Erg interessant.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
had vanmiddag ook celeb masterchef teruggekeken, oud premier league voetballer Jimmy Bullardwow hij heeft wel wat kooktalent
Gadverdammequote:Op zondag 28 augustus 2022 18:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
had vandaag makkelijk gegeten, gewoon bruine bolletjes, sandwichspread en chinese tomaat cup-a-soup
vanavond nog wat chips tijdens she-hulk na studio sport natuurlijk
mijn excuses voor mijn bijna vaak rare gedrag, ik word nogal gauw getriggerd door haters slechte gewoonte van me
Je kan er gewoon niets vanquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 436 6/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨🟨🟨
🟨🟨⬛🟨⬛
⬛🟩🟨🟨⬛
⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Oef
Woordle6 232 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛⬛🟩
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛⬛⬛🟩
⬛⬛⬛🟩⬛🟩
🟨⬛⬛🟩⬛🟩
Dit is geen woord. Dramaandag @:scrupuleus @:RamboDirk
Waarom blijf je hier als je elke dag geteisterd wordt? Heb je al professionele hulp?quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
had vandaag makkelijk gegeten, gewoon bruine bolletjes, sandwichspread en chinese tomaat cup-a-soup
vanavond nog wat chips tijdens she-hulk na studio sport natuurlijk
mijn excuses voor mijn bijna vaak rare gedrag, ik word nogal gauw getriggerd door haters slechte gewoonte van me
Wie is dat überhaupt?quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom blijf je hier als je elke dag geteisterd wordt? Heb je al professionele hulp?
Ik heb maar een weekje en mijn vriendin moet gewoon werruke dus lekker een weekje niets doen in ons prachtige Nederland ja.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerlijk maat. Ga je nog weg of vakantie in eigen land?
Genot. Geniet ervan!quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb maar een weekje en mijn vriendin moet gewoon werruke dus lekker een weekje niets doen in ons prachtige Nederland ja.
Hoe gaat het met je vriendinnetjequote:Op maandag 29 augustus 2022 11:07 schreef scrupuleus het volgende:
Woordle6 232 6/6
⬜⬜⬜⬜⬜⬜
🟨⬜⬜⬜🟨⬜
⬜🟩🟨⬜🟨⬜
⬜⬜⬜🟨🟨⬜
⬜🟩🟨🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Zit het al af en aan te volgen de hele ochtend. Ziet er goed uit tot nu toequote:Op maandag 29 augustus 2022 12:34 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie volgens mij 14:30 of zo.
Aha, mooi. Thanks makkerquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zit het al af en aan te volgen de hele ochtend. Ziet er goed uit tot nu toe
Dit kanaal is al een tijdje live:
Ik zal hem even hierheen lokken!quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:08 schreef Sked het volgende:
Smakelijk allen.
Weer geen Woordle en lunch van @:GGMM
Dit ga ik kijken! (ik heb vrij)quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zit het al af en aan te volgen de hele ochtend. Ziet er goed uit tot nu toe
Dit kanaal is al een tijdje live:
Heb je de documentaire over de Luis Figo-transfer op je watchlist?quote:
Nee maar bedankt voor de heads-up. Wanneer kunnen we hem waar aanschouwen?quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je de documentaire over de Luis Figo-transfer op je watchlist?
Nu op Netflixquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee maar bedankt voor de heads-up. Wanneer kunnen we hem waar aanschouwen?
Hij staat sinds donderdag op Netflix. El Caso Figo.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee maar bedankt voor de heads-up. Wanneer kunnen we hem waar aanschouwen?
Een van de meest spraakmakende transfers ooit denk ik wel.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij staat sinds donderdag op Netflix. El Caso Figo.
Prima showtje met Gaspart, Paulo Futre, Jose Veiga, Luis Figo, Guardiola, Roberto Carlos en Flo Perez in de praatstoel. En een mooi archief aan oude beelden. Een 23-jarige Figo lijkt ouder dan een 50-jarige Figo.
Afgelopen duels niet gezien en ik denk niet dat ik de kracht op kan brengen om ernaar te kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een van de meest spraakmakende transfers ooit denk ik wel.
Maar nu je hier toch bent @:El-Stinho
Past de Lewatrein een beetje in het spel van Barça? Zag net de samenvatting en hij loopt meer dan 1 op 1. Soit, die 2e was wel een geluksgoaltje maar het lijkt Lewandowski weinig uit te maken voor wie hij voetbalt. De doelpuntenmachine lijkt gewoon weer op gang te komen.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een van de meest spraakmakende transfers ooit denk ik wel.
Maar nu je hier toch bent @:El-Stinho
Past de Lewatrein een beetje in het spel van Barça? Zag net de samenvatting en hij loopt meer dan 1 op 1. Soit, die 2e was wel een geluksgoaltje maar het lijkt Lewandowski weinig uit te maken voor wie hij voetbalt. De doelpuntenmachine lijkt gewoon weer op gang te komen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |