Ik meen dat SinIsterra er in het begin ook er weinig van baktequote:Op zondag 21 augustus 2022 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sinisterra had ook vaak genoeg een beroerde pot, of Berghuis was ook soms een tijdje waardeloos. Maar goed die vonden dan toch dat ene momentje om te scoren, ook in wedstrijden waarin het muurvast lag. Ben benieuwd of Dilrosun dat ook gaat krijgen, het is in ieder geval beter dan een Idrissi waar eigenlijk niks van komt.
Ik gun hem eerder nog een buitenlands avontuurtje dan Utrechtquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toch een beetje zonde snap het wel vanuit zijn kant maar na zoveel jaren hoop je toch dat hij gewoon bij ons afsluit.
Wel eens, het gaat erom of jeeen marktconforme prijs kan krijgen. Op jeugdspelers maken we zelfs meer winst, maar dat is ook geen argument om ze voor een fooi de deur uit te doen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom redeneert iedereen toch zo? Sinisterra zijn aankoopsom is 'maar' x12 gegaan. Maar het levert je wel 10 miljoen meer op dan Aursnes met zijn x33 of xwatdanook. Wat hebben we liever dan?
Lekker relevant dat hij maar een half miljoentje heeft gekost en je dus “zo’n bizarre winst” maakt. Uiteindelijk ben je gewoon een topspeler kwijt voor een matig bedrag.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord nog steeds niet echt in de positie is om zo'n bizarre winst op een speler in 1 jaar tijd te kunnen weigeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gegeven, in combinatie met zijn aankoopprijs, leeftijd en het feit dat hij het eigenlijk pas een jaartje laat zien maakt dus dat het wel een prima transfer is.quote:Op maandag 22 augustus 2022 00:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lekker relevant dat hij maar een half miljoentje heeft gekost en je dus “zo’n bizarre winst” maakt. Uiteindelijk ben je gewoon een topspeler kwijt voor een matig bedrag.
Hele matige transfer, die enkel en alleen is gebaseerd op het al meermaals weigeren van een contractverlenging.
Op naar een gemiddelde leeftijd van 19,6quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:53 schreef fetX het volgende:
Jens weg zou ik rg jammer vinden. Heb echt een zwak voor die kerel gekregen ook al is hij nu echt niet meer goed genoeg voor de basiself.
En dan alsnog makkelijk derdequote:Op maandag 22 augustus 2022 00:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Op naar een gemiddelde leeftijd van 19,6
Sorry, ik vind het echt complete onzin. Aankoopbedrag is geen relevante factor. Het gaat simpelweg om prijs/kwaliteit/contract.quote:Op maandag 22 augustus 2022 00:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit gegeven, in combinatie met zijn aankoopprijs, leeftijd en het feit dat hij het eigenlijk pas een jaartje laat zien maakt dus dat het wel een prima transfer is.
Vraag mij berhaupt af of een 2-jarig of 3-jarig contract kwa prijs nou zoveel uitmaakt. Bij Sinisterra had ik niet het idee dat dat een rol speelde. Maar bv bij de De Ligt van Ajax naar Juve ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2022 00:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het echt complete onzin. Aankoopbedrag is geen relevante factor. Het gaat simpelweg om prijs/kwaliteit/contract.
Op basis van prijs/kwaliteit is het een heel matige deal, die nog enigszins begrijpelijk/acceptabel wordt op basis van contract.
Laten we ook een beetje realistisch zijn, Aursnes was vorig jaar vrij goed maar leverde in alle competities (50 wedstrijden) 1 goal en 4 assists. Nou snap ik ook wel dat hij het cement tussen de stenen is en niet perse heel veel aanvallend rendement hoeft te leveren maar dit soort spelers worden vaak ook wel wat groter gemaakt dan ze zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2022 00:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het echt complete onzin. Aankoopbedrag is geen relevante factor. Het gaat simpelweg om prijs/kwaliteit/contract.
Op basis van prijs/kwaliteit is het een heel matige deal, die nog enigszins begrijpelijk/acceptabel wordt op basis van contract.
Bij Aursnes gaat het natuurlijk totaal niet om doelpunten (itt Timber, Kkc en Szymanski momenteel). Net zoals je verdedigers niet afrekent op hun doelpunten.quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laten we ook een beetje realistisch zijn, Aursnes was vorig jaar vrij goed maar leverde in alle competities (50 wedstrijden) 1 goal en 4 assists. Nou snap ik ook wel dat hij het cement tussen de stenen is en niet perse heel veel aanvallend rendement hoeft te leveren maar dit soort spelers worden vaak ook wel wat groter gemaakt dan ze zijn.
Ben er van overtuigd dat Feyenoord zeker bij dit soort jongens gewoon moet doorselecteren, er zijn prima opvolgers in huis. Timber of Zerrouki gaan dat wel oppakken. Maak me nog steeds wat meer zorgen over het aanvallende rendement van de ploeg.
Uitermate zwak ingeschoten door Dilrosun inderdaad. Als hij hem gewoon hard op doel ramt dan is het bijna 100% een doelpunt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat was dit trouwens?Echt een gigantische kans, heb er niemand meer over gehoord. Zat zelfs geen herhaling in de samenvatting.
[ afbeelding ]
Je hebt ergens wel gelijk denk ik, maar dit zijn wel altijd spelers die moeilijk te beoordelen zijn. 10-15 jaar geleden kregen dit soort jongens ook nauwelijks aandacht, maar door de Pieter Zwarts van deze wereld (met alle tactische analyses erbij) krijgen ze nu veel meer waardering.quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bij Aursnes gaat het natuurlijk totaal niet om doelpunten (itt Timber, Kkc en Szymanski momenteel). Net zoals je verdedigers niet afrekent op hun doelpunten.
Aursnes is echt heel erg belangrijk geweest in de balans. Je kon het gisteren ook goed zien vond ik, het middenveld werd echt te makkelijk overgestoken door RKC vond ik. Ook kon Aursnes schijnbaar goed het moment van druk zetten bepalen.
Ik zie Timber en/of Kkc dat toch minder goed doen eerlijk gezegd. Ik zie in hun meer een fysiek sterke middenvelder die meer de neiging hebben naar voren te lopen en hun verdedigende taken over het hoofd zien.
Dat zal ten koste gaan van de balans in het elftal.
Door Aursnes kwamen andere spelers ook beter uit de verf.
Aursnes gaan we dus nog wel missen, en die 15 miljoen is dus echt een schijntje.
Als ons middenveld komend seizoen pakweg 10% minder is dan mogen we onze handen dichtknijpen, maar het zal ons dus wel moeilijkere wedstrijden opleveren.
:’) :’) :’)quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laten we ook een beetje realistisch zijn
:’) :’) :’)quote:Aursnes was vorig jaar vrij goed
:’) :’) :’)quote:in alle competities (50 wedstrijden) 1 goal en 4 assists.
:’) :’) :’)quote:dit soort spelers worden vaak ook wel wat groter gemaakt dan ze zijn.
Volledig mee eens. Dat constante vertragen, elk balcontact minstens 15 aanrakingen vind ik erg vermoeiendquote:Op maandag 22 augustus 2022 08:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uitermate zwak ingeschoten door Dilrosun inderdaad. Als hij hem gewoon hard op doel ramt dan is het bijna 100% een doelpunt.
Dilrosun mag sowieso wel banken wat mij betreft.
Op termijn zie ik graag Paixao vanaf links (maar nergens op gebaseerd) en Walemark of Szymanski vanaf rechts.
Jawel hoorquote:Op maandag 22 augustus 2022 08:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zat zelfs geen herhaling in de samenvatting.
En ook voor het laatst denk ik.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dilrosun en Gimenez wordt een wereldduo.
U las het hier voor het eerst.
Jammer dat je er zo weinig vertrouwen in hebt. 😔quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En ook voor het laatst denk ik.
Hoop dat je gelijk gaat hebben, ik vind het nu een beetje moeilijk oordelen allemaal omdat ik op die walkover bij Vitesse na eigenlijk geen wedstrijden heb gezien afgelopen maanden (behalve wat samenvattingen) en dan helpt het niet dat er een complete renovatie heeft plaatsgevonden. Waar baseer je op dat die twee een goede klik gaan krijgen?quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jammer dat je er zo weinig vertrouwen in hebt. 😔
Opvallende stelling wel.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dilrosun en Gimenez wordt een wereldduo.
U las het hier voor het eerst.
Het is ook wel een beetje dat de linkerkant nog slechter draait dan zijn kant momenteel. Het staat gewoon nog niet zoals het moet, links, rechts, backs > linker/rechter aanvaller. Etcetera.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:30 schreef Tomatenboer het volgende:
We zijn natuurlijk pas 3 wedstrijden onderweg, maar ik zie Dilrosun niet ineens 180 graden veranderen.
Mwah van wat ik zag tegen Vitesse en in de samenvatting tegen Heerenveen kwam er behoorlijke dreiging van hem vandaan. Het is anders bij Idrissi die echt alles zonder enige overtuiging doet, vrees dat we die weinig gaan zien.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Over Gimenez kunnen we nog te weinig zeggen, maar op die wereldgoal tegen Vitesse na is Dilrosun tot nu toe alleen maar goed voor balverlies.
Komt nooit zijn man voorbij, er komt nooit een voorzet van zijn voet, en hij vertraagt de aanval en dus het verrassingseffect / het gevaar van een aanval.
We zijn natuurlijk pas 3 wedstrijden onderweg, maar ik zie Dilrosun niet ineens 180 graden veranderen.
Dilrosun kan de bal bar weinig kwijt bij Danilo. Ik hoop vooral dat dit bij Gimenez straks anders is, en dan met name voorzetten vanaf de zijkant. Verder op weinig meer gebaseerd dan vooral hoop ;-).quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop dat je gelijk gaat hebben, ik vind het nu een beetje moeilijk oordelen allemaal omdat ik op die walkover bij Vitesse na eigenlijk geen wedstrijden heb gezien afgelopen maanden (behalve wat samenvattingen) en dan helpt het niet dat er een complete renovatie heeft plaatsgevonden. Waar baseer je op dat die twee een goede klik gaan krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |