Wie ben jij nou weerquote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:18 schreef PS. het volgende:
Boeiend? Kan prima in andere topics lijkt me.
Hou het forum gewoon schoon. Dan wordt FOK! weer zoals vroeger: Een forum waar je heen gaat voor interessante informatie. Niet voor hersenscheeten.
Het mooie is dat het grote clubs zijn, maar momenteel te doen. Net naar DOC gebeld. De eerste voetbalmod op FOK! en Ajax supporter. Nog meer, is de grootste Liverpool fan van Nederland.quote:
Oja dat is ook heel belangrijk, want de almachtige tong80 denkt nog steeds dat hij dit forum heeft gemaakt.quote:
Je zit niet ver van de waarheid.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:23 schreef PS. het volgende:
[..]
Oja dat is ook heel belangrijk, want de almachtige tong80 denkt nog steeds dat hij dit forum heeft gemaakt.
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zit niet ver van de waarheid.
Hier zit een Koos-grap in.
Ja, dat je blijft reageren.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:26 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Wil je verder nog wat met dit topic?
Ah, dus je had zelf al door dat de OP niet echt geweldig was door 4 plaatjes te posten. En probeert het op deze manier maarquote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, dat je blijft reageren.
Heerlijk.
Eens, Liverpool dit seizoen uit vorm, Rangers al een hele generatie uit vorm en dat Italiaanse ploegje waarvan ik de naam alweer vergeten ben presteert zowat nooit wat Europees.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het mooie is dat het grote clubs zijn, maar momenteel te doen. Net naar DOC gebeld. De eerste voetbalmod op FOK! en Ajax supporter. Nog meer, is de grootste Liverpool fan van Nederland.
Treurig, maar naast alcohol is aandacht op dit forum zijn verslaving.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:26 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Wil je verder nog wat met dit topic?
Ha ha ha. En toch de moeite doen om te reageren.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:36 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Treurig, maar naast alcohol is aandacht op dit forum zijn verslaving.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Rangers is een flutclub, daar kan je niet van verliezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |