Bedankt voor de moeitequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:35 schreef GGMM het volgende:
@:wereldgozer (kan zijn dat de mention in bovenstaande post niet is aangekomen, dat ligt NIET aan spelfout van mijn kant)
Ik weet niet wat soyboy betekent, maar als je op MSN.com kijkt voor je nieuws verdien je dit nieuwsquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:44 schreef Oriente het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)4074f8c5ac29c6dd5e69
Waarom is dit nieuws wat is hier bijzonder aan zo'n soyboy
Nee is zo'n feed die soms automatisch in beeld komt op mijn werk pcquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat soyboy betekent, maar als je op MSN.com kijkt voor je nieuws verdien je dit nieuws
(niet geklikt overigens)
Een veganist dus?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee is zo'n feed die soms automatisch in beeld komt op mijn werk pc
soyboy is iemand die alleen maar vegashit eet
planten dus
Hij beweert afgevallen te zijn doordat hij alleen planten ging eten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:44 schreef Oriente het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)4074f8c5ac29c6dd5e69
Waarom is dit nieuws wat is hier bijzonder aan zo'n soyboy
Zoiets ja. Fluitketel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij beweert afgevallen te zijn doordat hij alleen planten ging eten?
De roverheid doet weer eens NIKS voor zijn zorgheldenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:26 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)en-2000-euro-gratis/
Wacht nog steeds op die eerste 1k @:lenny_leonard
Thuis geen airco hebbenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een goed mens.
Ook net een banaan op overigens. @:wereldgozer @:afcniels (ben op het kantoor vandaag ivm airco)
quote:Emmanuel Ntow, Ward Strüwer en Mitchell Spel hebben er zelfs een bedrijf voor opgericht. Zelf omschrijven ze het als een lifestylemanagementbureau voor profvoetballers. Iedere wens die een voetballer heeft, wordt er mogelijk gemaakt.
De profs komen met de gekste aanvragen bij de jongens terecht. "Een klant van ons had twee vrouwen ontmoet op Ibiza en wilde deze laten overvliegen naar het land waar hij speelde. Dat moest met een privévliegtuig", vertellen Ntow en Strüwer.
"Een half uur nadat ze geland waren, werden we gebeld door de piloot dat de vrouwen het land niet binnenkwamen en gezocht werden door Interpol. De voetballer kon er wel om lachen, ook al kostte dat hem wel veel geld omdat hij die vlucht geregeld had."
Frietje metquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus niet wat er op het menu staat.
Staat er nog steeds een beloning van 3 miljoen op zijn hoofd?quote:
De grote vraag blijft natuurlijk: "Zaten er ook plakjes kaas op."quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, het werd pastasalade met chorizogenot.
Dat nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De grote vraag blijft natuurlijk: "Zaten er ook plakjes kaas op."
Dan kan je meteen door naar het obesitaskamp.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De grote vraag blijft natuurlijk: "Zaten er ook plakjes kaas op."
Jeetje, ik zie regelmatig posts van je voorbij komen in de ochtend en nu ga je ook al pasta eten zonder plakjes kaas. Ik hoop dat alles goed met je is @Drizzt_DoUrden !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |