Uitstekende review maat.quote:Op maandag 15 augustus 2022 07:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BCS S05
9/10
@:maxi-mus @:tarado @:jippie @:fetx @:gurneyisbestoke @:monkyyy @:kingroland @:caland @:scrummie @:sked @:ggmm @:pisces29 @:nattekat @:paul @:gutanoth @:pietjepuk2000
is het warm dan? Denk dat het vandaag warmer aanvoelt door de het vochtigheids% dan gisterenquote:Op maandag 15 augustus 2022 09:36 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen!
Niet erg dat die extreme hitte langzaam afneemt.
Bedoelde afgelopen weekend. Vind het helemaal geen ramp hoor, maar word er wel slomer van.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het warm dan? Denk dat het vandaag warmer aanvoelt door de het vochtigheids% dan gisteren
Ze bouwen het werkelijk fantastisch op.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Ik moet user @:maxi-mus gelijk geven dat elk seizoen beter is.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 07:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BCS S05
9/10
@:maxi-mus @:tarado @:jippie @:fetx @:gurneyisbestoke @:monkyyy @:kingroland @:caland @:scrummie @:sked @:ggmm @:pisces29 @:nattekat @:paul @:gutanoth @:pietjepuk2000
Ik heb écht tyfus kut geslapenquote:Op maandag 15 augustus 2022 09:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Goedemorgen! Fantastisch geslapen ondanks de hitte.
Had hij zijn pyjama aan?quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
En mijn kat ging op mijn borst liggen
Ik zou een 10 geven, maar wat een review!quote:Op maandag 15 augustus 2022 07:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BCS S05
9/10
Seizoen 6 is nog beter.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Ik moet user @:maxi-mus gelijk geven dat elk seizoen beter is.
Ik heb hier ook enorm zin in ja.quote:
Geeft niet, de VBL SC is een veilige plek voor homo'squote:
Hallo maatquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:06 schreef GGMM het volgende:
Ja, blijkbaar een dramaandag.
[ afbeelding ]
Eigenlijk ben ik naar beide series wel benieuwd. Heb niet echt een voorkeurquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat
Waar kijk jij meer naar uit, House of Dragon of LOTR series? (alvast inb4 de flauwe 'ja'.)
Ik las dat LOTR 465 miljoen kost voor één seizoen. Ter vergelijking ; GoT kostte 100 miljoen voor één seizoen. Hopelijk zien we dat astronomische verschil terug in de kwaliteit op het doekquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik naar beide series wel benieuwd. Heb niet echt een voorkeur
Maar als ik moet kiezen dan ga ik voor HOD, want daar zullen meer tieten in voorkomen.
Ja, al vind ik het belangrijker dat het verhaal gewoon goed geschreven is. Dat CGI-gedoe is een leuk extraatje als het goed uitgevoerd wordt.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las dat LOTR 465 miljoen kost voor één seizoen. Ter vergelijking ; GoT kostte 100 miljoen voor één seizoen. Hopelijk zien we dat astronomische verschil terug in de kwaliteit op het doek
Dit wordt fantastisch ja.quote:
Doe dan kaneel ofzo, walgelijk dikke big.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:18 schreef onlogisch het volgende:
Ik eet havermout pannekoeken met whey en een vleugje chocoladepasta voor de smaak.
Zometeen gaan de schijven weer door het dak @:Caland @:GGMM @:Oriente
maxi-musquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:25 schreef Caland het volgende:
Had het al besproken in het Heerenveen-topic @:maxi-mus
Leuk artikel.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:31 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)-rivieren~abed5ad77/
Ze grijpen ook alles aan op die prijs hoog te houden hé
BEDANKT RUTTE!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |