Wat heeft ie gedaanquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:31 schreef Scrummie het volgende:
Voorbeelduser maxi-mus een ban, wat is dit.
En dan werd ik uitgemaakt voor walgelijk varken met een beetje chocopasta op mijn havermout + whey pannenkoeken. Benieuwd hoe @Caland en @GGMM hierover denken.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:38 schreef fetX het volgende:
Ik heb net een worstenbroodje gegeten a la Drizzt. Gewoon kaas door dat vlees heen doen. Gadverdamme
Je bent nog ranziger dan onlogischquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:38 schreef fetX het volgende:
Ik heb net een worstenbroodje gegeten a la Drizzt. Gewoon kaas door dat vlees heen doen. Gadverdamme
Fullbodydaygenotquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Wel chestday zo @:Caland @:Doubleplain
quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond dit geen note waard
Nog steeds 9
Worstenbroodje met kaas? GADVERDAMME MAN.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:38 schreef fetX het volgende:
hemels voer e..quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:38 schreef fetX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes yes, hebben die TR's van mij toch hun doel bereikt.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:31 schreef Scrummie het volgende:
Voorbeelduser maxi-mus een ban, wat is dit.
Banwaardige opmerking dit.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Yes yes, hebben die TR's van mij toch hun doel bereikt.
Krijg het heen en weer.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wil je voortaan gewoon TR’s zetten in plaats van hem quoten? Dan hoef ik die ellende niet te lezen en met een beetje geluk zijn we binnenkort allemaal van hem af.quote:
Mwa, maar ik vond het zielig omdat ik het was.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, mag je onlogisch niet triest noemen?
Censuurgenot.
Ik bepaal zelf wel wie ik triest noem.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, maar ik vond het zielig omdat ik het was.
Dus je mag mij triest noemen
Fluitketel.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, maar ik vond het zielig omdat ik het was.
Dus je mag mij triest noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |