Wat lief dat je het vraagt. Lekker geslapen vannacht. Vanmorgen gingen de medicijnen er ook goed door, heel voorzichtig gedaan en een schietgebedjequote:
Gelukkig heb je lekker geslapen en gingen je medicijnen goed!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat lief dat je het vraagt. Lekker geslapen vannacht. Vanmorgen gingen de medicijnen er ook goed door, heel voorzichtig gedaan en een schietgebedje![]()
Net wat yoghurt op, gisteravond nog wat soep. De rest van de week vloeibaar eten omdat dat klemmetje er zit en er nu wondjes zitten van het raggen met die slang. Maar ik durf soberso geen vast voedsel te eten dus dat komt wel goed.
Dankjewel lieverdquote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig heb je lekker geslapen en gingen je medicijnen goed!
Ik zal voor een goed herstel duimen
Succes met een week vloeibaar! Zorgen dat je voldoende voedingsstoffen binnen krijgt he
(en ijs valt ook onder vloeibaar![]()
)
Doe voorzichtig, sterkte en rustig aan met deze warmte
Heel goed. Doe maar heeeel voorzichtig. Alles is nog sore. xquote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat lief dat je het vraagt. Lekker geslapen vannacht. Vanmorgen gingen de medicijnen er ook goed door, heel voorzichtig gedaan en een schietgebedje![]()
Net wat yoghurt op, gisteravond nog wat soep. De rest van de week vloeibaar eten omdat dat klemmetje er zit en er nu wondjes zitten van het raggen met die slang. Maar ik durf soberso geen vast voedsel te eten dus dat komt wel goed.
Doe ik. Dankjewel schatquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel goed. Doe maar heeeel voorzichtig. Alles is nog sore. x
Ja... met hitte speelt bipolair hier altijd enorm op (rapid cycling, dus enorme wisselingen in stemming) echt niet tofquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:32 schreef praadje het volgende:
Ik ben er wel achter gekomen dat leven in een warm land niet hoeft voor mij. Ik blijf wel lekker in Belgie.
Gelijk heb je.:Yquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:32 schreef praadje het volgende:
Ik ben er wel achter gekomen dat leven in een warm land niet hoeft voor mij. Ik blijf wel lekker in Belgie.
Ai, dat is zeker niet tof. Ik ben eigenlijk best tevreden met onze vier seizoenen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... met hitte speelt bipolair hier altijd enorm op (rapid cycling, dus enorme wisselingen in stemming) echt niet tof
Avond lieverd. Hier B&B en wat werken. Urk kijk ik terug. Gisteren dat nieuwe programma gezien over Spakenburg. Zelfde format als Urk en dezelfde makers. Vond er niets aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Hier gaan we vanavond Urk kijken
Nu even een extra douche, dit weer maakt me er niet echt schoner op
Nee... ik heb hem wel aan gehad, maar het was idd niet veel. Te slecht geacteerd... maar ach... voor in de zomerquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverd. Hier B&B en wat werken. Urk kijk ik terug. Gisteren dat nieuwe programma gezien over Spakenburg. Zelfde format als Urk en dezelfde makers. Vond er niets aan.
Ja inderdaad. Urk is zeker een stuk beter.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... ik heb hem wel aan gehad, maar het was idd niet veel. Te slecht geacteerd... maar ach... voor in de zomerUrk is wel leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |