quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Eens hoor. Volgende week gelukkig Emmen en daarna Go Ahead en Sparta dacht ik, dus je hebt nog even om op stoom te komen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Overwinning was verdiend, maar we mogen en moeten meer van het team verwachten. Al denk ik dat het simpelweg nog even gaat duren.
Hopelijk gaat een Paixao daar verandering in brengen. Giménez viel waardeloos in maar ik ga er stiekem toch vanuit dat hij beter is dan Danilo.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eens hoor. Volgende week gelukkig Emmen en daarna Go Ahead en Sparta dacht ik, dus je hebt nog even om op stoom te komen.
Maar het is wel ergens wat zorgelijk dat er zo weinig kansen waren. Vorige week los van de openingsfase en slotfase ook niet veel. Het creatieve vermogen lijkt wat tegen te vallen, hopelijk blijkt die Braziliaan een god te zijn.
Lopez & Hartman lijkt me voldoende tot de winterstopquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:51 schreef Scrummie het volgende:
3 punten GENOT
Op naar FC Emmen. Best redelijk debuut van Hartman, Walemark goede invalbeurt, Danilo wederom he-le-maal niets en ik had Gimenez wel wat langer willen zien.
Dilrosun weet echt niet wat ie moet doen. Aan het eind van de wedstrijd was ie moe, maar ik heb het idee dat ie meer ruimte nodig heeft.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:44 schreef Pistolero het volgende:
Walemark moet gewoon de vaste rechtsbuiten worden. Prima speler, altijd al geroepen.
Dilrosun is een miskoop en kan er geen kut van.
Gimenez moest zelf ook lachen toen hij die laatste actie overschatte en verpestte.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Hopelijk gaat een Paixao daar verandering in brengen. Giménez viel waardeloos in maar ik ga er stiekem toch vanuit dat hij beter is dan Danilo.
Eens.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Lopez & Hartman lijkt me voldoende tot de winterstopja
Dit vrees ik ook wel. Want hij loopt toch 1 op 1 krijgen we dan te horen. Net ald vorig seizoen met Linssen/Dessers.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:52 schreef Pistolero het volgende:
Ik vrees met grote vrezen dat Slot Danilo voorlopig als eerste spits laat staan.
Ik vond 'm ook niet 'waardeloos' invallen eigenlijk. Voor zover je een spits moet beoordelen op 10 minuten waarbij de tegenstander volle bak aanval gaat spelen en je achterin constant in paniek schiet.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gimenez moest zelf ook lachen toen hij die laatste actie overschatte en verpestte.
Komt helemaal goed.
Dilrosun is veel te veel bezig met zn eigen spel. Een van zn laatste acties ook, kan makkelijk de bal of voor leggen of iets later nog afgeven aan Taabouni maar blijft zelf maar pingelen en verliest hem uiteraard weer.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Ik begin me ook te storen aan Dilrosun trouwens, die mag ook heel snel wat beter worden.
Ga ik ook vanuit, het was ook lastig invallen voor een paar minuten in een elftal wat terug trok voor eigen doelquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Hopelijk gaat een Paixao daar verandering in brengen. Giménez viel waardeloos in maar ik ga er stiekem toch vanuit dat hij beter is dan Danilo.
Kunnen we die niet terugsturen in de winter? Heb nog liever Jahanbaksh.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:54 schreef H.FR het volgende:
Gelukkig hebben we die Idrissi niet gekocht. Volgend jaar misschien iets voor RKC.
Wie zou jij graag zien op de plek van Aursnes?quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:56 schreef Slobeend het volgende:
Ik wens ze veel succes met het vinden van een opvolger voor Aursnes.
Tegen die tijd staan Hancko, Lopez, Paixao en Gimenez gewoon in de basis.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:55 schreef hhh38 het volgende:
Men heeft het wel steeds over het competitieprogramma, maar we spelen voor PSV ook al twee EL potjes.
Daar moet je echt wel een stuk beter voor de dag komen. Misschien hebben we nog een beetje geluk met de loting
Hij was vandaag mokerslecht, ja. In de eerste pot speelde hij prima en vorige week vond ik hem ook de gevaarlijkste aanvaller. Ben het verder wel eens dat we meer van hem mogen verwachten.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Ik begin me ook te storen aan Dilrosun trouwens, die mag ook heel snel wat beter worden.
Dat was wel echt heel erg slecht van hem.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gimenez moest zelf ook lachen toen hij die laatste actie overschatte en verpestte.
Komt helemaal goed.
Wanneer is de eerste wedstrijd?quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:55 schreef hhh38 het volgende:
Men heeft het wel steeds over het competitieprogramma, maar we spelen voor PSV ook al twee EL potjes.
Daar moet je echt wel een stuk beter voor de dag komen. Misschien hebben we nog een beetje geluk met de loting
Ja, ook even de tijd geven natuurlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij was vandaag mokerslecht, ja. In de eerste pot speelde hij prima en vorige week vond ik hem ook de gevaarlijkste aanvaller. Ben het verder wel eens dat we meer van hem mogen verwachten.
Met Walemark en Paixao hebben we gelukkig wel alternatieven.
Trauner was prima hoor, maar de verdediging had op de laatste 10 minuten na vandaag geen klap te doen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Perez die verbaast was dat Gernot KPN Man of the Match was, vond ik pijnlijk.
Ik vond hem weer fucking briljant.
Nu ben ik mss wel een fanboy en niet geheel objectief.
Klopt.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was wel echt heel erg slecht van hem.
Dat denk ik ook, maar op de automatismen moeten we nog even wachten denk ikquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tegen die tijd staan Hancko, Lopez, Paixao en Gimenez gewoon in de basis.
Maar op basis waarvan heeft men zulke verwachtingen van Dilrosun..?quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij was vandaag mokerslecht, ja. In de eerste pot speelde hij prima en vorige week vond ik hem ook de gevaarlijkste aanvaller. Ben het verder wel eens dat we meer van hem mogen verwachten.
Hoop het ja. Ben trouwens wel wat enthousiaster over Danilo, vind het eigenlijk wel een type Dessers. Schoot ook die kans voor de 0-1 prima in.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb je die wedstrijden van Bordeaux gekeken?quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar op basis waarvan heeft men zulke verwachtingen van Dilrosun..?
Dit is een gast die afgelopen jaar niks heeft laten zien bij een degradant in Frankrijk en de jaren daarvoor ook weinig heeft laten zien en vaak geblesseerd is geweest.
Op dit moment Kokcu, qua aankopen zou ik het niet weten.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie zou jij graag zien op de plek van Aursnes?
Nee, die sloeg ik toch maar over.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb je die wedstrijden van Bordeaux gekeken?
Ik vraag me af hoe het ideale middenveld eruit moet zien. Een nieuwe 6, en Kokcu en Timber ervoor heeft te weinig diepgang vrees ik, vond ik vandaag ook. Ook Szymanski heeft geen diepgang. Bullaude wel volgens mij? Hoe dan ook een lastige puzzel.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar op de automatismen moeten we nog even wachten denk ik
Dan weet je dus niet of ie niks heeft laten zienquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, die sloeg ik toch maar over.
Ik zou daar eigenlijk liever Timber hebben. Zou die kracht van Kokcu op die plek niet zo snel weghalen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op dit moment Kokcu, qua aankopen zou ik het niet weten.
Timber loopt veel naar voren en is geen passer. Kokcu zie ik makkelijker het spel verdelen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou daar eigenlijk liever Timber hebben. Zou die kracht van Kokcu op die plek niet zo snel weghalen.
Maar hoop eigenlijk dat er deze week een vervanger komt zodat we dit ‘probleem’ alleen nog maar tegen Emmen hoeven op te lossen.
Eens hoor maar dat kun je er nog wel in krijgen. Kokcu is wat meer naar voren belangrijker met zijn creativiteit en ik vind Timber verdedigend zeker niet minder dan Kokcu.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Timber loopt veel naar voren en is geen passer. Kokcu zie ik makkelijker het spel verdelen.
Even een domme vraag maar alle transfers zijn nu toch wel zo goed als rond? Hancko ook binnen las ik.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens hoor maar dat kun je er nog wel in krijgen. Kokcu is wat meer naar voren belangrijker met zijn creativiteit en ik vind Timber verdedigend zeker niet minder dan Kokcu.
Bullaude is ook al zo goed als binnen. Hancko inderdaad en er komt nog een vervanger van Aursnes. Ik weet niet of dat Zerrouki gaat worden. Dat hoop ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Even een domme vraag maar alle transfers zijn nu toch wel zo goed als rond? Hancko ook binnen las ik.
Alleen Zerrouki nog en daarna geen wijzigingen meer vermoed ik? Dan kun je vanaf Go Ahead eindelijk met de volledig nieuwe selectie gaan werken.
Bullaude heb ik dus compleet gemist.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Bullaude is ook al zo goed als binnen. Hancko inderdaad en er komt nog een vervanger van Aursnes. Ik weet niet of dat Zerrouki gaat worden. Dat hoop ik eigenlijk niet.
Hij kan op 10 jaquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bullaude heb ik dus compleet gemist.Maar een aanvallende middenvelder zie ik. Kan hij op 10?
Verder zie ik Zerrouki ergens wel zitten.
Heel prettig. Die kans van Dilrosun net na rust nog even bekeken net trouwens. Ronduit belachelijk dat die bal er niet in ging.quote:
Je hoeft niet per se wedstrijden te zien van een speler om er een goed beeld van te krijgen heh. O.a de reacties van de supporters daar waren niet echt positief.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan weet je dus niet of ie niks heeft laten zien
Als ik een rekensommetje maak kom ik rond de 70-75 miljoen aan inkomsten en bijna 40 miljoen aan uitgaven. Vind 30+ miljoen nog steeds wel een hele lekkere balans eigenlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:42 schreef Pistolero het volgende:
Gewoon het geld van Aursnes op zak houden en DermaneGod doorschuiven, ja toch niet dan.
[..]
Je hoeft niet per se wedstrijden te zien van een speler om er een goed beeld van te krijgen heh. O.a de reacties van de supporters daar waren niet echt positief.
Die supporters waren allemaal zwaar depressief na een kutseizoen. Als je in dit topic kijkt wat we van Kökcü vonden voor vorig seizoen was dat ook niet positief terwijl hij in mijn ogen regelmatig liet zien dat ie talent had.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:42 schreef Pistolero het volgende:
Gewoon het geld van Aursnes op zak houden en DermaneGod doorschuiven, ja toch niet dan.
[..]
Je hoeft niet per se wedstrijden te zien van een speler om er een goed beeld van te krijgen heh. O.a de reacties van de supporters daar waren niet echt positief.
Vanwege zijn transfersomquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar op basis waarvan heeft men zulke verwachtingen van Dilrosun..?
Dit is een gast die afgelopen jaar niks heeft laten zien bij een degradant in Frankrijk en de jaren daarvoor ook weinig heeft laten zien en vaak geblesseerd is geweest.
Van mij hoeft Jens niet zo nodig weg, weet zich altijd weer op een bepaalde manier belangrijk te maken.quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Voetbal international is er een vertrek aanstaande van Jens Toornstra.
Zal nog wel even duren voordat we echt een goed beeld hebben van onze "Mexicaanse Weghorst" (volgens voetbal international), want verwacht de komende weken nog gewoon Danilo in de basis.quote:
Beoordelen niet zo zeer maar heel knullig was dat moment natuurlijk wel een piepjonge Wijnaldum/Vilhena had een keer zo iets tegen psv ofzo waar een gelijkmaker uit kwam dus dat soort dingen graag niet meer doen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:40 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die Gimenez gaan beoordelen op deze 10 minuten neem ik nooit meer serieus.
Het spel van Hartman en de invalbeurt van Taabouni vond ik wel lichtpuntjes er gebeurt iets als die jongen mee doet goeie drive ofzo andere spelers gaan er ook in mee.quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:51 schreef Caland het volgende:
Wat een middag, letterlijk geen lichtpuntje gezien
Ja in de rust hadden ze gratis worstenbroodjes
FC Utrecht aldus Rijnmond.quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Voetbal international is er een vertrek aanstaande van Jens Toornstra.
Erik de Vlieger is een achterlijke debiel, maar hij heeft hier zowaar toch eens een keertje gelijk?quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wappie die nog nooit de sporthal van binnen heeft gezien is boos
Toch een beetje zonde snap het wel vanuit zijn kant maar na zoveel jaren hoop je toch dat hij gewoon bij ons afsluit.quote:
Je hebt het niet zo op je eigen supporters hè? Ze mogen niet zeiken over Zerrouki. Nu schelden ze met dat *k woord. Tja het is maar waar je nog van opkijkt...quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Erik de Vlieger is een achterlijke debiel, maar hij heeft hier zowaar toch eens een keertje gelijk?
Dat het officiële Feyenoord-account er zo'n tweet uit gooit nadat iedereen op tv kon horen hoe het uitvak zich weer eens aan het misdragen was met die spreekkoren is wel vrij schaamteloos hoor.
Eensquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Erik de Vlieger is een achterlijke debiel
Ik heb gewoon een teringhekel aan de gemiddelde voetbalsupporter anno 2022, niet alleen die van Feyenoord hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op je eigen supporters hè? Ze mogen niet zeiken over Zerrouki. Nu schelden ze met dat *k woord. Tja het is maar waar je nog van opkijkt...
Niemand heeft een probleem met Hendriks hoorquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Zerrouki heeft nog niet eens getekend of is al de nieuwe Hendriks voor sommige supporters.
Die had nog wel wat kredietquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Zerrouki heeft nog niet eens getekend of is al de nieuwe Hendriks voor sommige supporters.
Daarnaast is het gewoon een bepaald gevoel vooraf. Net zoals sommigen een goed gevoel hebben als er voor miljoenen een exotische speler wordt binnengehaald terwijl ze die nog nooit hebben gezien. Het is gewoon een combinatie van dat hij een recordsom moet kosten/leeftijd/en zijn beperkte ervaring. Daarnaast het type aankoop waar we in het verleden zo vaak mee de mist in gingen. Zijn verleden kwa club boeit niemand. Want niemand liep/loopt te zeiken over Sandler/Dilrosun of Timber.quote:
Zag ik het op tv nou wel goed dat er mensen met Ultras shirtjes tussen zitten? Is dat een ding aan het worden tegenwoordig?quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:17 schreef Caland het volgende:
Uitvakje was weer eens heerlijk vandaag
Al was het uitvak vandaag ongeveer 3/4e van dat fietsenhok.
Nou kan toch wel ff zeggen dat het niet heel soepeltjes was.quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:40 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die Gimenez gaan beoordelen op deze 10 minuten neem ik nooit meer serieus.
Oh, die zijn er genoeg hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nou kan toch wel ff zeggen dat het niet heel soepeltjes was.
Het is niet zo dat iemand hem afschrijft.
Zo'n invalbeurt van 10 minuten middenin een slotoffensief van RKC is ook geen ideale situatie. Ik vond het ook niet best maar had hem graag langer aan het werk gezienquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nou kan toch wel ff zeggen dat het niet heel soepeltjes was.
Het is niet zo dat iemand hem afschrijft.
Van 1908.nlquote:De betrouwbare journalist Pedro Sepúlveda voegt aan het nieuws toe dat Aursnes tot medio 2027 zal tekenen in Portugal. De Noors-international wordt maandag gekeurd.
Over de transferfee van ¤15.000.000 zegt Sepúlveda dat het een vaste fee á ¤12.000.000 tot ¤13.000.000 bedraagt; aangevuld tot ¤15.000.000 door bonussen.
Sinisterra had ook vaak genoeg een beroerde pot, of Berghuis was ook soms een tijdje waardeloos. Maar goed die vonden dan toch dat ene momentje om te scoren, ook in wedstrijden waarin het muurvast lag. Ben benieuwd of Dilrosun dat ook gaat krijgen, het is in ieder geval beter dan een Idrissi waar eigenlijk niks van komt.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel een koopje hoor voor Benfica. Ik had wel een beetje gehoopt dat Feyenoord een transfer zou tegenhouden.quote:
Hij is/was in ieder geval wel een prima uithangbord voor het elftal buiten het veld. Voor de continuïteit was het prettig geweest als ie nog een jaartje zou blijvenquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:53 schreef fetX het volgende:
Jens weg zou ik érg jammer vinden. Heb echt een zwak voor die kerel gekregen ook al is hij nu echt niet meer goed genoeg voor de basiself.
Mjah maar het is toch ook wel mooi zo?quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:53 schreef fetX het volgende:
Jens weg zou ik érg jammer vinden. Heb echt een zwak voor die kerel gekregen ook al is hij nu echt niet meer goed genoeg voor de basiself.
Ik denk dat Feyenoord nog steeds niet echt in de positie is om zo'n bizarre winst op een speler in 1 jaar tijd te kunnen weigeren.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een koopje hoor voor Benfica. Ik had wel een beetje gehoopt dat Feyenoord een transfer zou tegenhouden.
Dat zou wel triest zijn zeg.quote:
Waarom redeneert iedereen toch zo? Sinisterra zijn aankoopsom is 'maar' x12 gegaan. Maar het levert je wel 10 miljoen meer op dan Aursnes met zijn x33 of xwatdanook. Wat hebben we liever dan?quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord nog steeds niet echt in de positie is om zo'n bizarre winst op een speler in 1 jaar tijd te kunnen weigeren.
Ik meen dat SinIsterra er in het begin ook er weinig van baktequote:Op zondag 21 augustus 2022 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sinisterra had ook vaak genoeg een beroerde pot, of Berghuis was ook soms een tijdje waardeloos. Maar goed die vonden dan toch dat ene momentje om te scoren, ook in wedstrijden waarin het muurvast lag. Ben benieuwd of Dilrosun dat ook gaat krijgen, het is in ieder geval beter dan een Idrissi waar eigenlijk niks van komt.
Ik gun hem eerder nog een buitenlands avontuurtje dan Utrechtquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toch een beetje zonde snap het wel vanuit zijn kant maar na zoveel jaren hoop je toch dat hij gewoon bij ons afsluit.
Wel eens, het gaat erom of jeeen marktconforme prijs kan krijgen. Op jeugdspelers maken we zelfs meer winst, maar dat is ook geen argument om ze voor een fooi de deur uit te doen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom redeneert iedereen toch zo? Sinisterra zijn aankoopsom is 'maar' x12 gegaan. Maar het levert je wel 10 miljoen meer op dan Aursnes met zijn x33 of xwatdanook. Wat hebben we liever dan?
Lekker relevant dat hij maar een half miljoentje heeft gekost en je dus “zo’n bizarre winst” maakt. Uiteindelijk ben je gewoon een topspeler kwijt voor een matig bedrag.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord nog steeds niet echt in de positie is om zo'n bizarre winst op een speler in 1 jaar tijd te kunnen weigeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gegeven, in combinatie met zijn aankoopprijs, leeftijd en het feit dat hij het eigenlijk pas een jaartje laat zien maakt dus dat het wel een prima transfer is.quote:Op maandag 22 augustus 2022 00:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lekker relevant dat hij maar een half miljoentje heeft gekost en je dus “zo’n bizarre winst” maakt. Uiteindelijk ben je gewoon een topspeler kwijt voor een matig bedrag.
Hele matige transfer, die enkel en alleen is gebaseerd op het al meermaals weigeren van een contractverlenging.
Op naar een gemiddelde leeftijd van 19,6quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:53 schreef fetX het volgende:
En dan alsnog makkelijk derdequote:Op maandag 22 augustus 2022 00:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Op naar een gemiddelde leeftijd van 19,6
Sorry, ik vind het echt complete onzin. Aankoopbedrag is geen relevante factor. Het gaat simpelweg om prijs/kwaliteit/contract.quote:Op maandag 22 augustus 2022 00:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit gegeven, in combinatie met zijn aankoopprijs, leeftijd en het feit dat hij het eigenlijk pas een jaartje laat zien maakt dus dat het wel een prima transfer is.
Vraag mij überhaupt af of een 2-jarig of 3-jarig contract kwa prijs nou zoveel uitmaakt. Bij Sinisterra had ik niet het idee dat dat een rol speelde. Maar bv bij de De Ligt van Ajax naar Juve ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2022 00:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het echt complete onzin. Aankoopbedrag is geen relevante factor. Het gaat simpelweg om prijs/kwaliteit/contract.
Op basis van prijs/kwaliteit is het een heel matige deal, die nog enigszins begrijpelijk/acceptabel wordt op basis van contract.
Laten we ook een beetje realistisch zijn, Aursnes was vorig jaar vrij goed maar leverde in alle competities (50 wedstrijden) 1 goal en 4 assists. Nou snap ik ook wel dat hij het cement tussen de stenen is en niet perse heel veel aanvallend rendement hoeft te leveren maar dit soort spelers worden vaak ook wel wat groter gemaakt dan ze zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2022 00:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het echt complete onzin. Aankoopbedrag is geen relevante factor. Het gaat simpelweg om prijs/kwaliteit/contract.
Op basis van prijs/kwaliteit is het een heel matige deal, die nog enigszins begrijpelijk/acceptabel wordt op basis van contract.
Bij Aursnes gaat het natuurlijk totaal niet om doelpunten (itt Timber, Kökcü en Szymanski momenteel). Net zoals je verdedigers niet afrekent op hun doelpunten.quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laten we ook een beetje realistisch zijn, Aursnes was vorig jaar vrij goed maar leverde in alle competities (50 wedstrijden) 1 goal en 4 assists. Nou snap ik ook wel dat hij het cement tussen de stenen is en niet perse heel veel aanvallend rendement hoeft te leveren maar dit soort spelers worden vaak ook wel wat groter gemaakt dan ze zijn.
Ben er van overtuigd dat Feyenoord zeker bij dit soort jongens gewoon moet doorselecteren, er zijn prima opvolgers in huis. Timber of Zerrouki gaan dat wel oppakken. Maak me nog steeds wat meer zorgen over het aanvallende rendement van de ploeg.
Uitermate zwak ingeschoten door Dilrosun inderdaad. Als hij hem gewoon hard op doel ramt dan is het bijna 100% een doelpunt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat was dit trouwens?Echt een gigantische kans, heb er niemand meer over gehoord. Zat zelfs geen herhaling in de samenvatting.
[ afbeelding ]
Je hebt ergens wel gelijk denk ik, maar dit zijn wel altijd spelers die moeilijk te beoordelen zijn. 10-15 jaar geleden kregen dit soort jongens ook nauwelijks aandacht, maar door de Pieter Zwarts van deze wereld (met alle tactische analyses erbij) krijgen ze nu veel meer waardering.quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bij Aursnes gaat het natuurlijk totaal niet om doelpunten (itt Timber, Kökcü en Szymanski momenteel). Net zoals je verdedigers niet afrekent op hun doelpunten.
Aursnes is echt heel erg belangrijk geweest in de balans. Je kon het gisteren ook goed zien vond ik, het middenveld werd echt te makkelijk overgestoken door RKC vond ik. Ook kon Aursnes schijnbaar goed het moment van druk zetten bepalen.
Ik zie Timber en/of Kökcü dat toch minder goed doen eerlijk gezegd. Ik zie in hun meer een fysiek sterke middenvelder die meer de neiging hebben naar voren te lopen en hun verdedigende taken over het hoofd zien.
Dat zal ten koste gaan van de balans in het elftal.
Door Aursnes kwamen andere spelers ook beter uit de verf.
Aursnes gaan we dus nog wel missen, en die 15 miljoen is dus echt een schijntje.
Als ons middenveld komend seizoen pakweg 10% minder is dan mogen we onze handen dichtknijpen, maar het zal ons dus wel moeilijkere wedstrijden opleveren.
:’) :’) :’)quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laten we ook een beetje realistisch zijn
:’) :’) :’)quote:Aursnes was vorig jaar vrij goed
:’) :’) :’)quote:in alle competities (50 wedstrijden) 1 goal en 4 assists.
:’) :’) :’)quote:dit soort spelers worden vaak ook wel wat groter gemaakt dan ze zijn.
Volledig mee eens. Dat constante vertragen, elk balcontact minstens 15 aanrakingen vind ik erg vermoeiendquote:Op maandag 22 augustus 2022 08:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uitermate zwak ingeschoten door Dilrosun inderdaad. Als hij hem gewoon hard op doel ramt dan is het bijna 100% een doelpunt.
Dilrosun mag sowieso wel banken wat mij betreft.
Op termijn zie ik graag Paixao vanaf links (maar nergens op gebaseerd) en Walemark of Szymanski vanaf rechts.
Jawel hoorquote:Op maandag 22 augustus 2022 08:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zat zelfs geen herhaling in de samenvatting.
En ook voor het laatst denk ik.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dilrosun en Gimenez wordt een wereldduo.
U las het hier voor het eerst.
Jammer dat je er zo weinig vertrouwen in hebt. 😔quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En ook voor het laatst denk ik.
Hoop dat je gelijk gaat hebben, ik vind het nu een beetje moeilijk oordelen allemaal omdat ik op die walkover bij Vitesse na eigenlijk geen wedstrijden heb gezien afgelopen maanden (behalve wat samenvattingen) en dan helpt het niet dat er een complete renovatie heeft plaatsgevonden. Waar baseer je op dat die twee een goede klik gaan krijgen?quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jammer dat je er zo weinig vertrouwen in hebt. 😔
Opvallende stelling wel.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dilrosun en Gimenez wordt een wereldduo.
U las het hier voor het eerst.
Het is ook wel een beetje dat de linkerkant nog slechter draait dan zijn kant momenteel. Het staat gewoon nog niet zoals het moet, links, rechts, backs > linker/rechter aanvaller. Etcetera.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:30 schreef Tomatenboer het volgende:
We zijn natuurlijk pas 3 wedstrijden onderweg, maar ik zie Dilrosun niet ineens 180 graden veranderen.
Mwah van wat ik zag tegen Vitesse en in de samenvatting tegen Heerenveen kwam er behoorlijke dreiging van hem vandaan. Het is anders bij Idrissi die echt alles zonder enige overtuiging doet, vrees dat we die weinig gaan zien.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Over Gimenez kunnen we nog te weinig zeggen, maar op die wereldgoal tegen Vitesse na is Dilrosun tot nu toe alleen maar goed voor balverlies.
Komt nooit zijn man voorbij, er komt nooit een voorzet van zijn voet, en hij vertraagt de aanval en dus het verrassingseffect / het gevaar van een aanval.
We zijn natuurlijk pas 3 wedstrijden onderweg, maar ik zie Dilrosun niet ineens 180 graden veranderen.
Dilrosun kan de bal bar weinig kwijt bij Danilo. Ik hoop vooral dat dit bij Gimenez straks anders is, en dan met name voorzetten vanaf de zijkant. Verder op weinig meer gebaseerd dan vooral hoop ;-).quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop dat je gelijk gaat hebben, ik vind het nu een beetje moeilijk oordelen allemaal omdat ik op die walkover bij Vitesse na eigenlijk geen wedstrijden heb gezien afgelopen maanden (behalve wat samenvattingen) en dan helpt het niet dat er een complete renovatie heeft plaatsgevonden. Waar baseer je op dat die twee een goede klik gaan krijgen?
Ik vond Dilrosun tegen Heerenveen onze beste aanvaller. Daar kwam de meeste dreiging vanaf. Hij moet alleen leren wat vaker een voorzet te gaan geven. Wil het te vaak alleen doen en zo goed is hij gewoon niet. Eerlijk gezegd denk ik dat hij over een paar wedstrijden al op de bank zit als dit zo doorgaat. Paixao op links en Szymanski/Walemark op rechts. Vermoed dat het daar op uit gaat draaien.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Over Gimenez kunnen we nog te weinig zeggen, maar op die wereldgoal tegen Vitesse na is Dilrosun tot nu toe alleen maar goed voor balverlies.
Komt nooit zijn man voorbij, er komt nooit een voorzet van zijn voet, en hij vertraagt de aanval en dus het verrassingseffect / het gevaar van een aanval.
Dat die 2-5 niet bijzonder was wisten we toch allang? Snap niet dat mensen daar zoveel waarde aan bleven hechten. Het ging mij meer om de manier waarop. We speelden fris, aanvallend en best zorgvuldig. Dat heb ik daarna niet meer gezien. Wat ook niet gek is, want die 2 wedstrijden daarna speel je tegen een muur.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:57 schreef satecl het volgende:
Aankomende 3 wedstrijden overleven, dan PSV-uit die je hoogstwaarschijnlijk niet gaat winnen. Vlak daarna AZ en Twente... Hopelijk dat er dan meer een team staat. Want gisteren was echt dramatisch. Op dit moment ben je minder dan die twee teams.
Die 2-5 tegen Vitesse was achteraf ook niet heel bijzonder
Die Braziliaan komt ook nog hequote:Op maandag 22 augustus 2022 09:59 schreef satecl het volgende:
Als die Gnoto op te halen is voor 4/5 miljoen, zou ik toch proberen om die op te halen. Kan op rechts, en in de spits. Idrissi gaat m toch niet worden. Gnoto heeft toch wel een mooie restwaarde.
Dat is dus niet zo bijzonder tegen een team die 0-4 op z'n neus krijgt tegen Heerenveen in eigen huis. En niet eens weet te winnen van Excelsior.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat die 2-5 niet bijzonder was wisten we toch allang? Snap niet dat mensen daar zoveel waarde aan bleven hechten. Het ging mij meer om de manier waarop. We speelden fris, aanvallend en best zorgvuldig. Dat heb ik daarna niet meer gezien. Wat ook niet gek is, want die 2 wedstrijden daarna speel je tegen een muur.
Die zie ik niet snel in de basis komen. Komt uit de tweede divisie van Brazilië toch, en dit jaar onderin staan in de Serie A van Brazilie? Die zal, net als Walemark en Sinisterra, wel even moeten wennen aan de intensiteit.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die Braziliaan komt ook nog he
Wel als je met een heel nieuw elftal samenspeelt. Dat vond ik best verrassend.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo bijzonder tegen een team die 0-4 op z'n neus krijgt tegen Heerenveen in eigen huis. En niet eens weet te winnen van Excelsior.
Als ik de reacties las van mensen die de Braziliaanse competitie kijken is hij toch wel een kleine revelatie te noemen daar. Het is altijd afwachten maar ik hoop eigenlijk wel dat ie snel in de basis komt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Die zie ik niet snel in de basis komen. Komt uit de tweede divisie van Brazilië toch, en dit jaar onderin staan in de Serie A van Brazilie? Die zal, net als Walemark en Sinisterra, wel even moeten wennen aan de intensiteit.
Welk nummer heeft Lopez genomen?quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Nummer 33. Opvallend, maar verder niet zo rullevant.
En daar staat Aursnes nog niet eens bijquote:Op maandag 22 augustus 2022 10:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Transferbalans genot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die leeftijden zijn wel geweldig natuurlijk, alles onder de 25. In potentie ontzettend veel waarde gecreëerd en ook nog eens de lastige contractsituaties door alle verkopen opgelost.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:21 schreef fetX het volgende:
[..]
En daar staat Aursnes nog niet eens bij![]()
Nu nog Bullaude en een opvolger van Aursnes.
Klopt, dat zei Slot tenminste. En volgende week nog 1 dacht ik.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:23 schreef Scrummie het volgende:
We spelen deze week toch nog een oefenpotje?
Hopelijk kan Hancko dan gelijk meespelen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, dat zei Slot tenminste. En volgende week nog 1 dacht ik.
Als er 2 slagen heb je het er alweer bijna uit. Dit is beleid wat ik graag ziequote:Op maandag 22 augustus 2022 10:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die leeftijden zijn wel geweldig natuurlijk, alles onder de 25. In potentie ontzettend veel waarde gecreëerd en ook nog eens de lastige contractsituaties door alle verkopen opgelost.
Dat kloptquote:Op maandag 22 augustus 2022 10:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus 5 en 4 zijn nu allebei beschikbaar? Niet dat ik er veel waarde aan hecht maar toch apart.
Gábor Babosquote:Op maandag 22 augustus 2022 10:25 schreef Caland het volgende:
Zijn er ooit wel eens zoveel mutaties geweest in één transferwindow, onder Gullit misschien?
Als er maar twee slagen hebben we wel een probleem verder, maar okequote:Op maandag 22 augustus 2022 10:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Als er 2 slagen heb je het er alweer bijna uit. Dit is beleid wat ik graag zie
Wat een ellende, hopelijk kijken we over 20 jaar anders terug op het rijtje van deze zomerquote:Op maandag 22 augustus 2022 10:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Gábor Babos
Alexander Östlund
Karim Saïdi
André Bahia
Pascal Bosschaart
Cory Gibbs
Bruno Basto
Ivan Bandalovski(?)
Wouter Artz
Bart Goor
Gérson Magrão
Romeo Castelen
+/- 12 spelers.
Castelen en Goor waren best aardige spelers nog. Was Magrao niet zo'n speler die we ruilden tegen de transferrechten van een andere Braziliaan die later miljoenen waard werd?quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat een ellende, hopelijk kijken we over 20 jaar anders terug op het rijtje van deze zomer
Klopt: Bastos.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Castelen en Goor waren best aardige spelers nog. Was Magrao niet zo'n speler die we ruilden tegen de transferrechten van een andere Braziliaan die later miljoenen waard werd?
Verder echt een grote puinhoop. Al vond ik Ostlund een toffe gozer. En Saidi had een uitstekend eerste half jaar geloof ik, Bahia een soort van cultheld geworden.
Oh, ik lees net wat anders:quote:
quote:Feyenoord heeft bij het Hof van Arbitrage (CAS) gelijk gekregen. De Rotterdammers hebben nu recht op anderhalf miljoen euro voor de transfer van Fred van Cruzeiro naar Olympique Lyon in 2005.
Feyenoord bezat op het moment van de overgang van de Braziliaanse spits naar Frankrijk tien procent van diens transferrechten na een ruil met Gerson Magrão, omdat Fred niet naar De Kuip wilde.
Toch ging Cruzeiro niet direct overstag, waarna Feyenoord juridisch zijn recht besloot te halen. 'De uitspraak van het CAS was ondubbelzinnig en de transferdocumenten van Olympique Lyon lieten aan duidelijkheid ook niets te wensen over', aldus Feyenoord-directeur Chris Woerts in de nieuwe VI.
Ja eens hoor, keek er even lekker kortzichtig financieel naarquote:Op maandag 22 augustus 2022 10:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als er maar twee slagen hebben we wel een probleem verder, maar oke.
Heel matig allemaal. Maar uiteindelijk speelde Feyenoord nog wel met Paauwe, Kuijt, Lodewijks en Ono in de basis dat seizoen, daar zat wel nog iets meer een kern in dan dit seizoen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Gábor Babos
Alexander Östlund
Karim Saïdi
André Bahia
Pascal Bosschaart
Cory Gibbs
Bruno Basto
Ivan Bandalovski(?)
Wouter Artz
Bart Goor
Gérson Magrão
Romeo Castelen
+/- 12 spelers.
Wat een vreemde constructie. Heeft Chris Woerts toevallig ook die Talent Pools bedacht destijds?quote:
Volgens mij had hij daar wel wat over te zeggen ja.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat een vreemde constructie. Heeft Chris Woerts toevallig ook die Talent Pools bedacht destijds?
Volgens mij wel.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat een vreemde constructie. Heeft Chris Woerts toevallig ook die Talent Pools bedacht destijds?
Chris Woerts heeft de club meer schade dan voordelen gebracht. Met zijn vage projectjes.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
quote:Woerts joined Feyenoord Rotterdam as a marketing manager and was involved with several successful projects such as Feyenoord TV, the Feyenoord newspaper as well as the Children's club named Kameraadjes. He also set up several merchandising activities in foreign countries like the Ono Adventure in Japan and the Ghaly Adventure in Egypt. In 2002, he was named "Mega Marketeer of the year" by marketing institute NIMA.
Ah, dat klopt natuurlijk. Was ik daar even mee in de war. Bastos was een ander (bijzonder) verhaal.quote:
Mensen als Chris Woerts moet je zo ver mogelijk van je club houden. Dat is zo'n type die nu al het vermogen in bitcoins had gestopt. Enge man.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Chris Woerts heeft de club meer schade dan voordelen gebracht. Met zijn vage projectjes.
[..]
En dat allemaal na de open dag. Anders had je er godverdomme een Chinook kunnen laten landenquote:Op maandag 22 augustus 2022 10:25 schreef Caland het volgende:
Zijn er ooit wel eens zoveel mutaties geweest in één transferwindow, onder Gullit misschien?
Klopt ja, Bastos. Grappige verhalen zijn dat altijd, zo zie je maar dat of iemand slaagt niet eens aan kwaliteit hoeft te liggen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Ah, dat klopt natuurlijk. Was ik daar even mee in de war. Bastos was een ander (bijzonder) verhaal.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)k-veel-profijt-gehad
Je hebt nu gelukkig ook aanvallend wat potentiële waarde lopen waar dat voorheen alleen Sinisterra was. Als Gimenez, Paixao, Walemark en de wat aanvallendere middenvelders Bullaude en Kokcu dan kan je misschien een paar 20+ miljoen transfers realiseren. Zelfs als Danilo 15+ goals maakt dit seizoen kan je hem makkelijk voor 10+ verkopen lijkt mij. Maar ok allemaal koffiedik kijken natuurlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Als er 2 slagen heb je het er alweer bijna uit. Dit is beleid wat ik graag zie
Gullit/Wotte gaf toen iedereen met twee benen een contract maar Bryan Ruiz werd afgetest.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt ja, Bastos. Grappige verhalen zijn dat altijd, zo zie je maar dat of iemand slaagt niet eens aan kwaliteit hoeft te liggen.
Kan me ook nog zo'n verhaal herinneren dat we ooit, begin jaren '90 Cafu hebben afgetest. Maar weet niet of dat nou ook echt waar was.
Oja, Ruiz, ook zoiets.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Gullit/Wotte gaf toen iedereen met twee benen een contract maar Bryan Ruiz werd afgetest.
Als we die hadden gehaald hadden ze in Duitsland dat kampioenschapje nooit gehad.
Ruiz heeft daarna ook nog 5 jaar aangemodderd voordat ie doorbrak toch? Maar was wel leuk geweestquote:Op maandag 22 augustus 2022 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Gullit/Wotte gaf toen iedereen met twee benen een contract maar Bryan Ruiz werd afgetest.
Als we die hadden gehaald hadden ze in Duitsland dat kampioenschapje nooit gehad.
PSV is normaliter garantie op winst.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:57 schreef satecl het volgende:
Aankomende 3 wedstrijden overleven, dan PSV-uit die je hoogstwaarschijnlijk niet gaat winnen. Vlak daarna AZ en Twente... Hopelijk dat er dan meer een team staat. Want gisteren was echt dramatisch. Op dit moment ben je minder dan die twee teams.
Die 2-5 tegen Vitesse was achteraf ook niet heel bijzonder
Oef alleen Bahia en Castelen echt geslaagd Goor ging na een jaar liever naar psv.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Gábor Babos
Alexander Östlund
Karim Saïdi
André Bahia
Pascal Bosschaart
Cory Gibbs
Bruno Basto
Ivan Bandalovski(?)
Wouter Artz
Bart Goor
Gérson Magrão
Romeo Castelen
+/- 12 spelers.
Gewoon nee!quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oef alleen Bahia en Castelen echt geslaagd
Betreft Goor ben je denk ik in de war met Timmy Simons.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oef alleen Bahia en Castelen echt geslaagd Goor ging na een jaar liever naar psv.
Er zullen sowieso een stuk of 3 of 4 miskopen tussen zitten van de 12? aankopen, dat kan niet anders. Net als dat er heus wel minimaal 2 of 3 voltreffers tussen zullen zitten.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:50 schreef CR7 het volgende:
Maar ok het is maar afwachten hoe goed deze spelers zijn. In deze prijsklasse en zelfs daarboven hebben PSV en Ajax genoeg miskopen gehad. Zie Baumgartl, Cassiera, Bande, Bruna, Romero, Daramy, Marin, Magallan etc..
En daarvan is Szymanski officieel nog niet eens van ons al zal dat volgend seizoen wel gebeuren. Veel aankopen met een hoog 'we moeten het afwachten' gehalte.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er zullen sowieso een stuk of 3 of 4 miskopen tussen zitten van de 12? aankopen, dat kan niet anders. Net als dat er heus wel minimaal 2 of 3 voltreffers tussen zullen zitten.
Maar op voorhand durf ik alleen voor Hancko en Szymanski mijn hand in het vuur te steken. Van beiden ben ik behoorlijk overtuigd dat zij het goed gaan doen.
De Midden- en Zuid-Amerikanen stemmen mij hoopvol maar zullen we moeten afwachten. Zelfs een slecht seizoen zegt nog niks, zie Sinisterra.
Een aantal spelers kan je ook helemaal geen buil aan vallen. Dat zijn goedkope/gehuurde back ups. Het is vooral belangrijk dat er genoeg spelers van het rijtje Timber, Hancko, Paixao, Gimenez, Dilrosun, Lopez slagen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er zullen sowieso een stuk of 3 of 4 miskopen tussen zitten van de 12? aankopen, dat kan niet anders. Net als dat er heus wel minimaal 2 of 3 voltreffers tussen zullen zitten.
Maar op voorhand durf ik alleen voor Hancko en Szymanski mijn hand in het vuur te steken. Van beiden ben ik behoorlijk overtuigd dat zij het goed gaan doen.
De Midden- en Zuid-Amerikanen stemmen mij hoopvol maar zullen we moeten afwachten. Zelfs een slecht seizoen zegt nog niks, zie Sinisterra.
Goor wou ook omdat Simons daar zat toch.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:14 schreef satecl het volgende:
[..]
Betreft Goor ben je denk ik in de war met Timmy Simons.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)rijd-om-timmy-simons
Even geteld: Giménez, Paixão, Lopez, Danilo, Bullaude. Dat is een groepje van 5 Portugezen/Spanjaarden, lijkt me toch genoeg om een beetje te wennen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:21 schreef HowardRoark het volgende:
Bij spelers uit Midden en Zuid-Amerika heb je vaak een stukje cultuurshock dat erbij komt kijken. Die moeten niet alleen wennen aan de club en het team, maar ook aan het leven hier. Het kan maar zo dat de eerste anderhalf jaar daarom teleurstellend zijn, maar het daarna ineens veel beter. Dat zag je ook bij Sinisterra inderdaad.
Dilrosun had je eigenlijk al bij z'n komst moeten afschrijven of beter niet moeten kopen. Als je geflopt bent bij hertha dan moet je zo'n speler niet halen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond Dilrosun tegen Heerenveen onze beste aanvaller. Daar kwam de meeste dreiging vanaf. Hij moet alleen leren wat vaker een voorzet te gaan geven. Wil het te vaak alleen doen en zo goed is hij gewoon niet. Eerlijk gezegd denk ik dat hij over een paar wedstrijden al op de bank zit als dit zo doorgaat. Paixao op links en Szymanski/Walemark op rechts. Vermoed dat het daar op uit gaat draaien.
Oké Hernan Cortesquote:Op maandag 22 augustus 2022 11:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Even geteld: Giménez, Paixão, Lopez, Danilo, Bullaude. Dat is een groepje van 5 Portugezen/Spanjaarden, lijkt me toch genoeg om een beetje te wennen.
Ik denk dat ie talen bedoelt.quote:
Volgens mij is het verschil tussen Portugees en Spaans niet groter dan het verschil tussen Braziliaans en Portugees.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik denk dat ie talen bedoelt.
Op zich is Portugees en Spaans nog wel beetje verstaanbaar voor elkaar maar Braziliaans-Portugees is alweer stuk lastiger. Die verstaan Ronaldo al wat lastiger
Snapte ik wel, maar kon het niet latenquote:
Net als Elia en Pelle. Die hadden we ook nooit moeten halen. MIDDELMAAT!!!!!!quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:59 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dilrosun had je eigenlijk al bij z'n komst moeten afschrijven of beter niet moeten kopen. Als je geflopt bent bij hertha dan moet je zo'n speler niet halen.
Dan is het verschil tussen Braziliaans en Spaans toch groter.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij is het verschil tussen Portugees en Spaans niet groter dan het verschil tussen Braziliaans en Portugees.![]()
Er is ook nog verschil tussen Spaans uit Spanje en Spaans uit verschillende Zuid-Amerikaanse landenquote:Op maandag 22 augustus 2022 12:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dan is het verschil tussen Braziliaans en Spaans toch groter.
Maar desondanks zijn het wel allemaal Zuid-Amerikanen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is ook nog verschil tussen Spaans uit Spanje en Spaans uit verschillende Zuid-Amerikaanse landen
Beetje van dezelfde domheid als de rest van de wereld die denkt dat wij allemaal vloeiend Duits spreken hier.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is ook nog verschil tussen Spaans uit Spanje en Spaans uit verschillende Zuid-Amerikaanse landen
Doen we toch ook? Die vergelijking gaat wel op.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje van dezelfde domheid als de rest van de wereld die denkt dat wij allemaal vloeiend Duits spreken hier.
Misschien komt er wel niets dus, als vervanger van Aursnes.quote:Maar na die uitspraken verkocht Feyenoord wel Fredrik Aursnes. Dat betekent één middenvelder minder en Slot weet niet of Feyenoord die speler zal vervangen met een aankoop.
Ik denk niet dat je dat zo moet lezen. Bullaude komt ook al wss dus dan is een vervanger voor Toornstra waarschijnlijk niet nodigquote:Op maandag 22 augustus 2022 12:26 schreef Scrummie het volgende:
https://www.ad.nl/transfe(...)algenwaard~abce7cc3/
[..]
Misschien komt er wel niets dus, als vervanger van Aursnes.
Blij als het straks 1 september is.
Quote aangepast, dat lijkt me toch wel op Aursnes slaan eigenlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat zo moet lezen. Bullaude komt ook al wss dus dan is een vervanger voor Toornstra waarschijnlijk niet nodig
Oh, interessant. Ik denk dat je hem/zijn type wel echt miste gisteren. Benieuwd hoe Slot het dan neer gaat zetten.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Quote aangepast, dat lijkt me toch wel op Aursnes slaan eigenlijk.
Ze hebben wel doorgepakt ja. Dat verdient een compliment.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:29 schreef PIETR het volgende:
Die Argentijn nog en dan staat er een prima selectie toch?
Vervanger voor Aursnes nog eigenlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:29 schreef PIETR het volgende:
Bij Kein Geloel waren er wat klachten dat Feyenoord teveel een vreemdelingenlegioen wordt. Als een elftal succesvol wordt dan hoor je denk ik niet veel mensen meer daarover. Maar ik vind het zelf toch wel jammer, zal wel een half jaartje duren voor je weer een band met dit elftal hebt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze hebben wel doorgepakt ja. Dat verdient een compliment.
Epstein didn't kill himself.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:34 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
AI-gegenereerde hoogtepunten voor al onze fans over de wereld
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:42 schreef Pistolero het volgende:
Ben niet overtuigd van de keuzes op Linksback, CVM en voorin is nog een flinke puzzel. Denk dat uiteindelijk dit de ploeg gaat worden:quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:29 schreef PIETR het volgende:
Dat is de kanttekening ja. Jammer dat er niet 2 of 3 jeugdspelers aan kunnen sluiten. Zo'n Milambo en Hartjes lijken er nog geen aanspraak op te kunnen maken dit seizoen. Ja, die zijn pas 17 en 19 maar Gini was ook 17quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij Kein Geloel waren er wat klachten dat Feyenoord teveel een vreemdelingenlegioen wordt. Als een elftal succesvol wordt dan hoor je denk ik niet veel mensen meer daarover. Maar ik vind het zelf toch wel jammer, zal wel een half jaartje duren voor je weer een band met dit elftal hebt.
Gister nog.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
Werd er ook niet gedacht om Geertruida eens CVM te laten spelen? Daar hadden ze toch mee getest?
Hartjes speelt inmiddels bij Roda beste onlo.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is de kanttekening ja. Jammer dat er niet 2 of 3 jeugdspelers aan kunnen sluiten. Zo'n Milambo en Hartjes lijken er nog geen aanspraak op te kunnen maken dit seizoen. Ja, die zijn pas 17 en 19 maar Gini was ook 17
Hartjes zit nu bij Roda. Ik zie Hartman overigens wel de vaste linksback in het elftal worden, die was uitstekend gisteren.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is de kanttekening ja. Jammer dat er niet 2 of 3 jeugdspelers aan kunnen sluiten. Zo'n Milambo en Hartjes lijken er nog geen aanspraak op te kunnen maken dit seizoen. Ja, die zijn pas 17 en 19 maar Gini was ook 17
Als Pedersen er niet is zou je nog met Benita kunnen spelen, die zit er volgens mij nog best dicht tegenaanquote:Op maandag 22 augustus 2022 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gister nog.
Maar dat lijkt me geen goede oplossing, zodra Pedersen dan een keer niet mee kan doet moet je gelijk gaan schuiven in je as, of als Trauner er niet is ook. Lijkt me geen stabiele oplossing.
Uitstekend is wel weer heel erg overdreven. Gewoon een redelijk debuut (met kramp na 75 minuten). Snap ook niet dat Gurney hem nu alweer boven Lopez zet.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hartjes zit nu bij Roda. Ik zie Hartman overigens wel de vaste linksback in het elftal worden, die was uitstekend gisteren.
Oja, die vergeet ik vaak. Maar klopt, dat zou dan nog kunnen idd.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Pedersen er niet is zou je nog met Benita kunnen spelen, die zit er volgens mij nog best dicht tegenaan
Dat laatste lijkt me onmogelijk te beoordelen ja. Maar slecht was hij niet.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uitstekend is wel weer heel erg overdreven. Gewoon een redelijk debuut (met kramp na 75 minuten). Snap ook niet dat Gurney hem nu alweer boven Lopez zet.
Ik denk ook dat Geertruida gewoon op rechtsback blijft overigens. Maar wel fijn om die optie te hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2022 12:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, die vergeet ik vaak. Maar klopt, dat zou dan nog kunnen idd.
Ik vind het ook een beetje onzin eigenlijk. Met Geertruida, Bijlow, Kokcu, Hartman, Benita uit de eigen jeugd en de Nederlands sprekende Wieffer, Idrissi, Dilrosun, Taabouni, Toornstra en Timber is het ook weer niet echt een vreemdelingenlegioen. Is ook gewoon gewenning.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij Kein Geloel waren er wat klachten dat Feyenoord teveel een vreemdelingenlegioen wordt. Als een elftal succesvol wordt dan hoor je denk ik niet veel mensen meer daarover. Maar ik vind het zelf toch wel jammer, zal wel een half jaartje duren voor je weer een band met dit elftal hebt.
Ik denk eigenlijk ook niet dat Lopez de komende wedstrijden meteen basis staat hoor, maar ga er wel vanuit dat Lopez op termijn de basisspeler wordt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uitstekend is wel weer heel erg overdreven. Gewoon een redelijk debuut (met kramp na 75 minuten). Snap ook niet dat Gurney hem nu alweer boven Lopez zet.
Ik denk dat mensen het ook meer een vreemdelingenlegioen gaan noemen als Zerrouki komt voor Aursnes, terwijl dat eigenlijk nergens op slaat.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje onzin eigenlijk. Met Geertruida, Bijlow, Kokcu, Hartman, Benita uit de eigen jeugd en de Nederlands sprekende Wieffer, Idrissi, Dilrosun, Taabouni, Toornstra en Timber is het ook weer niet echt een vreemdelingenlegioen. Is ook gewoon gewenning.
Van die 11 'Nederlanders' dan wel 8 jongens met buitenlandse roots uit alle delen van de wereld, waarbij Toornstra ook nog eens weggaat. Niets mis mee maar over ik had een iets Nederlandsere kern wel leuk gevonden. In een stadion waar 95 procent van het publiek volledig Nederlands is.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje onzin eigenlijk. Met Geertruida, Bijlow, Kokcu, Hartman, Benita uit de eigen jeugd en de Nederlands sprekende Wieffer, Idrissi, Dilrosun, Taabouni, Toornstra en Timber is het ook weer niet echt een vreemdelingenlegioen. Is ook gewoon gewenning.
En bij Feyenoord werden vaak voormalig Eredivisie spelers gehaald. Dat gebeurt nu ook iets minder (gelukkig maar).quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen het ook meer een vreemdelingenlegioen gaan noemen als Zerrouki komt voor Aursnes, terwijl dat eigenlijk nergens op slaat.
Het is eerder gewoon een enorme wisseling van de wacht geweest deze zomer. Dat heeft wel tijd nodig
De meesten zijn gewoon opgegroeid in Nederland hoor, dus een definitie van vreemdenlingenlegioen is volgens jou als iemand buitenlandse roots heeft? Dan kunnen we dat van elke selectie wel gaan zeggenquote:Op maandag 22 augustus 2022 12:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Van die 11 'Nederlanders' dan wel 8 jongens met buitenlandse roots uit alle delen van de wereld, waarbij Toornstra ook nog eens weggaat. Niets mis mee maar over ik had een iets Nederlandsere kern wel leuk gevonden. In een stadion waar 95 procent van het publiek volledig Nederlands is.
Het is misschien een beetje moeilijker om een hechte spelersgroep te vormen maar hopelijk komt dat proces vanzelf wel. Het is inderdaad vooral gewenning. Met vrijwel geen van deze spelers heb je als supporter binding, alleen Geert, Kökcü en Bijlow lopen er van de mogelijke basis al meer dan één seizoen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Arne Slot zei gisteren in de persconferentie na de wedstrijd dat hij het juist als een nadeel zag dat Feyenoord niet meer in staat is om spelers aan te trekken uit de Eredivisie en voornamelijk spelers moet halen uit het (verre) buitenland.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
En bij Feyenoord werden vaak voormalig Eredivisie spelers gehaald. Dat gebeurt nu ook iets minder (gelukkig maar).
Ik snap best dat daar nadelen aan vast zitten, maar we kunnen ook niet per se stellen dat spelers uit de Eredivisie halen nou echt een succesformule is.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Arne Slot zei gisteren in de persconferentie na de wedstrijd dat hij het juist als een nadeel zag dat Feyenoord niet meer in staat is om spelers aan te trekken uit de Eredivisie en voornamelijk spelers moet halen uit het (verre) buitenland.
Naja, dan wordt het al snel weer een racisme-discussie en ik weet niet of dat zoveel zin heeft. Ik vind gewoon af en toe een Bartje Nieuwkoop/Wouter Burger/Naujoks (gewoon jongens uit de regio) ook weleens leuk. Puur persoonlijke voorkeur, waarmee ik dus niets wil afdoen aan de persoonlijke karakters van de overige spelers.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
De meesten zijn gewoon opgegroeid in Nederland hoor, dus een definitie van vreemdenlingenlegioen is volgens jou als iemand buitenlandse roots heeft? Dan kunnen we dat van elke selectie wel gaan zeggen
Als je iemand blockt, ga er dan ook niet op in.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bartje Nieuwkoop met zijn nep Marokkaanse accent dan noemen als een typische Nederlandse jongen
Niet persé, maar ik denk ook niet persé beter of slechter dan aankopen uit het buitenland. Ik denk dat de verhouding van aankopen die slagen en niet slagen uit de Eredivisie en uit het buitenland elkaar niet veel ontlopen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap best dat daar nadelen aan vast zitten, maar we kunnen ook niet per se stellen dat spelers uit de Eredivisie halen nou echt een succesformule is.
quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:07 schreef Caland het volgende:
Dat hele argument dat supporters zich niet kunnen identificeren met een elftal als er veel buitenlanders in rondlopen vind ik ook altijd maar onzin. Tuurlijk, (Rotterdamse) jongens van varkenoord hebben vaak wel een streepje voor maar als ik kijk naar mijn favoriete spelers door de jaren heen zijn dat toch meestal wel buut'nlanders eigenlijk.
Wie waren er na Bahia nog meer je favoriete spelers dan?quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:07 schreef Caland het volgende:
Dat hele argument dat supporters zich niet kunnen identificeren met een elftal als er veel buitenlanders in rondlopen vind ik ook altijd maar onzin. Tuurlijk, (Rotterdamse) jongens van varkenoord hebben vaak wel een streepje voor maar als ik kijk naar mijn favoriete spelers door de jaren heen zijn dat toch meestal wel buut'nlanders eigenlijk.
Charisteas natuurlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie waren er na Bahia nog meer je favoriete spelers dan?
Mijn favoriete spelers waren Pierre, Paauwe, Van Wonderen, Van Persie en Kuijt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:07 schreef Caland het volgende:
Gyan, Ono, Tomasson, Pelgod.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Babović.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor de Tovenaarquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:11 schreef fetX het volgende:
Tomasson is toch wel mijn favoriete speler all time denk ik
En dat terwijl hij toch wel redelijk is geflopt bij Feyenoord.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:12 schreef Scrummie het volgende:
Ik had vroeger een konijn die Larsson heette. Larssongod.
Nooit echt bewust zien spelen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor de Tovenaar
Ja, eeuwig zonde hoe hij weg ging. Mijn konijn liep overigens ook weg zonder te overleggen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat terwijl hij toch wel redelijk is geflopt bij Feyenoord.
Moeten ze ook nog (goed) kunnen voetballen of is dat geen eis?quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Naja, dan wordt het al snel weer een racisme-discussie en ik weet niet of dat zoveel zin heeft. Ik vind gewoon af en toe een Bartje Nieuwkoop/Wouter Burger/Naujoks (gewoon jongens uit de regio) ook weleens leuk. Puur persoonlijke voorkeur, waarmee ik dus niets wil afdoen aan de persoonlijke karakters van de overige spelers.
Dat zijn toch jongens die wat meer zijn opgevoed zoals ik, die de Nederlandse cultuur net iets beter begrijpen etcetera. Gewoon een stukje herkenbaarheid.
Dat is wat je vader altijd gezegd heeft.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, eeuwig zonde hoe hij weg ging. Mijn konijn liep overigens ook weg zonder te overleggen.
Maar je had het hok toch goed dichtgedaan?quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, eeuwig zonde hoe hij weg ging. Mijn konijn liep overigens ook weg zonder te overleggen.
quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is wat je vader altijd gezegd heeft.
Ik denk dat juist Jens wel heeft afgedwongen die keuze zelf te mogen maken, ja.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zeg het maar jongens. Jens Toornstra. "Het gaat om hoe Jens zelf tegen de situatie aankijkt". Dat is toch een rare uitspraak van Slot? Of je hebt hem nodig of je hebt hem niet nodig als trainer. "Bepaal zelf maar of je wilt blijven, lol". Ik ben hier niet van onder de indruk.
Voor iemand met de staat van dienst van Jens is dat de juiste houdingquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zeg het maar jongens. Jens Toornstra. "Het gaat om hoe Jens zelf tegen de situatie aankijkt". Dat is toch een rare uitspraak van Slot? Of je hebt hem nodig of je hebt hem niet nodig als trainer. "Bepaal zelf maar of je wilt blijven, lol". Ik ben hier niet van onder de indruk.
Eens. Hij moet Toornstra gewoon met kettingen vastbinden zodat hij niet vertrekt. Of een schop onder zijn hol zodat hij wel vertrekt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Slot wilt het liefste dat Toornstra blijft. Maar het hangt ervan af wat Toornstra zelf wilt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Vind je?quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is volkomen te begrijpen als Toornstra liever voor een basisplaats gaat bij FC Utrecht ofzo.
Voor mij ook inderdaad. Was echt groot fan van Tomasson, S. Kalou, Pellè en Sinisterra. Het kampioensteam in 2017 miste gek genoeg eigenlijk zo'n spelerquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:07 schreef Caland het volgende:
Wat snap je niet? Hij mag blijven maar het hoeft niet. Een beetje met alle transfers dit seizoen. Niemand MOEST weg, maar tegen de juiste prijs wel. In het geval van Jens zal een stukje gunfactor er in zitten en de prijs van minder belang zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bullaude komt nog en dan zal Toornstra vermoedelijk weer een plaatsje zakken in de pikorde.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het wel erg vrijblijvend allemaal. Bassett heb je ook niet meer, Noah Naujoks kan niks. Daarnaast heeft Jens in iedere wedstrijd minuten gemaakt. Het is niet alsof Toornstra in een uitzichtloze situatie zit. Daarbij gaat het om FC Utrecht en niet om een unieke kans om in de zandbak nog even zijn zakken te vullen in de nadagen van zijn carrière.
Ik vind het daarnaast ontzettend racistisch maar goed. Met name als jongens als Kökcü tot de buitenlandse garde worden gerekend.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:07 schreef Caland het volgende:
Tja. De keerzijde van succes. Daarom is het ook zo grappig als je de reacties hier van sommige leest na 3 wedstrijdjes in de competitie. 65% van je basiself is vervangen. De boel moet nog goed op elkaar ingespeeld raken. Eigenlijk moet je Kökcü ook nog wegdoen als daar een ploeg voor komt. (Overigens wel apart dat de meest opgehemelde speler van dit topic nog nieteens in verband is gebracht met een nieuwe club terwijl 7 anderen al verkocht zijnquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Toornstra is wel Mr. Feyenoord, hopelijk blijft ie.
Maar snap ook wel dat ie hier geen zin meer in heeft in de nadagen van zn carriere.
BTW
[ afbeelding ]
![]()
Roma en Leicester en vorige week nog Fiorentina.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. De keerzijde van succes. Daarom is het ook zo grappig als je de reacties hier van sommige leest na 3 wedstrijdjes in de competitie. 65% van je basiself is vervangen. De boel moet nog goed op elkaar ingespeeld raken. Eigenlijk moet je Kökcü ook nog wegdoen als daar een ploeg voor komt. (Overigens wel apart dat de meest opgehemelde speler van dit topic nog nieteens in verband is gebracht met een nieuwe club terwijl 7 anderen al verkocht zijn)
Kokcu is een verstandige jongen (die ver gaat komen) en aan prima carrièreplanning doet.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:28 schreef onlogisch het volgende:
Zouden de scouts van Arsenal liggen te slapen @:Gurneyisbestoke @:fetx ??
Het is wat dat betreft wel klote dat we niet de financiële middelen hadden om door te bouwen op de succesploeg van vorig seizoen en bijna iedereen moeten verkopen. Met een paar gerichte aankopen erbij had je dit seizoen echt voor het kampioenschap kunnen gaan, nu is het toch gewoon bouwen en hopen dat je makkelijk derde kunt worden.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. De keerzijde van succes. Daarom is het ook zo grappig als je de reacties hier van sommige leest na 3 wedstrijdjes in de competitie. 65% van je basiself is vervangen. De boel moet nog goed op elkaar ingespeeld raken. Eigenlijk moet je Kökcü ook nog wegdoen als daar een ploeg voor komt. (Overigens wel apart dat de meest opgehemelde speler van dit topic nog nieteens in verband is gebracht met een nieuwe club terwijl 7 anderen al verkocht zijn)
Het zou erg mooi zijn als hij en Timber een goed duo gaan vormen. Kökcü moet dit Feyenoord nu gaan dragen. Dit wordt hét seizoen voor 'm.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Kokcu is een verstandige jongen (die ver gaat komen) en aan prima carrièreplanning doet.
Een dragende speler zijn in een seizoen van een Europese finale vond je niet voldoende?quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou erg mooi zijn als hij en Timber een goed duo gaan vormen. Kökcü moet dit Feyenoord nu gaan dragen. Dit wordt hét seizoen voor 'm.
Ik bedoel meer dat er dan misschien wel grotere clubs dan Roma en Leicester voor hem in de rij komen staan.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Een dragende speler zijn in een seizoen van een Europese finale vond je niet voldoende?
Kuijt?quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor mij ook inderdaad. Was echt groot fan van Tomasson, S. Kalou, Pellè en Sinisterra. Het kampioensteam in 2017 miste gek genoeg eigenlijk zo'n speler
Ook wel, net als Pierre, Wijnaldum en Van Persie (2e periode). Maar voor die buitenlandse spelers heb ik toch een extra zwak, waarschijnlijk omdat het bijzonderder is dat ze voor Feyenoord spelen of speeldenquote:
Ik neem toch aan dat @hhh38 ook genoeg Nederlandse topfavorieten heeft: Pierre, Bosvelt, Kuijt, Makaay, Van Persie. En dan vergeet ik er nog een heleboel.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja interessante buitenlander was dat.
Een buitenlandse (toekomstige) topspeler is natuurlijk altijd extra leuk. Snap wel dat je Pelle daarom hoog zet, maar verder komt dan alleen Henrik Larsson of Wijnaldum hoog op mijn lijstje.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook wel, net als Pierre, Wijnaldum en Van Persie (2e periode). Maar voor die buitenlandse spelers heb ik toch een extra zwak, waarschijnlijk omdat het bijzonderder is dat ze voor Feyenoord spelen of speelden
Stefan de Vrij is één van mijn favoriete buitenlandse spelers. Hij is 1/32e Oegandees hoorde ik.quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een buitenlandse (toekomstige) topspeler is natuurlijk altijd extra leuk. Snap wel dat je Pelle daarom hoog zet, maar verder komt dan alleen Henrik Larsson of Wijnaldum hoog op mijn lijstje.
Ja ja, bronwater zeker.quote:
Die hebben nu een andere speler gehaald en die is veel beter blijkbaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Die hebben nu een andere speler gehaald en die is veel beter blijkbaar.Oh, zijn die er ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik zie ze opeens allemaal in mijn tijdlijn verschijnen ja. Ik wist het ook niet.quote:
Is er niet al ergens zo'n mooie waaier verschenen met z'n kwaliteiten?quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie ze opeens allemaal in mijn tijdlijn verschijnen ja. Ik wist het ook niet.
Overigens heb ik echt geen flauw idee hoe goed die Bullaude is. Totaal geen beeld bij.
Is het dan wel een soort Guus Tilquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:43 schreef Slobeend het volgende:
Een soort Guus Til maar dan met techniek geloof ik.
Ik heb bij de halve beoogde ploeg nog totaal geen beeld van hoe goed ze gaan zijn. Lopez, Hancko, Bullaude, Paixao, Gimenez, ik heb nog altijd geen idee.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie ze opeens allemaal in mijn tijdlijn verschijnen ja. Ik wist het ook niet.
Overigens heb ik echt geen flauw idee hoe goed die Bullaude is. Totaal geen beeld bij.
Dat Slot het (nog) niet echt ziet zitten in Gimenez en Danilo voorlopig waarschijnlijk eerste spits blijft is wel duidelijk ja.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:50 schreef Slobeend het volgende:
Volgens Arno maakt Gimenez naar verluidt nog weinig indruk tijdens de trainingen.
Zou wel net balen zijn als juist de spits uiteindelijk een van de mindere aankopen blijkt te zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:50 schreef Slobeend het volgende:
Volgens Arno maakt Gimenez naar verluidt nog weinig indruk tijdens de trainingen.
Maar Danilo kan er helemaal niets van dus mocht het waar zijn (hecht er geen waarde aan) dan hebben we een groot probleem!quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat Slot het (nog) niet echt ziet zitten in Gimenez en Danilo voorlopig waarschijnlijk eerste spits blijft is wel duidelijk ja.
Ik kan nu al niet wachten op alle mensen die gaan roepen 'ja maar hij loopt 1 op 1!!'.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar dan Danilo kan er helemaal niets van dus mocht het waar zijn (hecht er geen waarde aan) dan hebben we een groot probleem!
quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Die hebben nu een andere speler gehaald en die is veel beter blijkbaar.Wie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Jij hebt ook van de spelers die al wel hebben gespeeld geen idee volgens mijquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb bij de halve beoogde ploeg nog totaal geen beeld van hoe goed ze gaan zijn. Lopez, Hancko, Bullaude, Paixao, Gimenez, ik heb nog altijd geen idee.
Hoe komt met hier nu weer bij dan?quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat Slot het (nog) niet echt ziet zitten in Gimenez en Danilo voorlopig waarschijnlijk eerste spits blijft is wel duidelijk ja.
Hoezo is dat wel duidelijk? Er is pas 1 wedstrijd geweest waar hij Gimenez mogelijk in de basis had kunnen laten beginnen, hij doet net 10 dagen met de groep mee.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |