Dacht alleen de eerste ring op de gele zijde?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
De gehele gele zijde moet leeg blijven de eerste thuiswedstrijd Hans.
De boete zit in de prijs inbegrepenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:37 schreef Caland het volgende:
En geen vuurwerk is voor de stoere mannen met allemaal hetzelfde zwarte jasje aan waarschijnlijk geen optie dus een geheel lege Kuip zal later ook wel volgen.
Tuig als @Caland staat op X. Terecht dat hij zich zorgen maakt. Walgelijk volk daar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dacht alleen de eerste ring op de gele zijde?
Ik zit tweede ring op de gele zijde, dus ik ga er vanuit dat ik gewoon mag komen
Nee, gehele gele zijde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dacht alleen de eerste ring op de gele zijde?
Ik zit tweede ring op de gele zijde, dus ik ga er vanuit dat ik gewoon mag komen
Tweejarig contract met cluboptie tot nog een jaar. Goed salaris geven, leuke tekenbonus en een percentage van de transfersom. Als je hoger gaat zitten zou ik oppassen met de contractjaren, als het niks blijkt…quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens ZKA liggen er diverse contractvoorstellen klaar om Grillitsch te overtuigen om voor Feyenoord te kiezen.
Ik ben benieuwd! Ik verwacht dat hij wel een hoop tekengeld, salaris aan de bovenkant van ons salarisplafond en eventueel zelfs een percentage van zijn afkoopsom verlangt voordat hij bereid is te tekenen.
De eerste paar weken moet hij sowieso fit worden, dus die kun je pas na een wedstrijd of 5-7 echt gebruiken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Tweejarig contract met cluboptie tot nog een jaar. Goed salaris geven, leuke tekenbonus en een percentage van de transfersom. Als je hoger gaat zitten zou ik oppassen met de contractjaren, als het niks blijkt…
En dan is het weer tijd voor het WK.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:51 schreef fetX het volgende:
[..]
De eerste paar weken moet hij sowieso fit worden, dus die kun je pas na een wedstrijd of 5-7 echt gebruiken.
Waardeloosquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan is het weer tijd voor het WK.
En januari weer een nieuwe transferwindow.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan is het weer tijd voor het WK.
alleen de 1e ring van gele zijde volgens mij..quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
De gehele gele zijde moet leeg blijven de eerste thuiswedstrijd Hans.
Neen, in het UEFA besluit staat de gehele noordzijde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:23 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
alleen de 1e ring van gele zijde volgens mij..
Nee, UEFA heeft nooit anders gecommuniceerd. Redacteurtje van 1908 heeft het gewoon verkeerd overgenomenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:26 schreef Calciumdude het volgende:
ohh, is dat onlangs aangepast dan ?
vorige week was het nog alleen Q,R,S,T U en X
(https://1908.nl/artikelen(...)-partouts-gele-zijde)
Hmmquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:39 schreef De_Kraam het volgende:
Group B
Roma
Feyenoord
Midtjylland
HJK
Weer dat kut Roma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |