Ik koester het Bommels dialect.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook en ik praat niet als een downie
Toen Onana die uittrap mocht nemen heb ik ENORM KWAAD de tv uitgezet inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij was toch naar bed gegaan tijdens dit moment van de eeuw?
Ben je serieus op die manier met Ajax bezig?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen Onana die uittrap mocht nemen heb ik ENORM KWAAD de tv uitgezet inderdaad.
Een glaasje rosé zou inderdaad passender zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:24 schreef Caland het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal geen weer om bier te gaan drinken
Zo toch maar de trein pakken
Nouja er zijn leukere dingen dan een juichende arena om te zien en ik moest vroeg opquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je serieus op die manier met Ajax bezig?
Niks mis met een rosétje op zijn tijd maat. Af en toe mag je best je homosensuele kant laten zien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Een glaasje rosé zou inderdaad passender zijn.
@:Neef_Wuppie
Vanavond tijdens de BBQ (vies dik).quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:24 schreef Caland het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal geen weer om bier te gaan drinken
Zo toch maar de trein pakken
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks mis met een rosétje op zijn tijd maat. Af en toe mag je best je homosensuele kant laten zien.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks mis met een rosétje op zijn tijd maat. Af en toe mag je best je homosensuele kant laten zien.
Niet geklikt.quote:
Onderweg naar Rotterdamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Neef_WuppieVBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Onderweg naar RotterdamHeb je daar genoeg aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:neef_wuppieOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
De mening van iemand die zijn kat pakjes aantrekt nemen we NIET serieus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 15:24 schreef Gutanoth het volgende:
Mensen die bier drinken in de trein zijn tokkies
[..]
Onderweg naar RotterdamGoed drinken met dit weer maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:neef_wuppie![]()
[..]
Onderweg naar RotterdamWat ben je toch een proleet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:neef_wuppie
[..]
Onderweg naar RotterdamIs dat je zonnebril van die website waar tig anderen in de SC toen ook gingen bestellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:neef_wuppie![]()
Sterkte! Ik trek een koude open en zal aan je denken terwijl ik hem opdrink!quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:27 schreef Caland het volgende:
Mijn trein is ergens bij de moerdijk gestrand, ik heb geen bier meer en het is hier nog warmer dan de treinen naar Auschwitz in de jaren 40-45 op een zomerdag
Kutbestuur
Ik pak altijd de sprinter van Rdam C. - Uitgeestquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:27 schreef Caland het volgende:
Mijn trein is ergens bij de moerdijk gestrand, ik heb geen bier meer en het is hier nog warmer dan de treinen naar Auschwitz in de jaren 40-45 op een zomerdag
Kk bestuur
Moet je maar niet met de trein gaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:27 schreef Caland het volgende:
Kutbestuur
Zit bij Heinekenplein in Amsterdam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:48 schreef KingRoland het volgende:
@:onlogisch @:gurneyisbestoke @:erasmus @:fetx @:rambodirk @:wereldgozer
Soju bar Rotterdam
9/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |