Haha alsof ik moeite ga doen voor een report op Twitterquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mokerhard gelachen om de speld, het kan nog.
Het komt bijna nooit voor, maar dit was een leuke, eigenlijk vooral omdat die Duk weer eens bewijst wat voor dom varken hij ook is.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mokerhard gelachen om de speld, het kan nog.
Uitstekend, je bent geen mietje.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:10 schreef Bolasie het volgende:
Twee verstandskiezen opnieuw eruit, ditmaal aan de rechterkant @:el-stinho
Binnen 25 minuten was ik buitenVerwacht opnieuw geen (na)klachten
Ik heb ze er ook alle vier uit (al paar jaar geleden), beetje bloeden, 2 paracetamolletjes en klaar.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:10 schreef Bolasie het volgende:
Twee verstandskiezen opnieuw eruit, ditmaal aan de rechterkant @:el-stinho
Binnen 25 minuten was ik buitenVerwacht opnieuw geen (na)klachten
Vanavond een Liga avondje ouwe reus?quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Uitstekend, je bent geen mietje.
Cádiz v Athletic Club kan wel eens doodsaai worden.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vanavond een Liga avondje ouwe reus?
Nog niet zo zeker van. Atlético moet weer schuiven nu Molina geschorst is door zijn domme rode kaart.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:26 schreef Oriente het volgende:
Oeh Valencia - Atléti, da's wel een leuke
Dat wint Atléti trouwens.
Zou ik ook doen, Joep heeft altijd zinnige teksten.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:33 schreef El-Stinho het volgende:
Overigens zit Schreuder bij Rondo dus daar kijk ik ook naar.
Ik wacht op het verrassingspakket voor deze week.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bami.
Welkom terug.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wacht op het verrassingspakket voor deze week.
Ban zit er weer op.
Doodsverwensingen naar een stalker worden te serieus genomen.
Fijn dat je er weer bent makkerquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ban zit er weer op.
Bami met kipquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welkom terug vriend. VBL heeft je gemist: VBL / Bij afwezigheid van tong80.... (helaas gesloten om onbegrijpelijke redenen)quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ban zit er weer op.
Al geopend in KLB.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Welkom terug vriend. VBL heeft je gemist: VBL / Bij afwezigheid van tong80.... (helaas gesloten om onbegrijpelijke redenen)
Ik kan niet wachten op je eerste topic in het post zoveelste ban-tijdperk!
Stamppot met rodekool en appeltje met rundervink.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
VBL graag.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al geopend in KLB.
KLB / Glennis Disgrace laat een puinhoop achter.....
Zal zo eens kijken.quote:
Zei Arne ook.quote:
was ook het enige hoogtepuntje op het veld van hun kantquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 08:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke tokkie ben je ook.
Niet je nek laten krakenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 09:05 schreef Caland het volgende:
Straks weer eens naar de chiropractor
Gernot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |