Van mij hoeft Jens niet zo nodig weg, weet zich altijd weer op een bepaalde manier belangrijk te maken.quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Voetbal international is er een vertrek aanstaande van Jens Toornstra.
Zal nog wel even duren voordat we echt een goed beeld hebben van onze "Mexicaanse Weghorst" (volgens voetbal international), want verwacht de komende weken nog gewoon Danilo in de basis.quote:
Beoordelen niet zo zeer maar heel knullig was dat moment natuurlijk wel een piepjonge Wijnaldum/Vilhena had een keer zo iets tegen psv ofzo waar een gelijkmaker uit kwam dus dat soort dingen graag niet meer doen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:40 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die Gimenez gaan beoordelen op deze 10 minuten neem ik nooit meer serieus.
Het spel van Hartman en de invalbeurt van Taabouni vond ik wel lichtpuntjes er gebeurt iets als die jongen mee doet goeie drive ofzo andere spelers gaan er ook in mee.quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:51 schreef Caland het volgende:
Wat een middag, letterlijk geen lichtpuntje gezien
Ja in de rust hadden ze gratis worstenbroodjes
FC Utrecht aldus Rijnmond.quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Voetbal international is er een vertrek aanstaande van Jens Toornstra.
Erik de Vlieger is een achterlijke debiel, maar hij heeft hier zowaar toch eens een keertje gelijk?quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wappie die nog nooit de sporthal van binnen heeft gezien is boos
Toch een beetje zonde snap het wel vanuit zijn kant maar na zoveel jaren hoop je toch dat hij gewoon bij ons afsluit.quote:
Je hebt het niet zo op je eigen supporters h? Ze mogen niet zeiken over Zerrouki. Nu schelden ze met dat *k woord. Tja het is maar waar je nog van opkijkt...quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Erik de Vlieger is een achterlijke debiel, maar hij heeft hier zowaar toch eens een keertje gelijk?
Dat het officile Feyenoord-account er zo'n tweet uit gooit nadat iedereen op tv kon horen hoe het uitvak zich weer eens aan het misdragen was met die spreekkoren is wel vrij schaamteloos hoor.
Eensquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Erik de Vlieger is een achterlijke debiel
Ik heb gewoon een teringhekel aan de gemiddelde voetbalsupporter anno 2022, niet alleen die van Feyenoord hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op je eigen supporters h? Ze mogen niet zeiken over Zerrouki. Nu schelden ze met dat *k woord. Tja het is maar waar je nog van opkijkt...
Niemand heeft een probleem met Hendriks hoorquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Zerrouki heeft nog niet eens getekend of is al de nieuwe Hendriks voor sommige supporters.
Die had nog wel wat kredietquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Zerrouki heeft nog niet eens getekend of is al de nieuwe Hendriks voor sommige supporters.
Daarnaast is het gewoon een bepaald gevoel vooraf. Net zoals sommigen een goed gevoel hebben als er voor miljoenen een exotische speler wordt binnengehaald terwijl ze die nog nooit hebben gezien. Het is gewoon een combinatie van dat hij een recordsom moet kosten/leeftijd/en zijn beperkte ervaring. Daarnaast het type aankoop waar we in het verleden zo vaak mee de mist in gingen. Zijn verleden kwa club boeit niemand. Want niemand liep/loopt te zeiken over Sandler/Dilrosun of Timber.quote:
Zag ik het op tv nou wel goed dat er mensen met Ultras shirtjes tussen zitten? Is dat een ding aan het worden tegenwoordig?quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:17 schreef Caland het volgende:
Uitvakje was weer eens heerlijk vandaag
Al was het uitvak vandaag ongeveer 3/4e van dat fietsenhok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |