Opgepakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:06 schreef Scrummie het volgende:
Geen lunch, geen woordle.
Is @:GGMM vermist?
quote:
Ik bestel straks wel wat op het terrasquote:Op donderdag 25 augustus 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk een uitsmijter.
Lekker man. Geld moet rollen maat.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 17:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik bestel straks wel wat op het terras
Hoe gaat het met je ribben?quote:
Erg vervelende blessure. Beetje op en af wel. Als ik teveel doe heb ik meteen last.quote:
Dierenarts of een fetisj?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik waag me nu in het hol van de leeuw
Ik ben al heel wat fetisjes tegengekomen, maar @capuchon_jongen is de eerste persoon ooit, die ik ergens tegenkom, die een voorliefde heeft voor leeuwenhollen. Wat vind jij zo opwindend aan een leeuwenhol @capuchon_jongen ? (ik vraag dit voor een vriend)quote:
Naa ik bedoel gewoon dat VBL SC beetje een gevaarlijke plaatsquote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben al heel wat fetisjes tegengekomen, maar @:capuchon_jongen is de eerste persoon ooit, die ik ergens tegenkom, die een voorliefde heeft voor leeuwenhollen. Wat vind jij zo opwindend aan een leeuwenhol @:capuchon_jongen ? (ik vraag dit voor een vriend)
Mexicaanse bonenschotel brother.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk een uitsmijter.
Lange Last.....Sterkte.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg vervelende blessure. Beetje op en af wel. Als ik teveel doe heb ik meteen last.
Dank voor het vragen.
Als ze op je schelden mogen ze je.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Naa ik bedoel gewoon dat VBL SC beetje een gevaarlijke plaats
Blijf vooral kijken, dan heeft u altijd een alibi.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Peter komt toch niet terug. Ter info.
Nee hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:tong80 zit je tegenwoordig weer aan de pimpel?
Mensen met een ruggengraat laten zich niet verleiden tot een drankje dat je lichaam om zeep helpt.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:tong80 zit je tegenwoordig weer aan de pimpel?
Volkoren met Corned Beef.quote:
Gohquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:17 schreef Oriente het volgende:
heb altijd al m'n meegenomen eten alweer op voor het 12 uur is
Wild leven hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:17 schreef Oriente het volgende:
Ik heb niet eens lunch eigenlijk, heb altijd al m'n meegenomen eten alweer op voor het 12 uur is(5 pannenkoeken, 1 banaan en 1 liter halfvolle melk)
Niemand is verbaasd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:17 schreef Oriente het volgende:
heb altijd al m'n meegenomen eten alweer op voor het 12 uur is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |