Ik denk dat juist Jens wel heeft afgedwongen die keuze zelf te mogen maken, ja.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zeg het maar jongens. Jens Toornstra. "Het gaat om hoe Jens zelf tegen de situatie aankijkt". Dat is toch een rare uitspraak van Slot? Of je hebt hem nodig of je hebt hem niet nodig als trainer. "Bepaal zelf maar of je wilt blijven, lol". Ik ben hier niet van onder de indruk.
Voor iemand met de staat van dienst van Jens is dat de juiste houdingquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zeg het maar jongens. Jens Toornstra. "Het gaat om hoe Jens zelf tegen de situatie aankijkt". Dat is toch een rare uitspraak van Slot? Of je hebt hem nodig of je hebt hem niet nodig als trainer. "Bepaal zelf maar of je wilt blijven, lol". Ik ben hier niet van onder de indruk.
Eens. Hij moet Toornstra gewoon met kettingen vastbinden zodat hij niet vertrekt. Of een schop onder zijn hol zodat hij wel vertrekt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Slot wilt het liefste dat Toornstra blijft. Maar het hangt ervan af wat Toornstra zelf wilt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Vind je?quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is volkomen te begrijpen als Toornstra liever voor een basisplaats gaat bij FC Utrecht ofzo.
Voor mij ook inderdaad. Was echt groot fan van Tomasson, S. Kalou, Pellè en Sinisterra. Het kampioensteam in 2017 miste gek genoeg eigenlijk zo'n spelerquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:07 schreef Caland het volgende:
Dat hele argument dat supporters zich niet kunnen identificeren met een elftal als er veel buitenlanders in rondlopen vind ik ook altijd maar onzin. Tuurlijk, (Rotterdamse) jongens van varkenoord hebben vaak wel een streepje voor maar als ik kijk naar mijn favoriete spelers door de jaren heen zijn dat toch meestal wel buut'nlanders eigenlijk.
Wat snap je niet? Hij mag blijven maar het hoeft niet. Een beetje met alle transfers dit seizoen. Niemand MOEST weg, maar tegen de juiste prijs wel. In het geval van Jens zal een stukje gunfactor er in zitten en de prijs van minder belang zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bullaude komt nog en dan zal Toornstra vermoedelijk weer een plaatsje zakken in de pikorde.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het wel erg vrijblijvend allemaal. Bassett heb je ook niet meer, Noah Naujoks kan niks. Daarnaast heeft Jens in iedere wedstrijd minuten gemaakt. Het is niet alsof Toornstra in een uitzichtloze situatie zit. Daarbij gaat het om FC Utrecht en niet om een unieke kans om in de zandbak nog even zijn zakken te vullen in de nadagen van zijn carrière.
Ik vind het daarnaast ontzettend racistisch maar goed. Met name als jongens als Kökcü tot de buitenlandse garde worden gerekend.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:07 schreef Caland het volgende:
Dat hele argument dat supporters zich niet kunnen identificeren met een elftal als er veel buitenlanders in rondlopen vind ik ook altijd maar onzin. Tuurlijk, (Rotterdamse) jongens van varkenoord hebben vaak wel een streepje voor maar als ik kijk naar mijn favoriete spelers door de jaren heen zijn dat toch meestal wel buut'nlanders eigenlijk.
Tja. De keerzijde van succes. Daarom is het ook zo grappig als je de reacties hier van sommige leest na 3 wedstrijdjes in de competitie. 65% van je basiself is vervangen. De boel moet nog goed op elkaar ingespeeld raken. Eigenlijk moet je Kökcü ook nog wegdoen als daar een ploeg voor komt. (Overigens wel apart dat de meest opgehemelde speler van dit topic nog nieteens in verband is gebracht met een nieuwe club terwijl 7 anderen al verkocht zijnquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Toornstra is wel Mr. Feyenoord, hopelijk blijft ie.
Maar snap ook wel dat ie hier geen zin meer in heeft in de nadagen van zn carriere.
BTW
[ afbeelding ]
![]()
Roma en Leicester en vorige week nog Fiorentina.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. De keerzijde van succes. Daarom is het ook zo grappig als je de reacties hier van sommige leest na 3 wedstrijdjes in de competitie. 65% van je basiself is vervangen. De boel moet nog goed op elkaar ingespeeld raken. Eigenlijk moet je Kökcü ook nog wegdoen als daar een ploeg voor komt. (Overigens wel apart dat de meest opgehemelde speler van dit topic nog nieteens in verband is gebracht met een nieuwe club terwijl 7 anderen al verkocht zijn)
Kokcu is een verstandige jongen (die ver gaat komen) en aan prima carrièreplanning doet.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:28 schreef onlogisch het volgende:
Zouden de scouts van Arsenal liggen te slapen @:Gurneyisbestoke @:fetx ??
Het is wat dat betreft wel klote dat we niet de financiële middelen hadden om door te bouwen op de succesploeg van vorig seizoen en bijna iedereen moeten verkopen. Met een paar gerichte aankopen erbij had je dit seizoen echt voor het kampioenschap kunnen gaan, nu is het toch gewoon bouwen en hopen dat je makkelijk derde kunt worden.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. De keerzijde van succes. Daarom is het ook zo grappig als je de reacties hier van sommige leest na 3 wedstrijdjes in de competitie. 65% van je basiself is vervangen. De boel moet nog goed op elkaar ingespeeld raken. Eigenlijk moet je Kökcü ook nog wegdoen als daar een ploeg voor komt. (Overigens wel apart dat de meest opgehemelde speler van dit topic nog nieteens in verband is gebracht met een nieuwe club terwijl 7 anderen al verkocht zijn)
Het zou erg mooi zijn als hij en Timber een goed duo gaan vormen. Kökcü moet dit Feyenoord nu gaan dragen. Dit wordt hét seizoen voor 'm.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Kokcu is een verstandige jongen (die ver gaat komen) en aan prima carrièreplanning doet.
Een dragende speler zijn in een seizoen van een Europese finale vond je niet voldoende?quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou erg mooi zijn als hij en Timber een goed duo gaan vormen. Kökcü moet dit Feyenoord nu gaan dragen. Dit wordt hét seizoen voor 'm.
Ik bedoel meer dat er dan misschien wel grotere clubs dan Roma en Leicester voor hem in de rij komen staan.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Een dragende speler zijn in een seizoen van een Europese finale vond je niet voldoende?
Kuijt?quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor mij ook inderdaad. Was echt groot fan van Tomasson, S. Kalou, Pellè en Sinisterra. Het kampioensteam in 2017 miste gek genoeg eigenlijk zo'n speler
Ook wel, net als Pierre, Wijnaldum en Van Persie (2e periode). Maar voor die buitenlandse spelers heb ik toch een extra zwak, waarschijnlijk omdat het bijzonderder is dat ze voor Feyenoord spelen of speeldenquote:
Ik neem toch aan dat @hhh38 ook genoeg Nederlandse topfavorieten heeft: Pierre, Bosvelt, Kuijt, Makaay, Van Persie. En dan vergeet ik er nog een heleboel.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja interessante buitenlander was dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |