Frietje metquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus niet wat er op het menu staat.
Staat er nog steeds een beloning van 3 miljoen op zijn hoofd?quote:
De grote vraag blijft natuurlijk: "Zaten er ook plakjes kaas op."quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, het werd pastasalade met chorizogenot.
Dat nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De grote vraag blijft natuurlijk: "Zaten er ook plakjes kaas op."
Dan kan je meteen door naar het obesitaskamp.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De grote vraag blijft natuurlijk: "Zaten er ook plakjes kaas op."
Jeetje, ik zie regelmatig posts van je voorbij komen in de ochtend en nu ga je ook al pasta eten zonder plakjes kaas. Ik hoop dat alles goed met je is @Drizzt_DoUrden !quote:
Zeker!quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Normaal vind ik je niet zo leuk maar dit vond ik wel om te lachen.
Heb je dat zelf bedacht?
Oriente is leuker dan clown bassiequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Normaal vind ik je niet zo leuk maar dit vond ik wel om te lachen.
Heb je dat zelf bedacht?
Oke deze was best leukquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Best wel ja
Oriente in WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1248 Tropische temperaturen!!!!
Gedaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:46 schreef GGMM het volgende:
F&S / Joker: Folie A Deux (2024) met Joaquin Phoenix & Lady Gaga
@:scrummie @:maxi-mus graag jullie reactie
Beginnende dementiequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:47 schreef tong80 het volgende:
Moeke: 'Tis warm Herm, ge zou bijna van slag raken. Nou ben ik ok al m'n telefoon kwijt.'
Herman: 'Moeke, waar belde nou mee?'
Ze is er bang voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |