Dacht alleen de eerste ring op de gele zijde?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
De gehele gele zijde moet leeg blijven de eerste thuiswedstrijd Hans.
De boete zit in de prijs inbegrepenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:37 schreef Caland het volgende:
En geen vuurwerk is voor de stoere mannen met allemaal hetzelfde zwarte jasje aan waarschijnlijk geen optie dus een geheel lege Kuip zal later ook wel volgen.
Tuig als @Caland staat op X. Terecht dat hij zich zorgen maakt. Walgelijk volk daar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dacht alleen de eerste ring op de gele zijde?
Ik zit tweede ring op de gele zijde, dus ik ga er vanuit dat ik gewoon mag komen
Nee, gehele gele zijde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dacht alleen de eerste ring op de gele zijde?
Ik zit tweede ring op de gele zijde, dus ik ga er vanuit dat ik gewoon mag komen
Tweejarig contract met cluboptie tot nog een jaar. Goed salaris geven, leuke tekenbonus en een percentage van de transfersom. Als je hoger gaat zitten zou ik oppassen met de contractjaren, als het niks blijkt…quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens ZKA liggen er diverse contractvoorstellen klaar om Grillitsch te overtuigen om voor Feyenoord te kiezen.
Ik ben benieuwd! Ik verwacht dat hij wel een hoop tekengeld, salaris aan de bovenkant van ons salarisplafond en eventueel zelfs een percentage van zijn afkoopsom verlangt voordat hij bereid is te tekenen.
De eerste paar weken moet hij sowieso fit worden, dus die kun je pas na een wedstrijd of 5-7 echt gebruiken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Tweejarig contract met cluboptie tot nog een jaar. Goed salaris geven, leuke tekenbonus en een percentage van de transfersom. Als je hoger gaat zitten zou ik oppassen met de contractjaren, als het niks blijkt…
En dan is het weer tijd voor het WK.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:51 schreef fetX het volgende:
[..]
De eerste paar weken moet hij sowieso fit worden, dus die kun je pas na een wedstrijd of 5-7 echt gebruiken.
Waardeloosquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan is het weer tijd voor het WK.
En januari weer een nieuwe transferwindow.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan is het weer tijd voor het WK.
alleen de 1e ring van gele zijde volgens mij..quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
De gehele gele zijde moet leeg blijven de eerste thuiswedstrijd Hans.
Neen, in het UEFA besluit staat de gehele noordzijde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:23 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
alleen de 1e ring van gele zijde volgens mij..
Nee, UEFA heeft nooit anders gecommuniceerd. Redacteurtje van 1908 heeft het gewoon verkeerd overgenomenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:26 schreef Calciumdude het volgende:
ohh, is dat onlangs aangepast dan ?
vorige week was het nog alleen Q,R,S,T U en X
(https://1908.nl/artikelen(...)-partouts-gele-zijde)
Hmmquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:39 schreef De_Kraam het volgende:
Group B
Roma
Feyenoord
Midtjylland
HJK
Weer dat kut Roma.
Hopen op Sturm Graz of Midgetland als eerste thuiswedstrijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Lazio-uit zal wel de eerste pot worden zodat we daar geen fans mee naartoe mogen nemen
Als Feyenoord en Lazio slim zijn verbieden ze nu direct al uitfans bij die wedstrijden. Dat gaat natuurlijk he-le-maal fout aflopen anders.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopen op Sturm Graz of Midgetland als eerste thuiswedstrijd
Doe maar beginnen met Lazio uit, daar mag je toch geen supporters mee naar toe nemen, heb je die onzin ook gehad. Anders moet je als supporter 2 uitwedstrijden missenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doe maar beginnen uit bij Midgetland en daarna thuis tegen Sturm Graz, direct zes puntjes pakken.
Daarna een mooi tweeluik met onze vrienden uit Rome
Daar ben ik het wel mee eens voordat we dadelijk uitgesloten worden, voor de rest moet doorkomen in deze poule wel een mogelijkheid zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als Feyenoord en Lazio slim zijn verbieden ze nu direct al uitfans bij die wedstrijden. Dat gaat natuurlijk he-le-maal fout aflopen anders.
Als we ons laten verrassen door die Denen wie weet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:44 schreef Caland het volgende:
Sportief gezien een prima loting
Triptechnisch gezien behoorlijk saai
Helaas geen conference liek dit seizoen
Wat een voorzichtige post. Makkelijk tweede.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:00 schreef fetX het volgende:
Prima loting. Moet kunnen. Derde worden mag je op z’n minst verwachten, maar tweede moet zeker lukken.
Nog een beetje het oude patroonquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een voorzichtige post. Makkelijk tweede.
Het is moeilijk om bescheiden te blijven na vorig seizoen, maar we beginnen over anderhalve week al met de eerste 2 wedstrijden kort achter elkaar. De vraag is of het team dan al goed op elkaar is ingespeeld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een voorzichtige post. Makkelijk tweede.
Laten we voor dat eerste plekkie gaan. En anders plek 3, conference godenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:00 schreef fetX het volgende:
Prima loting. Moet kunnen. Derde worden mag je op z’n minst verwachten, maar tweede moet zeker lukken.
Ik ga een stuk liever door in de EL uiteraard, maar nog een rondje ConferenceGoden ook wel prima.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we voor dat eerste plekkie gaan. En anders plek 3, conference goden
Hoezo zit Lopez er nog niet bij? Niet fit genoeg?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:23 schreef Scrummie het volgende:
Lopez en Wieffer morgen niet bij selectie.
Danilo afwachten of hij morgen kan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |