Zolang het maar niet die andere pot is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Troost het je dat het niet expres ging?
Aygo ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik kijk nu Een Huis Vol
Schoondochter van de Buddenbruckjes heeft een bazenauto
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Binnenkort weer nieuwe shows met Hoogma, Rob, Koos en Alberto. Dan loopt het hier weer storm.
Avond lieverd. Veel kijkplezierquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Zo waar leuke dingen op televisie. Om half negen gaat hij op NL1 en dan blijft hij aan tot bedtijdLekker puzzel erbij. Zin in deze avond
Graag gedaan sjoeke. Goed, ik kan weer bijna alles eten dus dat is een goed teken. Lief dat je het vraagtquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bedankt voor het lijstje weer
Hoe gaat het nu met je?
Dat doet me goed om te lezenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan sjoeke. Goed, ik kan weer bijna alles eten dus dat is een goed teken. Lief dat je het vraagt![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat doet me goed om te lezen
Leuk dat je het hier deelt. Hoef je geen excuses voor te maken hoor. Heel veel kijkplezier.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:24 schreef Toby56 het volgende:
Ik kijk naar ouwe teevee. (Een nieuwe teevee heb ik niet eens meer.)
Uit 1983.
De humorloze Linkse Kerk zamelt centen in voor de woke idealisten van Amnes-Tee.
"Maak Eens Een Gebaar!"
Meer dan 3 uur live televisie, de hele zaterdagavond. En niemand die het raar vond.
Als uitsmijter gaven André Hazes (sr.), Herman Brood, Henny Vrienten (alle drie R.I.P.) et al een korte maar wervelende rock 'n' roll show... oh ja, en ook nog the blues.
Ik herinner me ook nog de doodse stilte in Carré tijdens een volstrekt absurdistische sketch van Kamagurka, Herr Seele en de Vlaamse Primitieven, over de gemartelde schrijver Mabriel Gárquez, terwijl mijn schoolvrienden & ik over de vloer rolden van het lachen.
(Maar wij hadden de strips van Bert Vanderslagmulders en Cowboy Henk al gelezen. Lang leve de openbare bibliotheek.)
Het was ook mijn eerste kennismaking met Kees Prins (later Jiskefet, Sterreclame en vele acteerrollen) en Arjan Ederveen (later Theo & Thea, Kreatief Met Kurk, 30 Minuten e.a.) als het duo De Duo's, die een live-verslag van een mime-wedstrijd ten beste gaven waar Rowan Atkinson jaloers op zou zijn geweest. Ha!
Excuses voor de onderbreking.
Carry on.
Avondquote:
Avond lieve Stephan.quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond
De beentje van Sint Hildegard Lijkt mij leuk. Ooit Leonie ter Braak op de radio daar over gehoord, maar weer vergeten. En de laatste Bezorgd komt vanavond weer
Leuk een boekenmarkt. Lekker lui zijn dan vanavondquote:Op zondag 7 augustus 2022 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey
Vandaag Deventer Boekenmarkt. Ben uitgeschakeld. De televisie staat op RTL5 en ben nu te lui om verder te zappen
Ohh dat is naar zeg dat je corona hebt. Voel je je erg ziek?quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi lieverds
Hier helaas covid
En niks op televisie
Dus tja
Ik ben hondsberoerd, zoals van een goede griep, maar ik overleef het welquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohh dat is naar zeg dat je corona hebt. Voel je je erg ziek?
Ahhh vrouwke toch. Beterschap en laat je maar goed verzorgenquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben hondsberoerd, zoals van een goede griep, maar ik overleef het wel
Gelukkig doet moeders morgen boodschappen voor me
Dank je wel lieverdquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Ahhh vrouwke toch. Beterschap en laat je maar goed verzorgen
Komt wel weer joh, eerst maar eens goed uitzieken.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel lieverd
Vanavond Bumperkleef en Dertigers kijken denk ik... Baal wel, wilde vandaag een kerststal breien en genieten van mijn nieuwe boeken. Niks van gekomen. Alleen slapen
Avond Monk. Yep, laat maar komen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:53 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Iedereen klaar voor de hittegolf?
Avond mop, wat naar dat je je zo ziek voelt. Hopelijk knap je snel weer op. Lekker op de bank met een kop thee vanavond.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Een snotterige en hoestende CotS meldt zich
Vanavond een ned1 avondje.
Same herequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Een snotterige en hoestende
Het begint wel beter te gaan. De koorts is gezakt, alleen voel me gewoon niet lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond mop, wat naar dat je je zo ziek voelt. Hopelijk knap je snel weer op. Lekker op de bank met een kop thee vanavond.
Thuistest was negatief.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah bah, ook covid? Beterschap
Beterschap lieverd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Thuistest was negatief.
Thanks! Jij ook beterschap
Dank je welquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Thuistest was negatief.
Thanks! Jij ook beterschap
quote:
Goedenavondquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieverds
Het gaat wel wat beter hier. Desondanks staat mijn moeder erop om voor het weekend boodschappen te doen. Zodat ik niemand besmet
Vandaag bezig met een klein klein klein beetje breien. Veel series kijken en gamen
Op televisie helaas niks voor mij
quote:
Avond lieve Stephanquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond![]()
Heb je corona Child? Zou juist op een doordeweekse dag gaan. Zo vroeg mogelijk
[..]
Heb de film gister gezien. Was wel een goede film. Ook gelachen. Vond het een bijzonder verhaal, maar zeker wel voormakelijkquote:
Ai, ik snap dat je schrok ja. Ach jeetje, doe maar voorzichtig. Ik heb wel eens mijn ribben gekneusd door het hoesten.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:13 schreef potjecreme het volgende:
Vanmorgen was ik even in paniek.ik werd wakker en merkte meteen brandende longen. Dacht even aan covid. Weer een test gedaan, negatief. Toen drong door dat het mijn spieren zijn van al het hoesten![]()
![]()
Vandaag dus pijnlijke borstkas en rug.
Ja een beetje een soort filmhuisfilm. Ik vond het ook grappig. En absurdistisch maar dat was ook de bedoeling van de maker natuurlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heb de film gister gezien. Was wel een goede film. Ook gelachen. Vond het een bijzonder verhaal, maar zeker wel voormakelijk
Ja dat ja. Absurd was het zeker. Goed geslaagd dus met een vermakelijke filmquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja een beetje een soort filmhuisfilm. Ik vond het ook grappig. En absurdistisch maar dat was ook de bedoeling van de maker natuurlijk.
Oef, dat is wel warm ja. Heb je geen airco of ventilator?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:49 schreef monkyyy het volgende:
![]()
Inmiddels 27 graden op mijn zolderkamertje
Jawel, maar dat vind ik energieverspilling. Rond 9 uur koelt het af en dan gooien we alles open een uurtje. Dan is het zo weer 21 gradenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Oef, dat is wel warm ja. Heb je geen airco of ventilator?
Oh, ik keek even op mijn thermostaat maar hier is het ook al 26 graden. Maar ik ben maar een mager scharminkeltje dus ik heb het niet zo snel warm. Zit met een dekentje over mijn blote benen haha.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Oef, dat is wel warm ja. Heb je geen airco of ventilator?
Overdag kan ik erg goed tegen, maar 's nachts is het vreselijkquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh, ik keek even op mijn thermostaat maar hier is het ook al 26 graden. Maar ik ben maar een mager scharminkeltje dus ik heb het niet zo snel warm. Zit met een dekentje over mijn blote benen haha.
Gelukkig geen last van. Nu heb ik ook een huis op het noorden dus dat scheelt ook al. En lekker de ventilator aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Overdag kan ik erg goed tegen, maar 's nachts is het vreselijk
Hai lieverdquote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:33 schreef Ole het volgende:
Oh hi
even Fok! break en kapotte laptop.
oh wie?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:57 schreef potjecreme het volgende:
Weer tijd voor een kaarsje voor onze geliefde tvsc vriend
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:57 schreef praadje het volgende:
Dag lieverds,
Helaas moet ik jullie vertellen dat @:Snowsquall niet meer terugkomt. Er is geen spierkracht meer en het gaat nu heel snel.
Mijn hart huilt, wat ga ik je missen.
Dag lieve Snow, bedankt dat je er was.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:57 schreef potjecreme het volgende:
Weer tijd voor een kaarsje voor onze geliefde tvsc vriend
[ afbeelding ]
Goedenavond lieverdquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:47 schreef praadje het volgende:
Goedenamiddag/avond schatjes![]()
![]()
Zoals zoveel andere dagen deze zomer, weeral geen k*t op de tv.
Avondquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:47 schreef praadje het volgende:
Goedenamiddag/avond schatjes![]()
![]()
Zoals zoveel andere dagen deze zomer, weeral geen k*t op de tv.
Hoe voel je je? Begin je al wat op te knappen? En goedenavond mopquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedenavond lieverd
Helemaal mee eens
Series kijken tot een uurtje of negen en dan lekker boven nog even knutselen, denk ik
Ha daar is ons Poppeltjequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond
Vanaf maandag weer VI Vandaag
Inderdaad, als er niks op TV is dan heb ik hier ook niet zoveel te melden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Ha daar is ons PoppeltjeJa leuk, zo langzaam keren de gezellige programma's weer terug
Ik verheug me alweer op de gezellige vrijdagavonden met frikandelletjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, als er niks op TV is dan heb ik hier ook niet zoveel te melden.Vanaf volgende week lijkt het gelukkig weer wat op gang te komen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik verheug me alweer op de gezellige vrijdagavonden met frikandelletjes
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik verheug me alweer op de gezellige vrijdagavonden met frikandelletjes
Ja ik leef weer, dank je welquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Hoe voel je je? Begin je al wat op te knappen? En goedenavond mop
Kijk eens aan, dat klinkt goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, als er niks op TV is dan heb ik hier ook niet zoveel te melden.Vanaf volgende week lijkt het gelukkig weer wat op gang te komen.
Avond Drassquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:30 schreef Drass het volgende:
Bij mij ontstaat er straks ook een fris windje.
Net MC donalds op :p
Avond allen
Lekker tochquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er staat hier een fris windje…heb afgelopen 2 uur zelfs in de zon gezeten.
Jammiequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:30 schreef Drass het volgende:
Bij mij ontstaat er straks ook een fris windje.
Net MC donalds op :p
Avond allen
Goed zo! Jij moet lekker etenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:11 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Avond schatjes![]()
Bohh, ik heb zo lekker gegeten. Parmezaanse kip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Avond praadjeGodinquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:11 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Avond schatjes![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:15 schreef praadje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook heel lekker een broodje visburgerquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond praadjeGodin![]()
Dat klinkt gruwelijk lekkerHet zal wel iets met kip en Parmezaanse kaas hebben te maken. Beiden zijn lekker.
![]()
Hier straks een simpel broodje visburger. Het kan niet iedere dag feest (patat) zijn.
Mjammiequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier was het couscoussalade deel 2
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:15 schreef praadje het volgende:
Oeh ziet er goed uit en je bord is zo mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou er vreselijk mee knoeien
![]()
Lekker!! Is je gegundquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:11 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Avond schatjes![]()
Dankjewelquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh ziet er goed uit en je bord is zo mooiik zou er vreselijk mee knoeien
Same...quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:23 schreef potjecreme het volgende:
Niks op tv. Wordt weer iets streamen.
Heerlijk bord..ik vraag me wel af hoe praadje's vaatwasser dit soort borden handelt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh ziet er goed uit en je bord is zo mooiik zou er vreselijk mee knoeien
Praadje wast nog netjes met de hand afquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heerlijk bord..ik vraag me wel af hoe praadje's vaatwasser dit soort borden handelt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Praadje wast nog netjes met de hand af
[..]
[..]
Ja, als je alleen bent vind ik het niet zo nodig. Dan sta je toch iedere keer te wachten tot je vaatwasser vol is of je haalt het er vuil uit om het met de hand af te wassen omdat je het nodig hebt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Jeeeej! Hier nog zo een
Niks mis mee
Iets gebruikt, gelijk even afwassen, voor ik ga eten even snel de pannen afwassen... etc... Nooit het idee echt een vaat te hebben. Tijd terug was dat wel anders, toen spaarde ik vaat op. Niet te doen, maar dit systeemquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, als je alleen bent vind ik het niet zo nodig. Dan sta je toch iedere keer te wachten tot je vaatwasser vol is of je haalt het er vuil uit om het met de hand af te wassen omdat je het nodig hebt.
Ik doe de voorbereidingen voor het eten in de ochtend en dat was ik gelijk af, als ik het dan 's avonds afwerk heb ik niet veel vaat.
Wat fijn dat het nu wel goed gaat want het brengt je toch een stukje rust zo'n opgeruimd aanrecht. Hier staat er ook nooit vaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
(toen ik opspaarde ging het niet zo goed met me en dan lukte me het niet om het direct te doen)
Het is je gegund hoor. Maar het is niet iets wat ik mis dus dan hoef ik het ook niet haha.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:44 schreef potjecreme het volgende:
Doe mij maar een vaatwasser. Heerlijk!!!!! Opgeruimd aanrecht en heerlijk zachte handen.
Jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat fijn dat het nu wel goed gaat want het brengt je toch een stukje rust zo'n opgeruimd aanrecht. Hier staat er ook nooit vaat.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jahet gaat best wel oke nu
al moet ik erg op mijn denkpatronen letten merk ik, maar dat geeft niet
Toen ik student was spaarde ik het voor een week op. Dat was echt ranzig (zeker met een gemeenschappelijke keuken)quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Iets gebruikt, gelijk even afwassen, voor ik ga eten even snel de pannen afwassen... etc... Nooit het idee echt een vaat te hebben. Tijd terug was dat wel anders, toen spaarde ik vaat op. Niet te doen, maar dit systeemhelemaal prima
Daar heb ik niet eens de ruimte voor en ik heb ook zoiets van ik werk niet, ben alleen; dus alé afwassen met de hand. Daarnaast wil ik mijn servies niet in een vaatwasser stoppen, beetje duur.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen ik student was spaarde ik het voor een week op. Dat was echt ranzig (zeker met een gemeenschappelijke keuken)![]()
![]()
Vaatwasser is wat dat betreft ideaal…je hebt altijd een schoon aanrecht.
Toen had ik wegwerp bestek en servies. Ik heb een hekel aan vaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen ik student was spaarde ik het voor een week op. Dat was echt ranzig (zeker met een gemeenschappelijke keuken)![]()
![]()
Vaatwasser is wat dat betreft ideaal…je hebt altijd een schoon aanrecht.
Zoals dat gezin uit het eerste seizoen van een Huis Volquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Toen had ik wegwerp bestek en servies. Ik heb een hekel aan vaat.
Ik leef met je mee... helaasquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:21 schreef Ole het volgende:
ohw hi![]()
lig maar binnen naast de ventilator. Ben echt een bleekscheet die niet tegen deze vochtige warmte kan
Ik hang ook maar een beetje voor de ventilator te hangen. Het wel aangedurfd om even naar buiten te gaan want verderop in de straat zijn ze een visrookwedstrijd aan het doen. Twee lekkere palingen gehaaldquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik leef met je mee... helaas
helaas geen strandje met schaduw in de buurt helaas.. Mijn huisgenoot lacht me uit, ik lach hem uit als het straks koeler wordtquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik leef met je mee... helaas
oeh lekkah!quote:Op [url=https://f20 orum.fok.nl/topic/2653352/4/50#p205636570]zondag 14 augustus 2022 15:31[/url] schreef praadje het volgende:
[..]
Ik hang ook maar een beetje voor de ventilator te hangen. Het wel aangedurfd om even naar buiten te gaan want verderop in de straat zijn ze een visrookwedstrijd aan het doen. Twee lekkere palingen gehaald
Hier geen ventilator, maar gelukkig een windje door het open raam, ook lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik hang ook maar een beetje voor de ventilator te hangen. Het wel aangedurfd om even naar buiten te gaan want verderop in de straat zijn ze een visrookwedstrijd aan het doen. Twee lekkere palingen gehaald
Hahahah eens, ik ben iemand die van regen houdt; dus ik heb vaker plezierquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:31 schreef Ole het volgende:
[..]
helaas geen strandje met schaduw in de buurt helaas.. Mijn huisgenoot lacht me uit, ik lach hem uit als het straks koeler wordt
Whut! 23? Hier gemiddeld op 15 en boven de 13.5 zet ik de kachel niet eens aanquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:34 schreef Ole het volgende:
En die huisgenoot is als het een klein beetje koeler wordt de verwarming op 23 te zetten. Gaat niet meer gebeuren met de huidige prijzen. Hij koopt maar een extra donzen dekbed ofzo!
Dat ga ik maar niet lezenquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:11 schreef Ole het volgende:
oh my.. heb discussie in LIF over onder/ overgewicht. Sommige mensen snappen echt niks van het leven!
heb al gezegd. Rest my case!quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ga ik maar niet lezen
Het enige dat ik weet is dat beide erg hard werken is om goed te krijgen (beide einden van het spectrum gezeten en beide erg moeilijk). Ik weet alleen dat ik nu gezond eet en richting gezond ga. En dat is een hele overwinning#dood-aan-eetstoornis
goed bezig en houden zo! Juist dit soort mensen zijn gif voor je herstel!quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ga ik maar niet lezen
Het enige dat ik weet is dat beide erg hard werken is om goed te krijgen (beide einden van het spectrum gezeten en beide erg moeilijk). Ik weet alleen dat ik nu gezond eet en richting gezond ga. En dat is een hele overwinning#dood-aan-eetstoornis
Ja weet ikquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:15 schreef Ole het volgende:
[..]
goed bezig en houden zo! Juist dit soort mensen zijn gif voor je herstel!
quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:21 schreef Ole het volgende:
En je bent bij mij en praadje in elk geval veilig en in een warm badje. en DM naar mij mag altijd!!
Top! koester deze dingen in het leven!quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Jullie zijn lief
En ik ben gewoon gelukkig hoor![]()
Deed even een onterechte blurp
maar vandaag is een heerlijke dag, lekker creatief en straks uiteten, wat wil een mens nog meer op een mooie dagDonderdag zie ik een lieve vriend van me. Weinig te klagen in het leven hoor
Tuurlijk, die zijn veel belangrijkerquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Top! koester deze dingen in het leven!
Oh heerlijk, geniet ervan en laat het smakenquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier geen ventilator, maar gelukkig een windje door het open raam, ook lekkeren straks lekker uiteten met mijn moeder
[..]
Hahahah eens, ik ben iemand die van regen houdt; dus ik heb vaker plezier![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:05 schreef potjecreme het volgende:
Ergens zou ik willen dat ik zo schaamteloos was.
[ twitter ]
Heb al een tijdje geen heartbreakers gegeten.quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
en er komt ook 28 augustus op investigation discovery, the diana investigations
zag er gisteren een promo van tijdens reclame van Heartbreakers
Hier nog steeds droog en benauwdquote:Op maandag 15 augustus 2022 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Avond lieverds![]()
Hier komt al even de regen met bakken uit de lucht en het rommelt flink
Bah, hopelijk krijg je ook je deel nog wel. Het is lekker nu.quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hier nog steeds droog en benauwd
Ja hoop ook op verkoeling.quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Bah, hopelijk krijg je ook je deel nog wel. Het is lekker nu.
Ik had het gezien maar dat is een HH.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Ik vergeet iedere keer dat Kassa ook nog bestaat, maar dat is dus op de maandag avond in plaats van de zaterdag
Dan heeft hij er zeker goed ingehakt zeg.quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond schatten
Vandaag in totaal drie uur wakker geweest, slaappil gehad afgelopen nacht en die sloeg in als een bom. Niks op televisie. Dadelijk lekker even een stukje breien en knippen+plakken (oh bij grote mensen heet dat artjournal)
Ik slik nogal zware pillen als ik ze slikquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Dan heeft hij er zeker goed ingehakt zeg.
Goedenavond lieve Stephan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond
We zijn er bijna. Heerlijk kneuterig
Natuurlijk moet je ermee doorgaan als het je hobby is. Wat een ander er ook van vindt. En avond mopquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier lekker crea bezig. Hobby net even tot de grond afgebrand door iemand. Besloten toch door gaan ermee. Het is leuk om te doen
Hai moppiequote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi
Vandaag spelletjes gespeeld met mijn beste vriend. Geen televisie. Ik vermaak me wel
Gister wel weer. Hopelijk morgen ook. Pechhulp kwam gelukkig snel.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve CremeAccu weer opgeladen?
Gelukkig en nu niet meer zo lang stil laten staan hoor. Ik weet niet of je een garage hebt met stopcontact anders kun je hem aan een druppellader leggen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Gister wel weer. Hopelijk morgen ook. Pechhulp kwam gelukkig snel.
Hij staat gewoon op straat. Denk eraan om het het verkopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Gelukkig en nu niet meer zo lang stil laten staan hoor. Ik weet niet of je een garage hebt met stopcontact anders kun je hem aan een druppellader leggen.
Ah, gebruik je hem te weinig dan? En dan? Alles op de fiets en met het ov?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij staat gewoon op straat. Denk eraan om het het verkopen.
Ik heb hem twee jaar. Was wel handig omdat ik toen tijdelijk niet in Amsterdam woonde en de ns basisrooster ging rijden tijdens covid. In Amsterdam doe ik veel met de fiets of ov.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah, gebruik je hem te weinig dan? En dan? Alles op de fiets en met het ov?
Ja dat lijkt me in Amsterdam een stuk handiger ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb hem twee jaar. Was wel handig omdat ik toen tijdelijk niet in Amsterdam woonde en de ns basisrooster ging rijden tijdens covid. In Amsterdam doe ik veel met de fiets of ov.
Goedenavondquote:
Ha lieve Stephan, ook een goedenavondquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Bureau 040 moet een herhaling zijn. Hij is daar al geweest en volgens de gids is het seizoen 1
Op de website staat 2020quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Ha lieve Stephan, ook een goedenavondIk denk zomaar dat je gelijk hebt want ik heb eerder Eindhoven al eens gezien. Maar het staat er niet bij dus ik twijfelde. Ik dacht, misschien nieuwe afleveringen Eindhoven maar dat zal dan wel niet.
Ik denk het wel, anders neem ik het op. Ik vond hem toen wel goed met de oudejaarsconference.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:02 schreef potjecreme het volgende:
Gast iemand pannekoek kijken vanavond?
Anders is het een koe die wraak neemtquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:46 schreef praadje het volgende:
Een hele vroege avond alvast schatjes![]()
![]()
Ik ga zo weer eens een biefstukje eten en hopelijk niet op de spoed terechtkomen deze keer maar if so, hebben jullie in ieder geval de gids
Ik ben blij voor je en goedenavondquote:Op zondag 21 augustus 2022 17:40 schreef praadje het volgende:
Jaaaa, het is gelukt. Zonder problemen ging het biefstukje door mijn slokdarm
Jij ook een goedenavond mopquote:Op zondag 21 augustus 2022 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je en goedenavond
Je weet dat het een hh is hey? Volgende week starten ze met 'het roer om, hoe is het nu met'.quote:Op zondag 21 augustus 2022 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
En om in duizend berichten te communiceren: Ik ga Het Roer Om kijken
Eindelijk wat op de televisie dat ik leuk vind
Nu even een mok melk drinken en dan lekker een stukje breien tot dan
Jaquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Je weet dat het een hh is hey? Volgende week starten ze met 'het roer om, hoe is het nu met'.
Fijne avond
Ah dan lekker genieten vanavondquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaalleen ik heb het programma nog maar kort geleden ontdekt, dus voor mij is het nieuw
Zulke "hoe is het met " vind ik nooit leuk
Komt door de matige TV programma's en de vakantieperiodequote:
Ja klopt, bijna september en dan komt het wel weer op gangquote:Op zondag 21 augustus 2022 20:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Komt door de matige TV programma's en de vakantieperiode
Monkyyyquote:Op zondag 21 augustus 2022 20:40 schreef monkyyy het volgende:
AvondIk ga undercuvver in Nederland een kans geven
quote:
Veel plezierquote:Op zondag 21 augustus 2022 20:40 schreef monkyyy het volgende:
AvondIk ga undercuvver in Nederland een kans geven
Praadjequote:Op maandag 22 augustus 2022 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.04; Hoe gaat dat bij jullie thuis NPO1
20.00; Ik weet er alles van! RTL4
20.30; B&B vol liefde RTL4
20.40; De slimste mens NPO2
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.30; Boeren, bijbels en beauties SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/boeren-bijbels-en-beauties
20.34; Kassa NPO1 (nieuw seizoen) https://www.tvgids.nl/informatief/kassa
21.26; Het Familiediner NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/het-familiediner
21.45; Married at first sight, match or mistake (alleen de eerste 3 afl. op RTL, de rest op Videoland) RTL4
Docu/Reportage/Informatief;
20.24; Along the way NPO3 (docufilm)https://www.tvgids.nl/film/along-the-way
Serie;
22.38; Dertigers NPO3 https://www.tvgids.nl/serie/dertigers
Sport;
20.25; Voetbal Offside VER
20.30; VTBL RTL7
Aktueel;
21.40; Vandaag Inside SBS6
22.13; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall![]()
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass