Dit werkt nooit zo goed Gurney.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wil je voortaan gewoon TR’s zetten in plaats van hem quoten? Dan hoef ik die ellende niet te lezen en met een beetje geluk zijn we binnenkort allemaal van hem af.
Tied voor nieuwe servers.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Topic schiet heen en weer. Zal wel een bug zijn. @:danny
9) GGMM's hoofdquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:34 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie
1) Alarm 2) Algehele verwarring 3) Commotie 4) Hevige schrik 5) Ontsteltenis 6) Opschudding 7) Rel 8) Verslagenheid
Je hebt ook al een uitsmijter op.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:49 schreef tong80 het volgende:
Ik ga zo zondigen met Bolognese chips.
Het is een klein zakje en nu nog niet. Uitsmijter was gezond.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt ook al een uitsmijter op.
vind je het niet genoeg geweest voor vandaag?
Daar geloof ik niet zo in, maar geniet ervan maat.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is een klein zakje en nu nog niet. Uitsmijter was gezond.
Morgen een pannenkoek met chocolade pasta.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:56 schreef Sked het volgende:
Een uitsmijter is niet wat wij hier onder gezond verstaan.
Smerig varken.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen een pannenkoek met chocolade pasta.
Tong leeft zijn leven alsof elke maaltijd de laatste kan zijn (lijkt me verstandig in zijn geval)quote:
Laten we het niet persoonlijk maken.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tong leeft zijn leven alsof elke maaltijd de laatste kan zijn (lijkt me verstandig in zijn geval)
Als je zo eet kan dat ook bestquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tong leeft zijn leven alsof elke maaltijd de laatste kan zijn (lijkt me verstandig in zijn geval)
Een besmeurd pleonasme.quote:
Waarom niet eigenlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:56 schreef Sked het volgende:
Een uitsmijter is niet wat wij hier onder gezond verstaan.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Blijft maar goed dat ik mijn eetschema hier nooit deel want dat zou echt beroertes opleveren hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |