quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Onderweg naar RotterdamIs dat je zonnebril van die website waar tig anderen in de SC toen ook gingen bestellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:neef_wuppie![]()
Sterkte! Ik trek een koude open en zal aan je denken terwijl ik hem opdrink!quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:27 schreef Caland het volgende:
Mijn trein is ergens bij de moerdijk gestrand, ik heb geen bier meer en het is hier nog warmer dan de treinen naar Auschwitz in de jaren 40-45 op een zomerdag
Kutbestuur
Ik pak altijd de sprinter van Rdam C. - Uitgeestquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:27 schreef Caland het volgende:
Mijn trein is ergens bij de moerdijk gestrand, ik heb geen bier meer en het is hier nog warmer dan de treinen naar Auschwitz in de jaren 40-45 op een zomerdag
Kk bestuur
Moet je maar niet met de trein gaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:27 schreef Caland het volgende:
Kutbestuur
Zit bij Heinekenplein in Amsterdam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:48 schreef KingRoland het volgende:
@:onlogisch @:gurneyisbestoke @:erasmus @:fetx @:rambodirk @:wereldgozer
Soju bar Rotterdam
9/10
Prima, dan blijf je toch gewoon een tokkiequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De mening van iemand die zijn kat pakjes aantrekt nemen we NIET serieus.
@Sociosquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 17:18 schreef Caland het volgende:
Er is nu een evacuatietrein naast mijn trein gestopt
@:treinhoer @:treinhomo @:trein2000
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 17:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Prima, dan blijf je toch gewoon een tokkie
Netjes antwoord gegeven.quote:
Wát een politiek links correct jongetje.quote:
net terug van een all you can eat restaurantquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
net terug van een all you can eat restaurant
was lekker.
stoerquote:
Was de wedstrijd wel leuk?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:27 schreef Caland het volgende:
Kutbestuur
Lang moeten wachten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 17:18 schreef Caland het volgende:
Er is nu een evacuatietrein naast mijn trein gestopt
@:treinhoer @:treinhomo @:trein2000
Zeker, gezellig om iedereen weer te zien.quote:
2,5 uur ofzoquote:
Ja sorry, helemaal tam van de warmte.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:50 schreef Sked het volgende:
@:Drizzt_DoUrden laat ons in de steek vandaag.
Het is je vergeven voor deze keer.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja sorry, helemaal tam van de warmte.
hoi fanquote:Op maandag 15 augustus 2022 07:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BCS S05
9/10
@:maxi-mus @:tarado @:jippie @:fetx @:gurneyisbestoke @:monkyyy @:kingroland @:caland @:scrummie @:sked @:ggmm @:pisces29 @:nattekat @:paul @:gutanoth @:pietjepuk2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |