Feyenoord en ook media deden afgelopen seizoen net alsof ze de beste trainer ooit hadden aangesteld. Slot kan er geen reet van MIDDELMAATquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nieuwe Poepz0r act allen. Herhalingsgevaar erg hoog.
Leuke take, doei.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Feyenoord en ook media deden afgelopen seizoen net alsof ze de beste trainer ooit hadden aangesteld. Slot kan er geen reet van MIDDELMAAT
Vond Szymanski matig vandaag Idrissi voorlopig afschrijven Dilrosun beter op links dan op rechts.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:42 schreef fetX het volgende:
Dit was niet zo goed. Gelukkig volgende week in ieder geval Lopez en Hancko erbij. Al zat daar het probleem totaal niet. Ik vind het voorin toch matig allemaal. Zou wellicht met Szymanski op de vleugel beginnen.
Ik vond Dilrosun vandaag ongekend matig.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vond Szymanski matig vandaag Idrissi voorlopig afschrijven Dilrosun beter op links dan op rechts.
Dat valt ook wel mee. Overwinning was verdiend, maar we mogen en moeten meer van het team verwachten. Al denk ik dat het simpelweg nog even gaat duren.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat was mensonterend slecht. Gemiste punten van vorige week in ieder geval weer gecompenseerd.
Niemand heeft het hier meer over als we straks op de Coolsingel staan.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Overwinning was verdiend, maar we mogen en moeten meer van het team verwachten. Al denk ik dat het simpelweg nog even gaat duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |