Avond Drassquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:30 schreef Drass het volgende:
Bij mij ontstaat er straks ook een fris windje.
Net MC donalds op :p
Avond allen
Lekker tochquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er staat hier een fris windje…heb afgelopen 2 uur zelfs in de zon gezeten.
Jammiequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:30 schreef Drass het volgende:
Bij mij ontstaat er straks ook een fris windje.
Net MC donalds op :p
Avond allen
Goed zo! Jij moet lekker etenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:11 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Avond schatjes![]()
Bohh, ik heb zo lekker gegeten. Parmezaanse kip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Avond praadjeGodinquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:11 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Avond schatjes![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:15 schreef praadje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook heel lekker een broodje visburgerquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond praadjeGodin![]()
Dat klinkt gruwelijk lekkerHet zal wel iets met kip en Parmezaanse kaas hebben te maken. Beiden zijn lekker.
![]()
Hier straks een simpel broodje visburger. Het kan niet iedere dag feest (patat) zijn.
Mjammiequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier was het couscoussalade deel 2
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:15 schreef praadje het volgende:
Oeh ziet er goed uit en je bord is zo mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou er vreselijk mee knoeien
![]()
Lekker!! Is je gegundquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:11 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Avond schatjes![]()
Dankjewelquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh ziet er goed uit en je bord is zo mooiik zou er vreselijk mee knoeien
Same...quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:23 schreef potjecreme het volgende:
Niks op tv. Wordt weer iets streamen.
Heerlijk bord..ik vraag me wel af hoe praadje's vaatwasser dit soort borden handelt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh ziet er goed uit en je bord is zo mooiik zou er vreselijk mee knoeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |