Huhquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook een brede smaak. Celine Dion haat ik uit de grond van m'n zwakke hart. Angerfist klinkt als Black Metal uit Noorwegen. Heb ik niks mee.
Paellaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga lasagne maken
pizzaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
pasta tonijnquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Macaroni. Met plakjes kaas.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je moet de groetjes hebben van haar. Ze schreeuwde net al.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:43 schreef fetX het volgende:
Vrienden, vanavond gaan we PSV naar de overwinning schreeuwen.
Spreekwoordelijk dan, want ik schreeuw niet naar mijn televisie (en mijn vriendin is niet thuis).
Was zeker alsof je een knakworstje door de gang heen gooide?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet de groetjes hebben van haar. Ze schreeuwde net al.
Meer een uitgewoonde verhuizing.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Was zeker alsof je een knakworstje door de gang heen gooide?
provincieclubjes doen niet ter zakequote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:39 schreef KingRoland het volgende:
Rangers van psv gewonnen en mensen zitten hier doodleuk woordle te spelen alsof er niks is gebeurd
Woordle is nog meer aids dan PSV.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:39 schreef KingRoland het volgende:
Rangers van psv gewonnen en mensen zitten hier doodleuk woordle te spelen alsof er niks is gebeurd
Je bent een minderwaardig mens als je haat op een onschuldig woordspelletje.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Woordle is nog meer aids dan PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |