oh wie?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:57 schreef potjecreme het volgende:
Weer tijd voor een kaarsje voor onze geliefde tvsc vriend
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:57 schreef praadje het volgende:
Dag lieverds,
Helaas moet ik jullie vertellen dat @:Snowsquall niet meer terugkomt. Er is geen spierkracht meer en het gaat nu heel snel.
Mijn hart huilt, wat ga ik je missen.
Dag lieve Snow, bedankt dat je er was.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:57 schreef potjecreme het volgende:
Weer tijd voor een kaarsje voor onze geliefde tvsc vriend
[ afbeelding ]
Goedenavond lieverdquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:47 schreef praadje het volgende:
Goedenamiddag/avond schatjes![]()
![]()
Zoals zoveel andere dagen deze zomer, weeral geen k*t op de tv.
Avondquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:47 schreef praadje het volgende:
Goedenamiddag/avond schatjes![]()
![]()
Zoals zoveel andere dagen deze zomer, weeral geen k*t op de tv.
Hoe voel je je? Begin je al wat op te knappen? En goedenavond mopquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedenavond lieverd
Helemaal mee eens
Series kijken tot een uurtje of negen en dan lekker boven nog even knutselen, denk ik
Ha daar is ons Poppeltjequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond
Vanaf maandag weer VI Vandaag
Inderdaad, als er niks op TV is dan heb ik hier ook niet zoveel te melden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Ha daar is ons PoppeltjeJa leuk, zo langzaam keren de gezellige programma's weer terug
Ik verheug me alweer op de gezellige vrijdagavonden met frikandelletjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, als er niks op TV is dan heb ik hier ook niet zoveel te melden.Vanaf volgende week lijkt het gelukkig weer wat op gang te komen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik verheug me alweer op de gezellige vrijdagavonden met frikandelletjes
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik verheug me alweer op de gezellige vrijdagavonden met frikandelletjes
Ja ik leef weer, dank je welquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Hoe voel je je? Begin je al wat op te knappen? En goedenavond mop
Kijk eens aan, dat klinkt goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, als er niks op TV is dan heb ik hier ook niet zoveel te melden.Vanaf volgende week lijkt het gelukkig weer wat op gang te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |