HAHAHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:05 schreef Oriente het volgende:
@:GGMM in de gym gevonden!
https://i.imgur.com/aVbOyXp.gifv
Geef toe je moest lachen (niet per se omdat ik jou als zo'n figuur zie maar om dat figuur zelf)quote:
De tour de france werd ook gereden met 40 graden. Ter info.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:10 schreef Caland het volgende:
Straks sportdag
Wie heeft dat bedacht met dit weer
Nee sorry maat, dit is niet mijn humorquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Geef toe je moest lachen (niet per se omdat ik jou als zo'n figuur zie maar om dat figuur zelf)
Een hobby kun je prima uitoefenen met warm weer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
De tour de france werd ook gereden met 40 graden. Ter info.
Ik denk dat de vrouwen in LIF al het loodje leggen als ze een kruiswoordpuzzel moeten oplossen met dit weer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Een hobby kun je prima uitoefenen met warm weer.
Een echte sport is wel pittig. @:lenny_leonard
Zwemmen zou kunnen toch, tenzij blauwalg.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:10 schreef Caland het volgende:
Straks sportdag
Wie heeft dat bedacht met dit weer
En e-sporten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:40 schreef KingRoland het volgende:
Sporten in dit weer
Ahhahahahahahahahahha
https://www.reddit.com/r/(...)ent_confused_enough/quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zwemmen zou kunnen toch, tenzij blauwalg.
Rare actie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ent_confused_enough/
Bij die tweede ging hij ook even zwemmen.
Nee hockey, voetbal en nog wat dingen. Aansluitend een borrelquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zwemmen zou kunnen toch, tenzij blauwalg.
Dat zien we vanavond wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat gaat hedenavond wel door omdat het rond 22:00 afgekoeld is n maandag een flopkomst was.
@:Messi @:Coco @:Scrummie
Eem laten zien wie qua sport de alpha male op kantoor is @Zipportalquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hockey, voetbal en nog wat dingen. Aansluitend een borrel
Ach, overuren betaald krijgen om te sporten is ook niet heel verkeerd opzich.
zou met dat laatste maar vroeg beginnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hockey, voetbal en nog wat dingen. Aansluitend een borrel
Ach, overuren betaald krijgen om te sporten is ook niet heel verkeerd opzich.
Er is ook touwtrekken, daar zet ik op in.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eem laten zien wie qua sport de alpha male op kantoor is @:Zipportal
Oh de garantie voor blessures.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is ook touwtrekken, daar zet ik op in.
Deze is dan wel weer grappig, uit Chinaquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heel die sub zit vol rare acties, maar af en toe wel hardop lachen
Deze stond er ook bijquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry maat, dit is niet mijn humor
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deze stond er ook bij
[ afbeelding ]
Ja als hartpatient van bijna 60 is dat een mooie optie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor de tv EK zwemmen, baanwielrennen en turnen kijken zeker.
Dan kan je beter niet de hele dag op je luie reet zitten lijkt me.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja als hartpatient van bijna 60 is dat een mooie optie.
Met deze warmte kan een hartpatint beter een beetje kalm doen gedurende de dagquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan kan je beter niet de hele dag op je luie reet zitten lijkt me.
Jeetje, wat valt me dit tegen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:25 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Iets later omdat ik op het kantoor ben vandaag. (en ik eet weer buiten de deur)
Eet smakelijk vrienden.
Dat we zo laat lunchen of dat ik buiten de deur eet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Jeetje, wat valt me dit tegen.
Eet smakelijk!
Alweer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:25 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Eet smakelijk vrienden.
@Jippie graag duiding.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik denk dat de vrouwen in LIF al het loodje leggen als ze een kruiswoordpuzzel moeten oplossen met dit weer.
Je bent een goor varken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Alweer?
Je glijdt behoorlijk hard af deze week
(Ik eet zo ook een patatje oorlog met een shoarmarol met de collega's)
Geniet ervan GGMM!
Ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat we zo laat lunchen of dat ik buiten de deur eet?
Ik snelwandel drie keer per dag 20 minuten. Voor 8:00 uur al zelfs de eerste keer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan kan je beter niet de hele dag op je luie reet zitten lijkt me.
Net naar fysio gebeld. Afgemeld. Durf het met deze omstandigheden idd niet aan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Met deze warmte kan een hartpatint beter een beetje kalm doen gedurende de dag
's avonds of 's ochtends even een paar duizend stappen zetten kan dan weer geen kwaad
Volkoren met Corzigo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:25 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Eet smakelijk vrienden.
Geniet ervan maatquote:
Geniet ervan makkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:40 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu 3 croissantjes met een glas halfvolle mell
Een glas is niks, gewoon een liter wegtikkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:40 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu 3 croissantjes met een glas halfvolle mell
quote:
https://i.imgur.com/eNl75FB.gifvquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deze is dan wel weer grappig, uit China
[ afbeelding ]
Geniet er lekker van.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:22 schreef GGMM het volgende:
Het is een broodje carpaccio geworden
GENOT
Volwassenen die melk drinken mogen ze van mij deporteren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een glas is niks, gewoon een liter wegtikken
Lijkt me niet best voor het gewricht ook al is het blijkbaar soepeler dan standaard.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://i.imgur.com/eNl75FB.gifv
fucking exorcism
al zou 't me niet verbazen als ik dit ook kankan ook m'n arm en knie andersom zetten, misschien maar eens proberen in de gym vanavond om mensen te fucken
Gaan die dan voor of na de mensen die hun katten pakjes aantrekken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volwassenen die melk drinken mogen ze van mij deporteren.
Stukje Ehler-Danlos gok ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt me niet best voor het gewricht ook al is het blijkbaar soepeler dan standaard.
Na.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gaan die dan voor of na de mensen die hun katten pakjes aantrekken?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://i.imgur.com/eNl75FB.gifv
fucking exorcism
al zou 't me niet verbazen als ik dit ook kankan ook m'n arm en knie andersom zetten, misschien maar eens proberen in de gym vanavond om mensen te fucken
Laten we even afwachten tot CR7 online is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:27 schreef El-Stinho het volgende:
@:GGMM probeert weer iets in het Feyenoord-topic, maar zonder resultaat.
Ik ga nu kijken!quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:27 schreef El-Stinho het volgende:
@:GGMM probeert weer iets in het Feyenoord-topic, maar zonder resultaat.
Niet de moeite waard om te kijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga nu kijken!
Terwijl ik een banaan eet.
Officieel wel, maar ligt nog berg werk dat collega's niet hebben gedaan. Dat fix ik nog even.quote:
Je bent een goede collega.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Officieel wel, maar ligt nog berg werk dat collega's niet hebben gedaan. Dat fix ik nog even.
Je bent een goed mens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Officieel wel, maar ligt nog berg werk dat collega's niet hebben gedaan. Dat fix ik nog even.
Bedankt voor de moeitequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:35 schreef GGMM het volgende:
@:wereldgozer (kan zijn dat de mention in bovenstaande post niet is aangekomen, dat ligt NIET aan spelfout van mijn kant)
Ik weet niet wat soyboy betekent, maar als je op MSN.com kijkt voor je nieuws verdien je dit nieuwsquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:44 schreef Oriente het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)4074f8c5ac29c6dd5e69
Waarom is dit nieuws wat is hier bijzonder aan zo'n soyboy
Nee is zo'n feed die soms automatisch in beeld komt op mijn werk pcquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat soyboy betekent, maar als je op MSN.com kijkt voor je nieuws verdien je dit nieuws
(niet geklikt overigens)
Een veganist dus?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee is zo'n feed die soms automatisch in beeld komt op mijn werk pc
soyboy is iemand die alleen maar vegashit eet
planten dus
Hij beweert afgevallen te zijn doordat hij alleen planten ging eten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:44 schreef Oriente het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)4074f8c5ac29c6dd5e69
Waarom is dit nieuws wat is hier bijzonder aan zo'n soyboy
Zoiets ja. Fluitketel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij beweert afgevallen te zijn doordat hij alleen planten ging eten?
De roverheid doet weer eens NIKS voor zijn zorgheldenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:26 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)en-2000-euro-gratis/
Wacht nog steeds op die eerste 1k @:lenny_leonard
Thuis geen airco hebbenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een goed mens.
Ook net een banaan op overigens. @:wereldgozer @:afcniels (ben op het kantoor vandaag ivm airco)
quote:Emmanuel Ntow, Ward Strwer en Mitchell Spel hebben er zelfs een bedrijf voor opgericht. Zelf omschrijven ze het als een lifestylemanagementbureau voor profvoetballers. Iedere wens die een voetballer heeft, wordt er mogelijk gemaakt.
De profs komen met de gekste aanvragen bij de jongens terecht. "Een klant van ons had twee vrouwen ontmoet op Ibiza en wilde deze laten overvliegen naar het land waar hij speelde. Dat moest met een privvliegtuig", vertellen Ntow en Strwer.
"Een half uur nadat ze geland waren, werden we gebeld door de piloot dat de vrouwen het land niet binnenkwamen en gezocht werden door Interpol. De voetballer kon er wel om lachen, ook al kostte dat hem wel veel geld omdat hij die vlucht geregeld had."
Frietje metquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus niet wat er op het menu staat.
Staat er nog steeds een beloning van 3 miljoen op zijn hoofd?quote:
De grote vraag blijft natuurlijk: "Zaten er ook plakjes kaas op."quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, het werd pastasalade met chorizogenot.
Dat nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De grote vraag blijft natuurlijk: "Zaten er ook plakjes kaas op."
Dan kan je meteen door naar het obesitaskamp.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De grote vraag blijft natuurlijk: "Zaten er ook plakjes kaas op."
Jeetje, ik zie regelmatig posts van je voorbij komen in de ochtend en nu ga je ook al pasta eten zonder plakjes kaas. Ik hoop dat alles goed met je is @Drizzt_DoUrden !quote:
Zeker!quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Normaal vind ik je niet zo leuk maar dit vond ik wel om te lachen.
Heb je dat zelf bedacht?
Oriente is leuker dan clown bassiequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Normaal vind ik je niet zo leuk maar dit vond ik wel om te lachen.
Heb je dat zelf bedacht?
Oke deze was best leukquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Best wel ja
Oriente in WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1248 Tropische temperaturen!!!!
Gedaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:46 schreef GGMM het volgende:
F&S / Joker: Folie A Deux (2024) met Joaquin Phoenix & Lady Gaga
@:scrummie @:maxi-mus graag jullie reactie
Beginnende dementiequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:47 schreef tong80 het volgende:
Moeke: 'Tis warm Herm, ge zou bijna van slag raken. Nou ben ik ok al m'n telefoon kwijt.'
Herman: 'Moeke, waar belde nou mee?'
Ze is er bang voor.quote:
Ik woon in Gelderland.quote:
Ik koester het Bommels dialect.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook en ik praat niet als een downie
Toen Onana die uittrap mocht nemen heb ik ENORM KWAAD de tv uitgezet inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij was toch naar bed gegaan tijdens dit moment van de eeuw?
Ben je serieus op die manier met Ajax bezig?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen Onana die uittrap mocht nemen heb ik ENORM KWAAD de tv uitgezet inderdaad.
Een glaasje ros zou inderdaad passender zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:24 schreef Caland het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal geen weer om bier te gaan drinken
Zo toch maar de trein pakken
Nouja er zijn leukere dingen dan een juichende arena om te zien en ik moest vroeg opquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je serieus op die manier met Ajax bezig?
Niks mis met een rostje op zijn tijd maat. Af en toe mag je best je homosensuele kant laten zien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Een glaasje ros zou inderdaad passender zijn.
@:Neef_Wuppie
Vanavond tijdens de BBQ (vies dik).quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:24 schreef Caland het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal geen weer om bier te gaan drinken
Zo toch maar de trein pakken
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks mis met een rostje op zijn tijd maat. Af en toe mag je best je homosensuele kant laten zien.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks mis met een rostje op zijn tijd maat. Af en toe mag je best je homosensuele kant laten zien.
Niet geklikt.quote:
Onderweg naar Rotterdamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Neef_WuppieVBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Onderweg naar RotterdamHeb je daar genoeg aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:neef_wuppieOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Bara, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
De mening van iemand die zijn kat pakjes aantrekt nemen we NIET serieus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 15:24 schreef Gutanoth het volgende:
Mensen die bier drinken in de trein zijn tokkies
[..]
Onderweg naar RotterdamGoed drinken met dit weer maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:neef_wuppie![]()
[..]
Onderweg naar RotterdamWat ben je toch een proleet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:neef_wuppie
[..]
Onderweg naar RotterdamIs dat je zonnebril van die website waar tig anderen in de SC toen ook gingen bestellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:neef_wuppie![]()
Sterkte! Ik trek een koude open en zal aan je denken terwijl ik hem opdrink!quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:27 schreef Caland het volgende:
Mijn trein is ergens bij de moerdijk gestrand, ik heb geen bier meer en het is hier nog warmer dan de treinen naar Auschwitz in de jaren 40-45 op een zomerdag
Kutbestuur
Ik pak altijd de sprinter van Rdam C. - Uitgeestquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:27 schreef Caland het volgende:
Mijn trein is ergens bij de moerdijk gestrand, ik heb geen bier meer en het is hier nog warmer dan de treinen naar Auschwitz in de jaren 40-45 op een zomerdag
Kk bestuur
Moet je maar niet met de trein gaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:27 schreef Caland het volgende:
Kutbestuur
Zit bij Heinekenplein in Amsterdam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:48 schreef KingRoland het volgende:
@:onlogisch @:gurneyisbestoke @:erasmus @:fetx @:rambodirk @:wereldgozer
Soju bar Rotterdam
9/10
Prima, dan blijf je toch gewoon een tokkiequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De mening van iemand die zijn kat pakjes aantrekt nemen we NIET serieus.
@Sociosquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 17:18 schreef Caland het volgende:
Er is nu een evacuatietrein naast mijn trein gestopt
@:treinhoer @:treinhomo @:trein2000
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 17:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Prima, dan blijf je toch gewoon een tokkie
Netjes antwoord gegeven.quote:
Wt een politiek links correct jongetje.quote:
net terug van een all you can eat restaurantquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
net terug van een all you can eat restaurant
was lekker.
stoerquote:
Was de wedstrijd wel leuk?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:27 schreef Caland het volgende:
Kutbestuur
Lang moeten wachten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 17:18 schreef Caland het volgende:
Er is nu een evacuatietrein naast mijn trein gestopt
@:treinhoer @:treinhomo @:trein2000
Zeker, gezellig om iedereen weer te zien.quote:
2,5 uur ofzoquote:
Ja sorry, helemaal tam van de warmte.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:50 schreef Sked het volgende:
@:Drizzt_DoUrden laat ons in de steek vandaag.
Het is je vergeven voor deze keer.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja sorry, helemaal tam van de warmte.
hoi fanquote:Op maandag 15 augustus 2022 07:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BCS S05
9/10
@:maxi-mus @:tarado @:jippie @:fetx @:gurneyisbestoke @:monkyyy @:kingroland @:caland @:scrummie @:sked @:ggmm @:pisces29 @:nattekat @:paul @:gutanoth @:pietjepuk2000
Uitstekende review maat.quote:Op maandag 15 augustus 2022 07:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BCS S05
9/10
@:maxi-mus @:tarado @:jippie @:fetx @:gurneyisbestoke @:monkyyy @:kingroland @:caland @:scrummie @:sked @:ggmm @:pisces29 @:nattekat @:paul @:gutanoth @:pietjepuk2000
is het warm dan? Denk dat het vandaag warmer aanvoelt door de het vochtigheids% dan gisterenquote:Op maandag 15 augustus 2022 09:36 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen!
Niet erg dat die extreme hitte langzaam afneemt.
Bedoelde afgelopen weekend. Vind het helemaal geen ramp hoor, maar word er wel slomer van.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het warm dan? Denk dat het vandaag warmer aanvoelt door de het vochtigheids% dan gisteren
Ze bouwen het werkelijk fantastisch op.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Ik moet user @:maxi-mus gelijk geven dat elk seizoen beter is.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 07:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BCS S05
9/10
Ik heb cht tyfus kut geslapenquote:Op maandag 15 augustus 2022 09:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Goedemorgen! Fantastisch geslapen ondanks de hitte.
Had hij zijn pyjama aan?quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
En mijn kat ging op mijn borst liggen
Ik zou een 10 geven, maar wat een review!quote:Op maandag 15 augustus 2022 07:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BCS S05
9/10
Seizoen 6 is nog beter.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Ik moet user @:maxi-mus gelijk geven dat elk seizoen beter is.
Ik heb hier ook enorm zin in ja.quote:
Geeft niet, de VBL SC is een veilige plek voor homo'squote:
Hallo maatquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:06 schreef GGMM het volgende:
Ja, blijkbaar een dramaandag.
[ afbeelding ]
Eigenlijk ben ik naar beide series wel benieuwd. Heb niet echt een voorkeurquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat
Waar kijk jij meer naar uit, House of Dragon of LOTR series? (alvast inb4 de flauwe 'ja'.)
Ik las dat LOTR 465 miljoen kost voor n seizoen. Ter vergelijking ; GoT kostte 100 miljoen voor n seizoen. Hopelijk zien we dat astronomische verschil terug in de kwaliteit op het doekquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik naar beide series wel benieuwd. Heb niet echt een voorkeur
Maar als ik moet kiezen dan ga ik voor HOD, want daar zullen meer tieten in voorkomen.
Ja, al vind ik het belangrijker dat het verhaal gewoon goed geschreven is. Dat CGI-gedoe is een leuk extraatje als het goed uitgevoerd wordt.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las dat LOTR 465 miljoen kost voor n seizoen. Ter vergelijking ; GoT kostte 100 miljoen voor n seizoen. Hopelijk zien we dat astronomische verschil terug in de kwaliteit op het doek
Dit wordt fantastisch ja.quote:
Doe dan kaneel ofzo, walgelijk dikke big.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:18 schreef onlogisch het volgende:
Ik eet havermout pannekoeken met whey en een vleugje chocoladepasta voor de smaak.
Zometeen gaan de schijven weer door het dak @:Caland @:GGMM @:Oriente
maxi-musquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:25 schreef Caland het volgende:
Had het al besproken in het Heerenveen-topic @:maxi-mus
Leuk artikel.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:31 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)-rivieren~abed5ad77/
Ze grijpen ook alles aan op die prijs hoog te houden h
BEDANKT RUTTE!!!
Wat heeft ie gedaanquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:31 schreef Scrummie het volgende:
Voorbeelduser maxi-mus een ban, wat is dit.
En dan werd ik uitgemaakt voor walgelijk varken met een beetje chocopasta op mijn havermout + whey pannenkoeken. Benieuwd hoe @Caland en @GGMM hierover denken.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:38 schreef fetX het volgende:
Ik heb net een worstenbroodje gegeten a la Drizzt. Gewoon kaas door dat vlees heen doen. Gadverdamme
Je bent nog ranziger dan onlogischquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:38 schreef fetX het volgende:
Ik heb net een worstenbroodje gegeten a la Drizzt. Gewoon kaas door dat vlees heen doen. Gadverdamme
Fullbodydaygenotquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Wel chestday zo @:Caland @:Doubleplain
quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond dit geen note waard
Nog steeds 9
Worstenbroodje met kaas? GADVERDAMME MAN.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:38 schreef fetX het volgende:
hemels voer e..quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:38 schreef fetX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes yes, hebben die TR's van mij toch hun doel bereikt.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:31 schreef Scrummie het volgende:
Voorbeelduser maxi-mus een ban, wat is dit.
Banwaardige opmerking dit.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Yes yes, hebben die TR's van mij toch hun doel bereikt.
Krijg het heen en weer.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wil je voortaan gewoon TR’s zetten in plaats van hem quoten? Dan hoef ik die ellende niet te lezen en met een beetje geluk zijn we binnenkort allemaal van hem af.quote:
Mwa, maar ik vond het zielig omdat ik het was.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, mag je onlogisch niet triest noemen?
Censuurgenot.
Ik bepaal zelf wel wie ik triest noem.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, maar ik vond het zielig omdat ik het was.
Dus je mag mij triest noemen
Fluitketel.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, maar ik vond het zielig omdat ik het was.
Dus je mag mij triest noemen
Dit werkt nooit zo goed Gurney.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wil je voortaan gewoon TR’s zetten in plaats van hem quoten? Dan hoef ik die ellende niet te lezen en met een beetje geluk zijn we binnenkort allemaal van hem af.
Tied voor nieuwe servers.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Topic schiet heen en weer. Zal wel een bug zijn. @:danny
9) GGMM's hoofdquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:34 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie
1) Alarm 2) Algehele verwarring 3) Commotie 4) Hevige schrik 5) Ontsteltenis 6) Opschudding 7) Rel 8) Verslagenheid
Je hebt ook al een uitsmijter op.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:49 schreef tong80 het volgende:
Ik ga zo zondigen met Bolognese chips.
Het is een klein zakje en nu nog niet. Uitsmijter was gezond.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt ook al een uitsmijter op.
vind je het niet genoeg geweest voor vandaag?
Daar geloof ik niet zo in, maar geniet ervan maat.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is een klein zakje en nu nog niet. Uitsmijter was gezond.
Morgen een pannenkoek met chocolade pasta.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:56 schreef Sked het volgende:
Een uitsmijter is niet wat wij hier onder gezond verstaan.
Smerig varken.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen een pannenkoek met chocolade pasta.
Tong leeft zijn leven alsof elke maaltijd de laatste kan zijn (lijkt me verstandig in zijn geval)quote:
Laten we het niet persoonlijk maken.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tong leeft zijn leven alsof elke maaltijd de laatste kan zijn (lijkt me verstandig in zijn geval)
Als je zo eet kan dat ook bestquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tong leeft zijn leven alsof elke maaltijd de laatste kan zijn (lijkt me verstandig in zijn geval)
Een besmeurd pleonasme.quote:
Waarom niet eigenlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:56 schreef Sked het volgende:
Een uitsmijter is niet wat wij hier onder gezond verstaan.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Blijft maar goed dat ik mijn eetschema hier nooit deel want dat zou echt beroertes opleveren hier.
Is dat niet heel de essentie van eten?quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Het bakken van eieren en wat je er verder opgooit is vooral goed voor de calorien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |