Klopt en dat gat was al niet zo groot. Daarnaast heeft PSV naast Gakpo, Sangaré en wellicht Veerman ook niet geweldig veel kapitaal op het veld. Simons zou dat nog evt kunnen opleveren. Verschil is dat de individuele bedragen bij hun wel wat hoger liggen al zal dat verschil ook kleiner worden als Feyenoord dit jaar Europees weer aardig presteert.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 07:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Sowieso voor Feyenoord geen slechte ontwikkeling dat PSV weer geen CL haalt lijkt mij. Er is dit seizoen in Rotterdam veel beter verkocht, en Slot lijkt me nog steeds een betere trainer dan Ruud.
Dat lijkt me evident, ja. Maar de mogelijkheid wat dichterbij te komen ligt er in ieder geval.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:42 schreef Scrummie het volgende:
Laten we eerst zelf maar eens gaan presteren dit jaar voor we weer iets over PSV gaan roepen.
Zeker. Ik snap die (lichte) haat niet op hem. Slot had vorig jaar, naar mijn mening, een beter elftal en werd 3e. Dat was ook een hele mooie prestatie. Maar Gio die 5 prijzen pakt met jongens als Botthegin, Diks, van der Heijden en Toornstra is gewoon ontzettend knap. Dat het voetbal niet altijd even mooi was, ach..... ik zie liever resultaat.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 00:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon ook een goede trainer.
Je kunt niet ontkennen dat ajax en psv toen een stuk minder waren. Nog steeds goed, daar niet vanquote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Zeker. Ik snap die (lichte) haat niet op hem. Slot had vorig jaar, naar mijn mening, een beter elftal en werd 3e. Dat was ook een hele mooie prestatie. Maar Gio die 5 prijzen pakt met jongens als Botthegin, Diks, van der Heijden en Toornstra is gewoon ontzettend knap. Dat het voetbal niet altijd even mooi was, ach..... ik zie liever resultaat.
Ik denk dat vooral die 7 nederlagen en die 4-0 bij Trencin toch hun sporen hebben nagelaten. Waren die 2 dingen niet gebeurd dan had hij veel meer krediet gehad.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Zeker. Ik snap die (lichte) haat niet op hem. Slot had vorig jaar, naar mijn mening, een beter elftal en werd 3e. Dat was ook een hele mooie prestatie. Maar Gio die 5 prijzen pakt met jongens als Botthegin, Diks, van der Heijden en Toornstra is gewoon ontzettend knap. Dat het voetbal niet altijd even mooi was, ach..... ik zie liever resultaat.
Laat wel zien hoe goed Feyenoord buitenlanders als Kökcü en Geertruida weet te integreren in de ploegquote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vreemd dat Feyenoord PSV al bijna voorbij is terwijl Feyenoord nauwelijks Nederlandssprekende spelers over heeft in hun selectie. Toch best een voorwaarde voor een goede sfeer in het team.
Die haat herken ik niet vanuit de andere supporters. Wel is het zo dat het voetbal bij hem minder aansprekend was dan het huidige voetbal.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Krediet heeft Gio sowieso. Dat hij geen sprankelend voetbal speelde is een feit en mag benoemd worden. Slot doet het veel aantrekkelijker. Maar als je 5 prijzen pakt, je een jongen van de club bent en een enorme gentlemen als Gio heb je eeuwig krediet.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral die 7 nederlagen en die 4-0 bij Trencin toch hun sporen hebben nagelaten. Waren die 2 dingen niet gebeurd dan had hij veel meer krediet gehad.
Lijkt? Je bent voor het eerst bescheiden over Slot.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 07:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Slot lijkt me nog steeds een betere trainer dan Ruud.
Je kan Van Nistelrooy toch niet beoordelen na een handjevol wedstrijden?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt? Je bent voor het eerst bescheiden over Slot.
Ik wil hem nog best het voordeel van de twijfel geven hoor maar ben tot nu toe niet onder de indruk, als ik dan Slot al die nieuwe spelers zie inpassen heb ik daar toch wat meer vertrouwen in.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan Van Nistelrooy toch niet beoordelen na een handjevol wedstrijden?
De kans bestaat inderdaad dat we een gebrek aan scorend vermogen hebben voorin. Maar het hangt natuurlijk óók samen met nog een gebrek aan samenhang. Een ingespeeld elftal speelt sneller, komen passjes beter aan, lopen aanvallen vloeiender, en dan komen de kansen vanzelf.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Slot moet alleen nog een doelpuntenmaker vinden in deze selectie.
Slot loopt dan ook al een paar jaar mee, Van Nistelrooij begint net.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wil hem nog best het voordeel van de twijfel geven hoor maar ben tot nu toe niet onder de indruk, als ik dan Slot al die nieuwe spelers zie inpassen heb ik daar toch wat meer vertrouwen in.
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De kans bestaat inderdaad dat we een gebrek aan scorend vermogen hebben voorin. Maar het hangt natuurlijk óók samen met nog een gebrek aan samenhang. Een ingespeeld elftal speelt sneller, komen passjes beter aan, lopen aanvallen vloeiender, en dan komen de kansen vanzelf.
Pas dan kunnen we ons scorende vermogen echt beoordelen eigenlijk.
Helemaal mee eens. Maarja, dan moet er dit jaar wel goed gepresteerd gaan worden en dat is nog geen zekerheidje. Het is nu toch al zeker dat vanaf 2023 er 2 CL-plekken zijn?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt en dat gat was al niet zo groot. Daarnaast heeft PSV naast Gakpo, Sangaré en wellicht Veerman ook niet geweldig veel kapitaal op het veld. Simons zou dat nog evt kunnen opleveren. Verschil is dat de individuele bedragen bij hun wel wat hoger liggen al zal dat verschil ook kleiner worden als Feyenoord dit jaar Europees weer aardig presteert.
Beetje flauw dit. Feyenoord heeft in de basis een Ajax kern met Danilo, Idrissi, Timber en Dilrosun. Daaromheen inderdaad aangekochte buitenlanders dus qua identiteit is het nog zoeken maar de nieuwe spelers passen zich wel aan aan de heersende cultuur.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vreemd dat Feyenoord PSV al bijna voorbij is terwijl Feyenoord nauwelijks Nederlandssprekende spelers over heeft in hun selectie. Toch best een voorwaarde voor een goede sfeer in het team.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:46 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Beetje flauw dit. Feyenoord heeft in de basis een Ajax kern met Danilo, Idrissi, Timber en Dilrosun. Daaromheen inderdaad aangekochte buitenlanders dus qua identiteit is het nog zoeken maar de nieuwe spelers passen zich wel aan aan de heersende cultuur.
ze zijn allebei trainer van een topclub in NL dus vergelijken mag niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:32 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Slot loopt dan ook al een paar jaar mee, Van Nistelrooij begint net.
Die vergelijking snap ik niet helemaal.
Nee. We moeten die 6e plek dit seizoen nog vasthoudenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maarja, dan moet er dit jaar wel goed gepresteerd gaan worden en dat is nog geen zekerheidje. Het is nu toch al zeker dat vanaf 2023 er 2 CL-plekken zijn?
Eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:46 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Beetje flauw dit. Feyenoord heeft in de basis een Ajax kern met Danilo, Idrissi, Timber en Dilrosun. Daaromheen inderdaad aangekochte buitenlanders dus qua identiteit is het nog zoeken maar de nieuwe spelers passen zich wel aan aan de heersende cultuur.
Dat moet lukken met 3 Portugese tegenover minimaal 4 Nederlandse clubs lijkt me.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee. We moeten die 6e plek dit seizoen nog vasthouden
Braga zit ook nog in de EL, dus 4 clubsquote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat moet lukken met 3 Portugese tegenover minimaal 4 Nederlandse clubs lijkt me.
Ik verwacht eigenlijk wel dat die Duitsers vanavond worden uitgeschakeld door Fiorentina.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat moet lukken met 3 Portugese tegenover minimaal 4 Nederlandse clubs lijkt me.
Nu al vergelijken is nogal flauw omdat de een net is gestart als trainer en de ander al jaren clubs in de eredivisie traint.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zijn allebei trainer van een topclub in NL dus vergelijken mag niet?
Ah dat is behoorlijk kut dan. Hopen op Twente. Al verwacht ik dat Feyenoordgod en AZ wel weer heel veel puntjes gaan pakken dit jaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Braga zit ook nog in de EL, dus 4 clubs
Nederland krijgt wel 20% meer punten per wedstrijd. Plus Feyenoord en PSV halen normaal gesproken makkelijker punten in de EL dan Benfica en Sporting in de CL (en AZ heeft het ook makkelijker dan Braga).quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Braga zit ook nog in de EL, dus 4 clubs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |