Erg interessant.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
had vanmiddag ook celeb masterchef teruggekeken, oud premier league voetballer Jimmy Bullardwow hij heeft wel wat kooktalent
Gadverdammequote:Op zondag 28 augustus 2022 18:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
had vandaag makkelijk gegeten, gewoon bruine bolletjes, sandwichspread en chinese tomaat cup-a-soup
vanavond nog wat chips tijdens she-hulk na studio sport natuurlijk
mijn excuses voor mijn bijna vaak rare gedrag, ik word nogal gauw getriggerd door haters slechte gewoonte van me
Je kan er gewoon niets vanquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 436 6/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨🟨🟨
🟨🟨⬛🟨⬛
⬛🟩🟨🟨⬛
⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Oef
Woordle6 232 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛⬛🟩
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛⬛⬛🟩
⬛⬛⬛🟩⬛🟩
🟨⬛⬛🟩⬛🟩
Dit is geen woord. Dramaandag @:scrupuleus @:RamboDirk
Waarom blijf je hier als je elke dag geteisterd wordt? Heb je al professionele hulp?quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
had vandaag makkelijk gegeten, gewoon bruine bolletjes, sandwichspread en chinese tomaat cup-a-soup
vanavond nog wat chips tijdens she-hulk na studio sport natuurlijk
mijn excuses voor mijn bijna vaak rare gedrag, ik word nogal gauw getriggerd door haters slechte gewoonte van me
Wie is dat überhaupt?quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom blijf je hier als je elke dag geteisterd wordt? Heb je al professionele hulp?
Ik heb maar een weekje en mijn vriendin moet gewoon werruke dus lekker een weekje niets doen in ons prachtige Nederland ja.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerlijk maat. Ga je nog weg of vakantie in eigen land?
Genot. Geniet ervan!quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb maar een weekje en mijn vriendin moet gewoon werruke dus lekker een weekje niets doen in ons prachtige Nederland ja.
Hoe gaat het met je vriendinnetjequote:Op maandag 29 augustus 2022 11:07 schreef scrupuleus het volgende:
Woordle6 232 6/6
⬜⬜⬜⬜⬜⬜
🟨⬜⬜⬜🟨⬜
⬜🟩🟨⬜🟨⬜
⬜⬜⬜🟨🟨⬜
⬜🟩🟨🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |