Nee hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:tong80 zit je tegenwoordig weer aan de pimpel?
Mensen met een ruggengraat laten zich niet verleiden tot een drankje dat je lichaam om zeep helpt.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:tong80 zit je tegenwoordig weer aan de pimpel?
Volkoren met Corned Beef.quote:
Gohquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:17 schreef Oriente het volgende:
heb altijd al m'n meegenomen eten alweer op voor het 12 uur is
Wild leven hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:17 schreef Oriente het volgende:
Ik heb niet eens lunch eigenlijk, heb altijd al m'n meegenomen eten alweer op voor het 12 uur is(5 pannenkoeken, 1 banaan en 1 liter halfvolle melk)
Niemand is verbaasd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:17 schreef Oriente het volgende:
heb altijd al m'n meegenomen eten alweer op voor het 12 uur is
Net klaar met S03E03.quote:
Dat onderste boek, rechts Pele, in het midden ? en links Ruud Gullit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:19 schreef tong80 het volgende:
Ga je naar de kringloop voor een bureaustoel kom je hiermee thuis....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat onderste boek, rechts Pele, in het midden ? en links Ruud Gullit.Rechts Eusebio. Pelé heeft nooit in de Europacup gevoetbald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Hehe, herkenbaar. Skyler kreeg ook veel 'haat' destijds.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net klaar met S03E03.
Is gewoon een vibe, iedere aflevering is ijzersterk. Alleen ergeren aan Skyler.
Ze is ook gewoon hoe ik niet als mens ben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, herkenbaar. Skyler kreeg ook veel 'haat' destijds.
Dan maar staand lezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:19 schreef tong80 het volgende:
Ga je naar de kringloop voor een bureaustoel kom je hiermee thuis....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aidsquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:58 schreef Scrummie het volgende:
MED / JAA, we hebben een nieuw subforum!
Leuk voor @:onlogisch en @:maxi-mus
Je zit volgens mij in het gedeelte waar het veel over Skyler en Ted gaat, dat vind ik het minst boeiende gedeelte van de hele serie. Daarna wordt het weer leuk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net klaar met S03E03.
Is gewoon een vibe, iedere aflevering is ijzersterk. Alleen ergeren aan Skyler.
Al besproken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:59 schreef De_Kraam het volgende:
Een Jaar Van Je Leven
De nieuwe LEF is er. @:Zipportal
Pizza komt zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet nog niet wat er op het menu staat.
Blubberige vetzakquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pizza komt zo.
Wat heerlijk dat het vandaag een stukje minder warm is en een beetje waait. Voor het eerst deze week minder dan 28 graden in huis.
quote:De politie heeft een 21-jarige man uit Hoorn aangehouden na een gewelddadige confrontatie met NS-personeel op het station in Hoorn.
De man zou gisteravond een conducteur hebben bedreigd en mishandeld. Op beelden die rondgaan op sociale media is alleen te zien dat de conducteur zijn belager slaat, vastgrijpt, boven zijn hoofd tilt en op de grond gooit. De man uit Hoorn is door de politie gehoord en daarna vrijgelaten.
Sebastiaan heeft geen context waar hij om vraagt maar vindt het disproportioneel gezien de situatiequote:
ik ga even naar het vondelpark, het is hier ontzettend heet LR.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sebastiaan heeft geen context waar hij om vraagt maar vindt het disproportioneel gezien de situatie
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sebastiaan heeft geen context waar hij om vraagt maar vindt het disproportioneel gezien de situatie
Welke mongool kijkt er nu nog televisiequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:58 schreef Scrummie het volgende:
MED / JAA, we hebben een nieuw subforum!
Leuk voor @:onlogisch en @:maxi-mus
Flesje rosé of twee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Goenavund. Ben aan de keil geweest. Morgen punthoofd @:maxi-mus @:fetx @:wereldgozer
Dat was ook gedoemd om te mislukken natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:08 schreef tong80 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oppen-besluit-zender
FF naar VI kijken nu.
Zeker. Absurd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat was ook gedoemd om te mislukken natuurlijk.
Ik krijg er morgen één van moekes. Zonder ananas. Wil geen gezond, vies varken worden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet pizza vanavond @:onlogisch
Jij bent degene die het aanhaalt en bespreekt????quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij was even wat minder vriendelijk.
Maar bans worden niet besproken.
Nou ja, niet degene die het aanhaaltquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent degene die het aanhaalt en bespreekt????
Juist welquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou ja, niet degene die het aanhaalt
TSJAKKAAAAAquote:
Walgelijk dik varken dat je bent. God schaamt zich voor je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:42 schreef KingRoland het volgende:
Geniet ervan!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:42 schreef KingRoland het volgende:
wtfquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Walgelijk dik varken dat je bent. God schaamt zich voor je.
Uit dat licht.quote:
Daar drinken we op.quote:
Ik ga ervan uit dat hij dit zelf al wel doet.quote:
Onlogisch heeft gemodereerd in het Benjamin Mendy topic en ik heb jou hem nog niet zien complimenteren?quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat hij dit zelf al wel doet.
Dit heb ik helemaal gemist.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onlogisch heeft gemodereerd in het Benjamin Mendy topic en ik heb jou hem nog niet zien complimenteren?
Dat spreekt vanzelf, treurig wel.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat hij dit zelf al wel doet.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit heb ik helemaal gemist.
@:Onlogisch ik ben trots op je ! Houd er wel rekening mee dat het ook voor jou weekend is en maak het niet te gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |