quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:57 schreef praadje het volgende:
Dag lieverds,
Helaas moet ik jullie vertellen dat @:Snowsquall niet meer terugkomt. Er is geen spierkracht meer en het gaat nu heel snel.
Mijn hart huilt, wat ga ik je missen.
Dag lieve Snow, bedankt dat je er was.![]()
[ afbeelding ]
Och, wat triestquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:57 schreef praadje het volgende:
Dag lieverds,
Helaas moet ik jullie vertellen dat @:Snowsquall niet meer terugkomt. Er is geen spierkracht meer en het gaat nu heel snel.
[ afbeelding ]
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
@:ChildoftheStars
Wat een verdrietig nieuws 😞quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:57 schreef praadje het volgende:
Dag lieverds,
[ afbeelding ]
Lieve schat dat is toch niet meer dan logisch... Heel erg veel sterkte. Goed dat je aan jezelf denkt! Je bent een engel en ik ben trots op jouquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:33 schreef praadje het volgende:
Lieverds,
De komende dagen even geen tv gids. Ben er even helemaal klaar mee. Het (alweer) slechte slapen, die kloteslokdarm en amper kunnen eten, de krampen in mijn slokdarm en de druppel, het nieuws van Snow. Ik ga er even tussenuit.
Tot na het weekend![]()
![]()
@:Snowsquall
Heel veel beterschap Praadquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:33 schreef praadje het volgende:
Lieverds,
De komende dagen even geen tv gids. Ben er even helemaal klaar mee. Het (alweer) slechte slapen, die kloteslokdarm en amper kunnen eten, de krampen in mijn slokdarm en de druppel, het nieuws van Snow. Ik ga er even tussenuit.
Tot na het weekend![]()
![]()
Goedemorgen!quote:
Sterkte.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:33 schreef praadje het volgende:
Lieverds,
Tot na het weekend![]()
![]()
Dat is het enige dat ik leuk vind. Voor de rest ben ik echt te oud.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind StukTV heel leuk... Alleen het jachtseizoen niet
Ik ook. Alleen een beetje kindsquote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat is het enige dat ik leuk vind. Voor de rest ben ik echt te oud.
Echt komkommertijdquote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:49 schreef kree het volgende:
Goede avond allen
Nou niet veel boeiends op de tv voor mij geloof ik de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |