Ik snap best dat daar nadelen aan vast zitten, maar we kunnen ook niet per se stellen dat spelers uit de Eredivisie halen nou echt een succesformule is.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Arne Slot zei gisteren in de persconferentie na de wedstrijd dat hij het juist als een nadeel zag dat Feyenoord niet meer in staat is om spelers aan te trekken uit de Eredivisie en voornamelijk spelers moet halen uit het (verre) buitenland.
Naja, dan wordt het al snel weer een racisme-discussie en ik weet niet of dat zoveel zin heeft. Ik vind gewoon af en toe een Bartje Nieuwkoop/Wouter Burger/Naujoks (gewoon jongens uit de regio) ook weleens leuk. Puur persoonlijke voorkeur, waarmee ik dus niets wil afdoen aan de persoonlijke karakters van de overige spelers.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
De meesten zijn gewoon opgegroeid in Nederland hoor, dus een definitie van vreemdenlingenlegioen is volgens jou als iemand buitenlandse roots heeft? Dan kunnen we dat van elke selectie wel gaan zeggen
Als je iemand blockt, ga er dan ook niet op in.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bartje Nieuwkoop met zijn nep Marokkaanse accent dan noemen als een typische Nederlandse jongen
Niet persé, maar ik denk ook niet persé beter of slechter dan aankopen uit het buitenland. Ik denk dat de verhouding van aankopen die slagen en niet slagen uit de Eredivisie en uit het buitenland elkaar niet veel ontlopen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap best dat daar nadelen aan vast zitten, maar we kunnen ook niet per se stellen dat spelers uit de Eredivisie halen nou echt een succesformule is.
quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:07 schreef Caland het volgende:
Dat hele argument dat supporters zich niet kunnen identificeren met een elftal als er veel buitenlanders in rondlopen vind ik ook altijd maar onzin. Tuurlijk, (Rotterdamse) jongens van varkenoord hebben vaak wel een streepje voor maar als ik kijk naar mijn favoriete spelers door de jaren heen zijn dat toch meestal wel buut'nlanders eigenlijk.
Wie waren er na Bahia nog meer je favoriete spelers dan?quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:07 schreef Caland het volgende:
Dat hele argument dat supporters zich niet kunnen identificeren met een elftal als er veel buitenlanders in rondlopen vind ik ook altijd maar onzin. Tuurlijk, (Rotterdamse) jongens van varkenoord hebben vaak wel een streepje voor maar als ik kijk naar mijn favoriete spelers door de jaren heen zijn dat toch meestal wel buut'nlanders eigenlijk.
Charisteas natuurlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie waren er na Bahia nog meer je favoriete spelers dan?
Mijn favoriete spelers waren Pierre, Paauwe, Van Wonderen, Van Persie en Kuijt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:07 schreef Caland het volgende:
Gyan, Ono, Tomasson, Pelgod.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Babović.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor de Tovenaarquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:11 schreef fetX het volgende:
Tomasson is toch wel mijn favoriete speler all time denk ik
En dat terwijl hij toch wel redelijk is geflopt bij Feyenoord.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:12 schreef Scrummie het volgende:
Ik had vroeger een konijn die Larsson heette. Larssongod.
Nooit echt bewust zien spelen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor de Tovenaar
Ja, eeuwig zonde hoe hij weg ging. Mijn konijn liep overigens ook weg zonder te overleggen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat terwijl hij toch wel redelijk is geflopt bij Feyenoord.
Moeten ze ook nog (goed) kunnen voetballen of is dat geen eis?quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Naja, dan wordt het al snel weer een racisme-discussie en ik weet niet of dat zoveel zin heeft. Ik vind gewoon af en toe een Bartje Nieuwkoop/Wouter Burger/Naujoks (gewoon jongens uit de regio) ook weleens leuk. Puur persoonlijke voorkeur, waarmee ik dus niets wil afdoen aan de persoonlijke karakters van de overige spelers.
Dat zijn toch jongens die wat meer zijn opgevoed zoals ik, die de Nederlandse cultuur net iets beter begrijpen etcetera. Gewoon een stukje herkenbaarheid.
Dat is wat je vader altijd gezegd heeft.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, eeuwig zonde hoe hij weg ging. Mijn konijn liep overigens ook weg zonder te overleggen.
Maar je had het hok toch goed dichtgedaan?quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, eeuwig zonde hoe hij weg ging. Mijn konijn liep overigens ook weg zonder te overleggen.
quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is wat je vader altijd gezegd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |