quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FOK! ook niet maatje, FOK! ook niet.
Haten op 2 steps from hellquote:
Ik weet niet eens wat het is. Ik gokte op muziek.quote:
Kan echt niet idd.quote:
Ik ben gelukkig gezegend met een hele brede muzieksmaak.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is. Ik gokte op muziek.
Verder deel ik 95 % van de muziek- series- en filmsmaak niet in de VBL-SC.
Ik heb ook een brede smaak. Celine Dion haat ik uit de grond van m'n zwakke hart. Angerfist klinkt als Black Metal uit Noorwegen. Heb ik niks mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig gezegend met een hele brede muzieksmaak.
Van Celine Dion tot Eminem en van Angerfist tot 2 steps from hell. Ik kan enorm veel muziek waarderen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook een brede smaak. Celine Dion haat ik uit de grond van m'n zwakke hart. Angerfist klinkt als Black Metal uit Noorwegen. Heb ik niks mee.
Ik zet nu Nine Pound Hammer uit en zal eens luisteren.quote:
Ik luister nu. Dit is André Rieu voor de gitaren. Wat een pathologische bagger.quote:
Nooit op youtube-links van onlogisch klikken maatquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik luister nu. Dit is André Rieu voor de gitaren. Wat een pathologische bagger.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit op youtube-links van onlogisch klikken maat
Bij deze haat ik de phatetische shit ook.quote:
Zucht. Laatste poging dan. Deze hoorde je een tijdlang bij de Europa league opkomst.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij deze haat ik de phatetische shit ook.
3 van de 4 dus.
Naast harde gitaren uit de jaren 80 is eclestice post-New-Wave mijn ding.quote:
Ontzettend brede smaak zolang het maar in mijn beperkte straatje past.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook een brede smaak. Celine Dion haat ik uit de grond van m'n zwakke hart. Angerfist klinkt als Black Metal uit Noorwegen. Heb ik niks mee.
Deet ik eerst ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit op youtube-links van onlogisch klikken maat
Ik heb meer met zulke gitaar maatquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Naast harde gitaren uit de jaren 80 is eclestice post-New-Wave mijn ding.
Luister en huiver.
Ook jullie Onlogisch en Drizz-NogietsDruïde. De kwetsbaarheid wordt niet overstemd door studio-orkesten. Puur.
Waar slaat dit nou weer opquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ontzettend brede smaak zolang het maar in mijn beperkte straatje past.
Echt hé. Wie denkt deze amoebe dat hij is????quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op
Je post zelden, en dan kom je weer mij teneergeslagen neerslaan.
Ik had de neiging om m'n muzieksmaak en keuze te verklaren. Maar je bent het niet waard.
Nog snel gewipt klein onderkruipsel? Of had je het zaad als voetdsel weer eens verwisseld met het wipzaad ?
Kan ik begrijpen. Ik heb niks of weinig met ingeplugde hardrockers of Jimmy Henrix. Maar een J. Mascis kom ik m'n bed voor uit. Hoe vals ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb meer met zulke gitaar maat
die ken ik dus nietquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zucht. Laatste poging dan. Deze hoorde je een tijdlang bij de Europa league opkomst.
Nee hoor. Draai de discussie naar m'n hand. Dan wordt het op de scherpst van de muzieschede.quote:
Proleet.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik denk ik pak een keer de trein (naar een werkmeeting).
Huhquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paellaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga lasagne maken
pizzaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
pasta tonijnquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Macaroni. Met plakjes kaas.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je moet de groetjes hebben van haar. Ze schreeuwde net al.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:43 schreef fetX het volgende:
Vrienden, vanavond gaan we PSV naar de overwinning schreeuwen.
Spreekwoordelijk dan, want ik schreeuw niet naar mijn televisie (en mijn vriendin is niet thuis).
Was zeker alsof je een knakworstje door de gang heen gooide?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet de groetjes hebben van haar. Ze schreeuwde net al.
Meer een uitgewoonde verhuizing.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Was zeker alsof je een knakworstje door de gang heen gooide?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |