Ik bedoel meer dat er dan misschien wel grotere clubs dan Roma en Leicester voor hem in de rij komen staan.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Een dragende speler zijn in een seizoen van een Europese finale vond je niet voldoende?
Kuijt?quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor mij ook inderdaad. Was echt groot fan van Tomasson, S. Kalou, Pell่ en Sinisterra. Het kampioensteam in 2017 miste gek genoeg eigenlijk zo'n speler
Ook wel, net als Pierre, Wijnaldum en Van Persie (2e periode). Maar voor die buitenlandse spelers heb ik toch een extra zwak, waarschijnlijk omdat het bijzonderder is dat ze voor Feyenoord spelen of speeldenquote:
Ik neem toch aan dat @hhh38 ook genoeg Nederlandse topfavorieten heeft: Pierre, Bosvelt, Kuijt, Makaay, Van Persie. En dan vergeet ik er nog een heleboel.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja interessante buitenlander was dat.
Een buitenlandse (toekomstige) topspeler is natuurlijk altijd extra leuk. Snap wel dat je Pelle daarom hoog zet, maar verder komt dan alleen Henrik Larsson of Wijnaldum hoog op mijn lijstje.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook wel, net als Pierre, Wijnaldum en Van Persie (2e periode). Maar voor die buitenlandse spelers heb ik toch een extra zwak, waarschijnlijk omdat het bijzonderder is dat ze voor Feyenoord spelen of speelden
Stefan de Vrij is ้้n van mijn favoriete buitenlandse spelers. Hij is 1/32e Oegandees hoorde ik.quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een buitenlandse (toekomstige) topspeler is natuurlijk altijd extra leuk. Snap wel dat je Pelle daarom hoog zet, maar verder komt dan alleen Henrik Larsson of Wijnaldum hoog op mijn lijstje.
Ja ja, bronwater zeker.quote:
Die hebben nu een andere speler gehaald en die is veel beter blijkbaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Die hebben nu een andere speler gehaald en die is veel beter blijkbaar.Oh, zijn die er ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik zie ze opeens allemaal in mijn tijdlijn verschijnen ja. Ik wist het ook niet.quote:
Is er niet al ergens zo'n mooie waaier verschenen met z'n kwaliteiten?quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie ze opeens allemaal in mijn tijdlijn verschijnen ja. Ik wist het ook niet.
Overigens heb ik echt geen flauw idee hoe goed die Bullaude is. Totaal geen beeld bij.
Is het dan wel een soort Guus Tilquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:43 schreef Slobeend het volgende:
Een soort Guus Til maar dan met techniek geloof ik.
Ik heb bij de halve beoogde ploeg nog totaal geen beeld van hoe goed ze gaan zijn. Lopez, Hancko, Bullaude, Paixao, Gimenez, ik heb nog altijd geen idee.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie ze opeens allemaal in mijn tijdlijn verschijnen ja. Ik wist het ook niet.
Overigens heb ik echt geen flauw idee hoe goed die Bullaude is. Totaal geen beeld bij.
Dat Slot het (nog) niet echt ziet zitten in Gimenez en Danilo voorlopig waarschijnlijk eerste spits blijft is wel duidelijk ja.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:50 schreef Slobeend het volgende:
Volgens Arno maakt Gimenez naar verluidt nog weinig indruk tijdens de trainingen.
Zou wel net balen zijn als juist de spits uiteindelijk een van de mindere aankopen blijkt te zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:50 schreef Slobeend het volgende:
Volgens Arno maakt Gimenez naar verluidt nog weinig indruk tijdens de trainingen.
Maar Danilo kan er helemaal niets van dus mocht het waar zijn (hecht er geen waarde aan) dan hebben we een groot probleem!quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat Slot het (nog) niet echt ziet zitten in Gimenez en Danilo voorlopig waarschijnlijk eerste spits blijft is wel duidelijk ja.
Ik kan nu al niet wachten op alle mensen die gaan roepen 'ja maar hij loopt 1 op 1!!'.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar dan Danilo kan er helemaal niets van dus mocht het waar zijn (hecht er geen waarde aan) dan hebben we een groot probleem!
quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Die hebben nu een andere speler gehaald en die is veel beter blijkbaar.Wie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Jij hebt ook van de spelers die al wel hebben gespeeld geen idee volgens mijquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb bij de halve beoogde ploeg nog totaal geen beeld van hoe goed ze gaan zijn. Lopez, Hancko, Bullaude, Paixao, Gimenez, ik heb nog altijd geen idee.
Hoe komt met hier nu weer bij dan?quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat Slot het (nog) niet echt ziet zitten in Gimenez en Danilo voorlopig waarschijnlijk eerste spits blijft is wel duidelijk ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |