Bij Kein Geloel waren er wat klachten dat Feyenoord teveel een vreemdelingenlegioen wordt. Als een elftal succesvol wordt dan hoor je denk ik niet veel mensen meer daarover. Maar ik vind het zelf toch wel jammer, zal wel een half jaartje duren voor je weer een band met dit elftal hebt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze hebben wel doorgepakt ja. Dat verdient een compliment.
Epstein didn't kill himself.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:34 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
AI-gegenereerde hoogtepunten voor al onze fans over de wereld
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:42 schreef Pistolero het volgende:
Gewoon het geld van Aursnes op zak houden en DermaneGod doorschuiven, ja toch niet dan.
Ben niet overtuigd van de keuzes op Linksback, CVM en voorin is nog een flinke puzzel. Denk dat uiteindelijk dit de ploeg gaat worden:quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:29 schreef PIETR het volgende:
Die Argentijn nog en dan staat er een prima selectie toch?
Dat is de kanttekening ja. Jammer dat er niet 2 of 3 jeugdspelers aan kunnen sluiten. Zo'n Milambo en Hartjes lijken er nog geen aanspraak op te kunnen maken dit seizoen. Ja, die zijn pas 17 en 19 maar Gini was ook 17quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij Kein Geloel waren er wat klachten dat Feyenoord teveel een vreemdelingenlegioen wordt. Als een elftal succesvol wordt dan hoor je denk ik niet veel mensen meer daarover. Maar ik vind het zelf toch wel jammer, zal wel een half jaartje duren voor je weer een band met dit elftal hebt.
Gister nog.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
Werd er ook niet gedacht om Geertruida eens CVM te laten spelen? Daar hadden ze toch mee getest?
Hartjes speelt inmiddels bij Roda beste onlo.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is de kanttekening ja. Jammer dat er niet 2 of 3 jeugdspelers aan kunnen sluiten. Zo'n Milambo en Hartjes lijken er nog geen aanspraak op te kunnen maken dit seizoen. Ja, die zijn pas 17 en 19 maar Gini was ook 17
Hartjes zit nu bij Roda. Ik zie Hartman overigens wel de vaste linksback in het elftal worden, die was uitstekend gisteren.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is de kanttekening ja. Jammer dat er niet 2 of 3 jeugdspelers aan kunnen sluiten. Zo'n Milambo en Hartjes lijken er nog geen aanspraak op te kunnen maken dit seizoen. Ja, die zijn pas 17 en 19 maar Gini was ook 17
Als Pedersen er niet is zou je nog met Benita kunnen spelen, die zit er volgens mij nog best dicht tegenaanquote:Op maandag 22 augustus 2022 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gister nog.
Maar dat lijkt me geen goede oplossing, zodra Pedersen dan een keer niet mee kan doet moet je gelijk gaan schuiven in je as, of als Trauner er niet is ook. Lijkt me geen stabiele oplossing.
Uitstekend is wel weer heel erg overdreven. Gewoon een redelijk debuut (met kramp na 75 minuten). Snap ook niet dat Gurney hem nu alweer boven Lopez zet.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hartjes zit nu bij Roda. Ik zie Hartman overigens wel de vaste linksback in het elftal worden, die was uitstekend gisteren.
Oja, die vergeet ik vaak. Maar klopt, dat zou dan nog kunnen idd.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Pedersen er niet is zou je nog met Benita kunnen spelen, die zit er volgens mij nog best dicht tegenaan
Dat laatste lijkt me onmogelijk te beoordelen ja. Maar slecht was hij niet.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uitstekend is wel weer heel erg overdreven. Gewoon een redelijk debuut (met kramp na 75 minuten). Snap ook niet dat Gurney hem nu alweer boven Lopez zet.
Ik denk ook dat Geertruida gewoon op rechtsback blijft overigens. Maar wel fijn om die optie te hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2022 12:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, die vergeet ik vaak. Maar klopt, dat zou dan nog kunnen idd.
Ik vind het ook een beetje onzin eigenlijk. Met Geertruida, Bijlow, Kokcu, Hartman, Benita uit de eigen jeugd en de Nederlands sprekende Wieffer, Idrissi, Dilrosun, Taabouni, Toornstra en Timber is het ook weer niet echt een vreemdelingenlegioen. Is ook gewoon gewenning.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij Kein Geloel waren er wat klachten dat Feyenoord teveel een vreemdelingenlegioen wordt. Als een elftal succesvol wordt dan hoor je denk ik niet veel mensen meer daarover. Maar ik vind het zelf toch wel jammer, zal wel een half jaartje duren voor je weer een band met dit elftal hebt.
Ik denk eigenlijk ook niet dat Lopez de komende wedstrijden meteen basis staat hoor, maar ga er wel vanuit dat Lopez op termijn de basisspeler wordt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uitstekend is wel weer heel erg overdreven. Gewoon een redelijk debuut (met kramp na 75 minuten). Snap ook niet dat Gurney hem nu alweer boven Lopez zet.
Ik denk dat mensen het ook meer een vreemdelingenlegioen gaan noemen als Zerrouki komt voor Aursnes, terwijl dat eigenlijk nergens op slaat.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje onzin eigenlijk. Met Geertruida, Bijlow, Kokcu, Hartman, Benita uit de eigen jeugd en de Nederlands sprekende Wieffer, Idrissi, Dilrosun, Taabouni, Toornstra en Timber is het ook weer niet echt een vreemdelingenlegioen. Is ook gewoon gewenning.
Van die 11 'Nederlanders' dan wel 8 jongens met buitenlandse roots uit alle delen van de wereld, waarbij Toornstra ook nog eens weggaat. Niets mis mee maar over ik had een iets Nederlandsere kern wel leuk gevonden. In een stadion waar 95 procent van het publiek volledig Nederlands is.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje onzin eigenlijk. Met Geertruida, Bijlow, Kokcu, Hartman, Benita uit de eigen jeugd en de Nederlands sprekende Wieffer, Idrissi, Dilrosun, Taabouni, Toornstra en Timber is het ook weer niet echt een vreemdelingenlegioen. Is ook gewoon gewenning.
En bij Feyenoord werden vaak voormalig Eredivisie spelers gehaald. Dat gebeurt nu ook iets minder (gelukkig maar).quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen het ook meer een vreemdelingenlegioen gaan noemen als Zerrouki komt voor Aursnes, terwijl dat eigenlijk nergens op slaat.
Het is eerder gewoon een enorme wisseling van de wacht geweest deze zomer. Dat heeft wel tijd nodig
De meesten zijn gewoon opgegroeid in Nederland hoor, dus een definitie van vreemdenlingenlegioen is volgens jou als iemand buitenlandse roots heeft? Dan kunnen we dat van elke selectie wel gaan zeggenquote:Op maandag 22 augustus 2022 12:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Van die 11 'Nederlanders' dan wel 8 jongens met buitenlandse roots uit alle delen van de wereld, waarbij Toornstra ook nog eens weggaat. Niets mis mee maar over ik had een iets Nederlandsere kern wel leuk gevonden. In een stadion waar 95 procent van het publiek volledig Nederlands is.
Het is misschien een beetje moeilijker om een hechte spelersgroep te vormen maar hopelijk komt dat proces vanzelf wel. Het is inderdaad vooral gewenning. Met vrijwel geen van deze spelers heb je als supporter binding, alleen Geert, Kökcü en Bijlow lopen er van de mogelijke basis al meer dan één seizoen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Arne Slot zei gisteren in de persconferentie na de wedstrijd dat hij het juist als een nadeel zag dat Feyenoord niet meer in staat is om spelers aan te trekken uit de Eredivisie en voornamelijk spelers moet halen uit het (verre) buitenland.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
En bij Feyenoord werden vaak voormalig Eredivisie spelers gehaald. Dat gebeurt nu ook iets minder (gelukkig maar).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |