quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FOK! ook niet maatje, FOK! ook niet.
Haten op 2 steps from hellquote:
Ik weet niet eens wat het is. Ik gokte op muziek.quote:
Kan echt niet idd.quote:
Ik ben gelukkig gezegend met een hele brede muzieksmaak.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is. Ik gokte op muziek.
Verder deel ik 95 % van de muziek- series- en filmsmaak niet in de VBL-SC.
Ik heb ook een brede smaak. Celine Dion haat ik uit de grond van m'n zwakke hart. Angerfist klinkt als Black Metal uit Noorwegen. Heb ik niks mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig gezegend met een hele brede muzieksmaak.
Van Celine Dion tot Eminem en van Angerfist tot 2 steps from hell. Ik kan enorm veel muziek waarderen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook een brede smaak. Celine Dion haat ik uit de grond van m'n zwakke hart. Angerfist klinkt als Black Metal uit Noorwegen. Heb ik niks mee.
Ik zet nu Nine Pound Hammer uit en zal eens luisteren.quote:
Ik luister nu. Dit is André Rieu voor de gitaren. Wat een pathologische bagger.quote:
Nooit op youtube-links van onlogisch klikken maatquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik luister nu. Dit is André Rieu voor de gitaren. Wat een pathologische bagger.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit op youtube-links van onlogisch klikken maat
Bij deze haat ik de phatetische shit ook.quote:
Zucht. Laatste poging dan. Deze hoorde je een tijdlang bij de Europa league opkomst.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij deze haat ik de phatetische shit ook.
3 van de 4 dus.
Naast harde gitaren uit de jaren 80 is eclestice post-New-Wave mijn ding.quote:
Ontzettend brede smaak zolang het maar in mijn beperkte straatje past.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook een brede smaak. Celine Dion haat ik uit de grond van m'n zwakke hart. Angerfist klinkt als Black Metal uit Noorwegen. Heb ik niks mee.
Deet ik eerst ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit op youtube-links van onlogisch klikken maat
Ik heb meer met zulke gitaar maatquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Naast harde gitaren uit de jaren 80 is eclestice post-New-Wave mijn ding.
Luister en huiver.
Ook jullie Onlogisch en Drizz-NogietsDruïde. De kwetsbaarheid wordt niet overstemd door studio-orkesten. Puur.
Waar slaat dit nou weer opquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ontzettend brede smaak zolang het maar in mijn beperkte straatje past.
Echt hé. Wie denkt deze amoebe dat hij is????quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op
Je post zelden, en dan kom je weer mij teneergeslagen neerslaan.
Ik had de neiging om m'n muzieksmaak en keuze te verklaren. Maar je bent het niet waard.
Nog snel gewipt klein onderkruipsel? Of had je het zaad als voetdsel weer eens verwisseld met het wipzaad ?
Kan ik begrijpen. Ik heb niks of weinig met ingeplugde hardrockers of Jimmy Henrix. Maar een J. Mascis kom ik m'n bed voor uit. Hoe vals ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb meer met zulke gitaar maat
die ken ik dus nietquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zucht. Laatste poging dan. Deze hoorde je een tijdlang bij de Europa league opkomst.
Nee hoor. Draai de discussie naar m'n hand. Dan wordt het op de scherpst van de muzieschede.quote:
Proleet.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik denk ik pak een keer de trein (naar een werkmeeting).
Huhquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paellaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga lasagne maken
pizzaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
pasta tonijnquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Macaroni. Met plakjes kaas.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je moet de groetjes hebben van haar. Ze schreeuwde net al.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:43 schreef fetX het volgende:
Vrienden, vanavond gaan we PSV naar de overwinning schreeuwen.
Spreekwoordelijk dan, want ik schreeuw niet naar mijn televisie (en mijn vriendin is niet thuis).
Was zeker alsof je een knakworstje door de gang heen gooide?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet de groetjes hebben van haar. Ze schreeuwde net al.
Meer een uitgewoonde verhuizing.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Was zeker alsof je een knakworstje door de gang heen gooide?
provincieclubjes doen niet ter zakequote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:39 schreef KingRoland het volgende:
Rangers van psv gewonnen en mensen zitten hier doodleuk woordle te spelen alsof er niks is gebeurd
Woordle is nog meer aids dan PSV.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:39 schreef KingRoland het volgende:
Rangers van psv gewonnen en mensen zitten hier doodleuk woordle te spelen alsof er niks is gebeurd
Je bent een minderwaardig mens als je haat op een onschuldig woordspelletje.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Woordle is nog meer aids dan PSV.
Scrable.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je bent een minderwaardig mens als je haat op een onschuldig woordspelletje.
quote:De rechtszaak rondom de moord op Peter R. de Vries moet mogelijk opnieuw, nu één van de rechters naar het buitenland is geëmigreerd.
scrablequote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Scrable.En ik heb een grote piemel.
Hopelijk spelen we morgenavond weer eens een paar fatsoenlijke potjes Hax! Een potje is toch maar niks. Al wonnen we wel dankzij een briljante keeper.quote:
Ik waardeer je enthousiasme, maar ik zie het morgen nog wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hopelijk spelen we morgenavond weer eens een paar fatsoenlijke potjes Hax! Een potje is toch maar niks. Al wonnen we wel dankzij een briljante keeper.
Mensen die moeten benadrukken dat ze een grote piemel hebben, hebben doorgaans een erg kleine piemel.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Scrable.En ik heb een grote piemel.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee hoe dat werkt maar lijkt me stug
quote:Een van de drie rechters is verhuisd naar het buitenland. Ze had haar vertrek gepland voor deze zomer, omdat de zaak-De Vries dan afgerond zou zijn.
Maar in juli werd de zaak onverwacht heropend. Het Openbaar Ministerie kwam vlak voor de uitspraak met nieuwe getuigenverklaringen, waarna de rechtbank het vonnis uitstelde.
Inmiddels is een vervangende rechter aangesteld, maar er is nog een procedurele hobbel. Volgens de rechtbank schrijft de wet voor dat een zaak in zo'n geval helemaal opnieuw behandeld wordt, tenzij het OM en de verdediging dat niet nodig vinden.
Royce de Vries noemt het merkwaardig dat de rechtbank niet heeft geanticipeerd op het vertrek van de rechter, dat al langere tijd bekend was. Volgens De Vries had om die reden een extra rechter aangesteld moeten worden als achtervang.
Zo'n reserverechter is gebruikelijk is in grote rechtszaken, zoals het Marengo- en MH17-proces. Daarmee wordt vertraging voorkomen als onverhoopt een rechter uitvalt.
quote:Om dit soort bedrijfsongelukken te voorkomen wordt er bij grote strafzaken inderdaad weleens vooraf al een vierde rechter benoemd die als een soort reservespeler klaarstaat om in te stappen als het nodig is. Er kan natuurlijk altijd wat gebeuren met een rechter waardoor hij of zij niet meer kan functioneren. Die 'reserverechter' is dan al vanaf het begin van het proces inhoudelijk volledig op de hoogte. Dat is hierbij kennelijk niet gebeurd. Dat kan ook een capaciteitsafweging zijn. Je kunt dan een rechter lange tijd niet inzetten voor andere zaken, terwijl de wachtlijsten al lang zijn."
Jij kwam laat daarom was het maar 1 potje voor jou.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hopelijk spelen we morgenavond weer eens een paar fatsoenlijke potjes Hax! Een potje is toch maar niks. Al wonnen we wel dankzij een briljante keeper.
Geen darkmode.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Woordle 432 4/6
⬜🟨⬜🟩⬜
⬜🟨⬜🟩🟨
⬜🟨⬜🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 228 4/6
⬜🟨⬜🟨⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜🟨
⬜⬜⬜⬜⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Peter komt toch niet terug. Ter info.quote:
Gillis?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Peter komt toch niet terug. Ter info.
Ja die wel, om Nicol een paar roeien te geven als het eten niet op tijd op tafel staat.quote:
Die zit in de snackbar. Het is namelijk warm en dan kookt hij niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:06 schreef Scrummie het volgende:
Geen lunch, geen woordle.
Is @:GGMM vermist?
Opgepakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:06 schreef Scrummie het volgende:
Geen lunch, geen woordle.
Is @:GGMM vermist?
quote:
Ik bestel straks wel wat op het terrasquote:Op donderdag 25 augustus 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk een uitsmijter.
Lekker man. Geld moet rollen maat.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 17:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik bestel straks wel wat op het terras
Hoe gaat het met je ribben?quote:
Erg vervelende blessure. Beetje op en af wel. Als ik teveel doe heb ik meteen last.quote:
Dierenarts of een fetisj?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik waag me nu in het hol van de leeuw
Ik ben al heel wat fetisjes tegengekomen, maar @capuchon_jongen is de eerste persoon ooit, die ik ergens tegenkom, die een voorliefde heeft voor leeuwenhollen. Wat vind jij zo opwindend aan een leeuwenhol @capuchon_jongen ? (ik vraag dit voor een vriend)quote:
Naa ik bedoel gewoon dat VBL SC beetje een gevaarlijke plaatsquote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben al heel wat fetisjes tegengekomen, maar @:capuchon_jongen is de eerste persoon ooit, die ik ergens tegenkom, die een voorliefde heeft voor leeuwenhollen. Wat vind jij zo opwindend aan een leeuwenhol @:capuchon_jongen ? (ik vraag dit voor een vriend)
Mexicaanse bonenschotel brother.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk een uitsmijter.
Lange Last.....Sterkte.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg vervelende blessure. Beetje op en af wel. Als ik teveel doe heb ik meteen last.
Dank voor het vragen.
Als ze op je schelden mogen ze je.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Naa ik bedoel gewoon dat VBL SC beetje een gevaarlijke plaats
Blijf vooral kijken, dan heeft u altijd een alibi.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Peter komt toch niet terug. Ter info.
Nee hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:tong80 zit je tegenwoordig weer aan de pimpel?
Mensen met een ruggengraat laten zich niet verleiden tot een drankje dat je lichaam om zeep helpt.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:tong80 zit je tegenwoordig weer aan de pimpel?
Volkoren met Corned Beef.quote:
Gohquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:17 schreef Oriente het volgende:
heb altijd al m'n meegenomen eten alweer op voor het 12 uur is
Wild leven hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:17 schreef Oriente het volgende:
Ik heb niet eens lunch eigenlijk, heb altijd al m'n meegenomen eten alweer op voor het 12 uur is(5 pannenkoeken, 1 banaan en 1 liter halfvolle melk)
Niemand is verbaasd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:17 schreef Oriente het volgende:
heb altijd al m'n meegenomen eten alweer op voor het 12 uur is
Net klaar met S03E03.quote:
Dat onderste boek, rechts Pele, in het midden ? en links Ruud Gullit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:19 schreef tong80 het volgende:
Ga je naar de kringloop voor een bureaustoel kom je hiermee thuis....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat onderste boek, rechts Pele, in het midden ? en links Ruud Gullit.Rechts Eusebio. Pelé heeft nooit in de Europacup gevoetbald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Hehe, herkenbaar. Skyler kreeg ook veel 'haat' destijds.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net klaar met S03E03.
Is gewoon een vibe, iedere aflevering is ijzersterk. Alleen ergeren aan Skyler.
Ze is ook gewoon hoe ik niet als mens ben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, herkenbaar. Skyler kreeg ook veel 'haat' destijds.
Dan maar staand lezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:19 schreef tong80 het volgende:
Ga je naar de kringloop voor een bureaustoel kom je hiermee thuis....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aidsquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:58 schreef Scrummie het volgende:
MED / JAA, we hebben een nieuw subforum!
Leuk voor @:onlogisch en @:maxi-mus
Je zit volgens mij in het gedeelte waar het veel over Skyler en Ted gaat, dat vind ik het minst boeiende gedeelte van de hele serie. Daarna wordt het weer leuk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net klaar met S03E03.
Is gewoon een vibe, iedere aflevering is ijzersterk. Alleen ergeren aan Skyler.
Al besproken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:59 schreef De_Kraam het volgende:
Een Jaar Van Je Leven
De nieuwe LEF is er. @:Zipportal
Pizza komt zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet nog niet wat er op het menu staat.
Blubberige vetzakquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pizza komt zo.
Wat heerlijk dat het vandaag een stukje minder warm is en een beetje waait. Voor het eerst deze week minder dan 28 graden in huis.
quote:De politie heeft een 21-jarige man uit Hoorn aangehouden na een gewelddadige confrontatie met NS-personeel op het station in Hoorn.
De man zou gisteravond een conducteur hebben bedreigd en mishandeld. Op beelden die rondgaan op sociale media is alleen te zien dat de conducteur zijn belager slaat, vastgrijpt, boven zijn hoofd tilt en op de grond gooit. De man uit Hoorn is door de politie gehoord en daarna vrijgelaten.
Sebastiaan heeft geen context waar hij om vraagt maar vindt het disproportioneel gezien de situatiequote:
ik ga even naar het vondelpark, het is hier ontzettend heet LR.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sebastiaan heeft geen context waar hij om vraagt maar vindt het disproportioneel gezien de situatie
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sebastiaan heeft geen context waar hij om vraagt maar vindt het disproportioneel gezien de situatie
Welke mongool kijkt er nu nog televisiequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:58 schreef Scrummie het volgende:
MED / JAA, we hebben een nieuw subforum!
Leuk voor @:onlogisch en @:maxi-mus
Flesje rosé of twee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Goenavund. Ben aan de keil geweest. Morgen punthoofd @:maxi-mus @:fetx @:wereldgozer
Dat was ook gedoemd om te mislukken natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:08 schreef tong80 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oppen-besluit-zender
FF naar VI kijken nu.
Zeker. Absurd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat was ook gedoemd om te mislukken natuurlijk.
Ik krijg er morgen één van moekes. Zonder ananas. Wil geen gezond, vies varken worden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet pizza vanavond @:onlogisch
Jij bent degene die het aanhaalt en bespreekt????quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij was even wat minder vriendelijk.
Maar bans worden niet besproken.
Nou ja, niet degene die het aanhaaltquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent degene die het aanhaalt en bespreekt????
Juist welquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou ja, niet degene die het aanhaalt
TSJAKKAAAAAquote:
Walgelijk dik varken dat je bent. God schaamt zich voor je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:42 schreef KingRoland het volgende:
Geniet ervan!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:42 schreef KingRoland het volgende:
wtfquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Walgelijk dik varken dat je bent. God schaamt zich voor je.
Uit dat licht.quote:
Daar drinken we op.quote:
Ik ga ervan uit dat hij dit zelf al wel doet.quote:
Onlogisch heeft gemodereerd in het Benjamin Mendy topic en ik heb jou hem nog niet zien complimenteren?quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat hij dit zelf al wel doet.
Dit heb ik helemaal gemist.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onlogisch heeft gemodereerd in het Benjamin Mendy topic en ik heb jou hem nog niet zien complimenteren?
Dat spreekt vanzelf, treurig wel.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat hij dit zelf al wel doet.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit heb ik helemaal gemist.
@:Onlogisch ik ben trots op je ! Houd er wel rekening mee dat het ook voor jou weekend is en maak het niet te gek.
Erg interessant.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
had vanmiddag ook celeb masterchef teruggekeken, oud premier league voetballer Jimmy Bullardwow hij heeft wel wat kooktalent
Gadverdammequote:Op zondag 28 augustus 2022 18:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
had vandaag makkelijk gegeten, gewoon bruine bolletjes, sandwichspread en chinese tomaat cup-a-soup
vanavond nog wat chips tijdens she-hulk na studio sport natuurlijk
mijn excuses voor mijn bijna vaak rare gedrag, ik word nogal gauw getriggerd door haters slechte gewoonte van me
Je kan er gewoon niets vanquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 436 6/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨🟨🟨
🟨🟨⬛🟨⬛
⬛🟩🟨🟨⬛
⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Oef
Woordle6 232 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛⬛🟩
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛⬛⬛🟩
⬛⬛⬛🟩⬛🟩
🟨⬛⬛🟩⬛🟩
Dit is geen woord. Dramaandag @:scrupuleus @:RamboDirk
Waarom blijf je hier als je elke dag geteisterd wordt? Heb je al professionele hulp?quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
had vandaag makkelijk gegeten, gewoon bruine bolletjes, sandwichspread en chinese tomaat cup-a-soup
vanavond nog wat chips tijdens she-hulk na studio sport natuurlijk
mijn excuses voor mijn bijna vaak rare gedrag, ik word nogal gauw getriggerd door haters slechte gewoonte van me
Wie is dat überhaupt?quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom blijf je hier als je elke dag geteisterd wordt? Heb je al professionele hulp?
Ik heb maar een weekje en mijn vriendin moet gewoon werruke dus lekker een weekje niets doen in ons prachtige Nederland ja.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerlijk maat. Ga je nog weg of vakantie in eigen land?
Genot. Geniet ervan!quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb maar een weekje en mijn vriendin moet gewoon werruke dus lekker een weekje niets doen in ons prachtige Nederland ja.
Hoe gaat het met je vriendinnetjequote:Op maandag 29 augustus 2022 11:07 schreef scrupuleus het volgende:
Woordle6 232 6/6
⬜⬜⬜⬜⬜⬜
🟨⬜⬜⬜🟨⬜
⬜🟩🟨⬜🟨⬜
⬜⬜⬜🟨🟨⬜
⬜🟩🟨🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Zit het al af en aan te volgen de hele ochtend. Ziet er goed uit tot nu toequote:Op maandag 29 augustus 2022 12:34 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie volgens mij 14:30 of zo.
Aha, mooi. Thanks makkerquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zit het al af en aan te volgen de hele ochtend. Ziet er goed uit tot nu toe
Dit kanaal is al een tijdje live:
Ik zal hem even hierheen lokken!quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:08 schreef Sked het volgende:
Smakelijk allen.
Weer geen Woordle en lunch van @:GGMM
Dit ga ik kijken! (ik heb vrij)quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zit het al af en aan te volgen de hele ochtend. Ziet er goed uit tot nu toe
Dit kanaal is al een tijdje live:
Heb je de documentaire over de Luis Figo-transfer op je watchlist?quote:
Nee maar bedankt voor de heads-up. Wanneer kunnen we hem waar aanschouwen?quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je de documentaire over de Luis Figo-transfer op je watchlist?
Nu op Netflixquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee maar bedankt voor de heads-up. Wanneer kunnen we hem waar aanschouwen?
Hij staat sinds donderdag op Netflix. El Caso Figo.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee maar bedankt voor de heads-up. Wanneer kunnen we hem waar aanschouwen?
Een van de meest spraakmakende transfers ooit denk ik wel.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij staat sinds donderdag op Netflix. El Caso Figo.
Prima showtje met Gaspart, Paulo Futre, Jose Veiga, Luis Figo, Guardiola, Roberto Carlos en Flo Perez in de praatstoel. En een mooi archief aan oude beelden. Een 23-jarige Figo lijkt ouder dan een 50-jarige Figo.
Afgelopen duels niet gezien en ik denk niet dat ik de kracht op kan brengen om ernaar te kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een van de meest spraakmakende transfers ooit denk ik wel.
Maar nu je hier toch bent @:El-Stinho
Past de Lewatrein een beetje in het spel van Barça? Zag net de samenvatting en hij loopt meer dan 1 op 1. Soit, die 2e was wel een geluksgoaltje maar het lijkt Lewandowski weinig uit te maken voor wie hij voetbalt. De doelpuntenmachine lijkt gewoon weer op gang te komen.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een van de meest spraakmakende transfers ooit denk ik wel.
Maar nu je hier toch bent @:El-Stinho
Past de Lewatrein een beetje in het spel van Barça? Zag net de samenvatting en hij loopt meer dan 1 op 1. Soit, die 2e was wel een geluksgoaltje maar het lijkt Lewandowski weinig uit te maken voor wie hij voetbalt. De doelpuntenmachine lijkt gewoon weer op gang te komen.
quote:
Wat is dat nou voor een aanfluitingquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Raketje uitgesteld naar vrijdag helaas.
wat is de reden?quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Raketje uitgesteld naar vrijdag helaas.
Weet nog niet.quote:
quote:NASA launch director Charlie Blackwell-Thompson has called off today's Artemis 1 launch attempt due to an issue with an engine bleed on the core stage
Ja, erg teleurstellend.quote:
Haha alsof ik moeite ga doen voor een report op Twitterquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mokerhard gelachen om de speld, het kan nog.
Het komt bijna nooit voor, maar dit was een leuke, eigenlijk vooral omdat die Duk weer eens bewijst wat voor dom varken hij ook is.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mokerhard gelachen om de speld, het kan nog.
Uitstekend, je bent geen mietje.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:10 schreef Bolasie het volgende:
Twee verstandskiezen opnieuw eruit, ditmaal aan de rechterkant @:el-stinho
Binnen 25 minuten was ik buitenVerwacht opnieuw geen (na)klachten
Ik heb ze er ook alle vier uit (al paar jaar geleden), beetje bloeden, 2 paracetamolletjes en klaar.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:10 schreef Bolasie het volgende:
Twee verstandskiezen opnieuw eruit, ditmaal aan de rechterkant @:el-stinho
Binnen 25 minuten was ik buitenVerwacht opnieuw geen (na)klachten
Vanavond een Liga avondje ouwe reus?quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Uitstekend, je bent geen mietje.
Cádiz v Athletic Club kan wel eens doodsaai worden.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vanavond een Liga avondje ouwe reus?
Nog niet zo zeker van. Atlético moet weer schuiven nu Molina geschorst is door zijn domme rode kaart.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:26 schreef Oriente het volgende:
Oeh Valencia - Atléti, da's wel een leuke
Dat wint Atléti trouwens.
Zou ik ook doen, Joep heeft altijd zinnige teksten.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:33 schreef El-Stinho het volgende:
Overigens zit Schreuder bij Rondo dus daar kijk ik ook naar.
Ik wacht op het verrassingspakket voor deze week.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bami.
Welkom terug.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wacht op het verrassingspakket voor deze week.
Ban zit er weer op.
Doodsverwensingen naar een stalker worden te serieus genomen.
Fijn dat je er weer bent makkerquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ban zit er weer op.
Bami met kipquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welkom terug vriend. VBL heeft je gemist: VBL / Bij afwezigheid van tong80.... (helaas gesloten om onbegrijpelijke redenen)quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ban zit er weer op.
Al geopend in KLB.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Welkom terug vriend. VBL heeft je gemist: VBL / Bij afwezigheid van tong80.... (helaas gesloten om onbegrijpelijke redenen)
Ik kan niet wachten op je eerste topic in het post zoveelste ban-tijdperk!
Stamppot met rodekool en appeltje met rundervink.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
VBL graag.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al geopend in KLB.
KLB / Glennis Disgrace laat een puinhoop achter.....
Zal zo eens kijken.quote:
Zei Arne ook.quote:
was ook het enige hoogtepuntje op het veld van hun kantquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 08:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke tokkie ben je ook.
Niet je nek laten krakenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 09:05 schreef Caland het volgende:
Straks weer eens naar de chiropractor
Gernot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |