HAHAHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:05 schreef Oriente het volgende:
@:GGMM in de gym gevonden!
https://i.imgur.com/aVbOyXp.gifv
Geef toe je moest lachen (niet per se omdat ik jou als zo'n figuur zie maar om dat figuur zelf)quote:
De tour de france werd ook gereden met 40 graden. Ter info.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:10 schreef Caland het volgende:
Straks sportdag
Wie heeft dat bedacht met dit weer
Nee sorry maat, dit is niet mijn humorquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Geef toe je moest lachen (niet per se omdat ik jou als zo'n figuur zie maar om dat figuur zelf)
Een hobby kun je prima uitoefenen met warm weer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
De tour de france werd ook gereden met 40 graden. Ter info.
Ik denk dat de vrouwen in LIF al het loodje leggen als ze een kruiswoordpuzzel moeten oplossen met dit weer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Een hobby kun je prima uitoefenen met warm weer.
Een echte sport is wel pittig. @:lenny_leonard
Zwemmen zou kunnen toch, tenzij blauwalg.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:10 schreef Caland het volgende:
Straks sportdag
Wie heeft dat bedacht met dit weer
En e-sporten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:40 schreef KingRoland het volgende:
Sporten in dit weer
Ahhahahahahahahahahha
https://www.reddit.com/r/(...)ent_confused_enough/quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zwemmen zou kunnen toch, tenzij blauwalg.
Rare actie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ent_confused_enough/
Bij die tweede ging hij ook even zwemmen.
Nee hockey, voetbal en nog wat dingen. Aansluitend een borrelquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zwemmen zou kunnen toch, tenzij blauwalg.
Dat zien we vanavond wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat gaat hedenavond wel door omdat het rond 22:00 afgekoeld is én maandag een flopkomst was.
@:Messi @:Coco @:Scrummie
Eem laten zien wie qua sport de alpha male op kantoor is @Zipportalquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hockey, voetbal en nog wat dingen. Aansluitend een borrel
Ach, overuren betaald krijgen om te sporten is ook niet heel verkeerd opzich.
zou met dat laatste maar vroeg beginnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hockey, voetbal en nog wat dingen. Aansluitend een borrel
Ach, overuren betaald krijgen om te sporten is ook niet heel verkeerd opzich.
Er is ook touwtrekken, daar zet ik op in.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eem laten zien wie qua sport de alpha male op kantoor is @:Zipportal
Oh de garantie voor blessures.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is ook touwtrekken, daar zet ik op in.
Deze is dan wel weer grappig, uit Chinaquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heel die sub zit vol rare acties, maar af en toe wel hardop lachen
Deze stond er ook bijquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry maat, dit is niet mijn humor
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deze stond er ook bij
[ afbeelding ]
Ja als hartpatient van bijna 60 is dat een mooie optie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor de tv EK zwemmen, baanwielrennen en turnen kijken zeker.
Dan kan je beter niet de hele dag op je luie reet zitten lijkt me.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja als hartpatient van bijna 60 is dat een mooie optie.
Met deze warmte kan een hartpatiënt beter een beetje kalm doen gedurende de dagquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan kan je beter niet de hele dag op je luie reet zitten lijkt me.
Jeetje, wat valt me dit tegen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:25 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Iets later omdat ik op het kantoor ben vandaag. (en ik eet weer buiten de deur)
Eet smakelijk vrienden.
Dat we zo laat lunchen of dat ik buiten de deur eet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Jeetje, wat valt me dit tegen.
Eet smakelijk!
Alweer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:25 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Eet smakelijk vrienden.
@Jippie graag duiding.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik denk dat de vrouwen in LIF al het loodje leggen als ze een kruiswoordpuzzel moeten oplossen met dit weer.
Je bent een goor varken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Alweer?
Je glijdt behoorlijk hard af deze week
(Ik eet zo ook een patatje oorlog met een shoarmarol met de collega's)
Geniet ervan GGMM!
Ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat we zo laat lunchen of dat ik buiten de deur eet?
Ik snelwandel drie keer per dag 20 minuten. Voor 8:00 uur al zelfs de eerste keer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan kan je beter niet de hele dag op je luie reet zitten lijkt me.
Net naar fysio gebeld. Afgemeld. Durf het met deze omstandigheden idd niet aan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Met deze warmte kan een hartpatiënt beter een beetje kalm doen gedurende de dag
's avonds of 's ochtends even een paar duizend stappen zetten kan dan weer geen kwaad
Volkoren met Corzigo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:25 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Eet smakelijk vrienden.
Geniet ervan maatquote:
Geniet ervan makkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:40 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu 3 croissantjes met een glas halfvolle mell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |