bbuddybb het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat Szymanski niet in de basis zal staan (op den duur).
Op papier heb je een heel mooi middenveld, maar je mist toch de diepgang.
Szymanski is een mooie speler, maar het ontbeert hem vooralsnog aan dynamiek.
Timber ook nog.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Het zou toch eens lukken joh om Florian Grillitsch daadwerkelijk vast te leggen.... dan heb je wel een vet middenveld hoor.
Grillitsch - Szymanski / Bullaude - Kökcü.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |