Ach voor zomertelevisie is het best, krijg alleen wel een raar beeld van die streekquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Urk is zeker een stuk beter.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:08 schreef Oostblokkert het volgende:
Deze tt![]()
Heb dat nummer nu in mn koppie
Ik maak me oprecht echt erg zorgen om je...quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:38 schreef praadje het volgende:
Ik duik weer even mijn bed in. Voel me zo slap met alleen yoghurt en soep. En mijn vitamines mag ik ook niet slikken dus dat werkt ook niet mee. En mijn slokdarm schiet nog steeds in een kramp als ik slik. Probeerde wat druifjes en tomaatjes maar dat ging heel moeizaam. Gelukkig heb ik blikfruit in huis, dat is wat zachter dus dat straks even proberen.
Dinsdag moet ik toch bij de dokter zijn en dan eens kijken hoe nu verder. Ik weeg nog maar een magere 56 kilo. Nu ben ik niet zo groot maar het mag wel iets meer zijn.
En ik wil gewoon een bruine boterham met ham en kaasOf een zacht wit puntje met makreel in tomatensaus
Ach lieverd, dat hoef toch niet. Ik heb een lekker dutje gedaan en ga zo weer wat soep eten. Komt met mij wel goed hoorquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik maak me oprecht echt erg zorgen om je...
Knuffel, dat heet zelfzorg gelukkig. Lief zijn voor jezelfquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach lieverd, dat hoef toch niet. Ik heb een lekker dutje gedaan en ga zo weer wat soep eten. Komt met mij wel goed hoor
Ik ookquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik maak me oprecht echt erg zorgen om je...
Sterkte ♥️quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:38 schreef praadje het volgende:
Ik duik weer even mijn bed in. Voel me zo slap met alleen yoghurt en soep. En mijn vitamines mag ik ook niet slikken dus dat werkt ook niet mee. En mijn slokdarm schiet nog steeds in een kramp als ik slik. Probeerde wat druifjes en tomaatjes maar dat ging heel moeizaam. Gelukkig heb ik blikfruit in huis, dat is wat zachter dus dat straks even proberen.
Dinsdag moet ik toch bij de dokter zijn en dan eens kijken hoe nu verder. Ik weeg nog maar een magere 56 kilo. Nu ben ik niet zo groot maar het mag wel iets meer zijn.
En ik wil gewoon een bruine boterham met ham en kaasOf een zacht wit puntje met makreel in tomatensaus
Ja fruit uit blik lukt wel aardig. Alleen vers fruit niet. En ik had net soep met van die doorgekookte balletjes maar daar schiet mijn slikdarm ook van in de kramp. Nu maar een ijsje.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel, dat heet zelfzorg gelukkig. Lief zijn voor jezelf
En ik zat voor je te denken, als fruit uit blik niet lukt kun je misschien appelmoes eten? Wel vitamine C, wat kcals en het vult wel.
Sommigen kenden het nummer nietquote:
Ik ken zo'n oma's weetje dat als je in de ochtend alleen twee stukjes fruit eet en voor de rest van de ochtend niets, het heel je maag zuivert.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja fruit uit blik lukt wel aardig. Alleen vers fruit niet. En ik had net soep met van die doorgekookte balletjes maar daar schiet mijn slikdarm ook van in de kramp. Nu maar een ijsje.
En honey is ook goed voor jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |