Wat lief dat je het vraagt. Lekker geslapen vannacht. Vanmorgen gingen de medicijnen er ook goed door, heel voorzichtig gedaan en een schietgebedjequote:
Gelukkig heb je lekker geslapen en gingen je medicijnen goed!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat lief dat je het vraagt. Lekker geslapen vannacht. Vanmorgen gingen de medicijnen er ook goed door, heel voorzichtig gedaan en een schietgebedje![]()
Net wat yoghurt op, gisteravond nog wat soep. De rest van de week vloeibaar eten omdat dat klemmetje er zit en er nu wondjes zitten van het raggen met die slang. Maar ik durf soberso geen vast voedsel te eten dus dat komt wel goed.
Dankjewel lieverdquote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig heb je lekker geslapen en gingen je medicijnen goed!
Ik zal voor een goed herstel duimen
Succes met een week vloeibaar! Zorgen dat je voldoende voedingsstoffen binnen krijgt he
(en ijs valt ook onder vloeibaar![]()
)
Doe voorzichtig, sterkte en rustig aan met deze warmte
Heel goed. Doe maar heeeel voorzichtig. Alles is nog sore. xquote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat lief dat je het vraagt. Lekker geslapen vannacht. Vanmorgen gingen de medicijnen er ook goed door, heel voorzichtig gedaan en een schietgebedje![]()
Net wat yoghurt op, gisteravond nog wat soep. De rest van de week vloeibaar eten omdat dat klemmetje er zit en er nu wondjes zitten van het raggen met die slang. Maar ik durf soberso geen vast voedsel te eten dus dat komt wel goed.
Doe ik. Dankjewel schatquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel goed. Doe maar heeeel voorzichtig. Alles is nog sore. x
Ja... met hitte speelt bipolair hier altijd enorm op (rapid cycling, dus enorme wisselingen in stemming) echt niet tofquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:32 schreef praadje het volgende:
Ik ben er wel achter gekomen dat leven in een warm land niet hoeft voor mij. Ik blijf wel lekker in Belgie.
Gelijk heb je.:Yquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:32 schreef praadje het volgende:
Ik ben er wel achter gekomen dat leven in een warm land niet hoeft voor mij. Ik blijf wel lekker in Belgie.
Ai, dat is zeker niet tof. Ik ben eigenlijk best tevreden met onze vier seizoenen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... met hitte speelt bipolair hier altijd enorm op (rapid cycling, dus enorme wisselingen in stemming) echt niet tof
Avond lieverd. Hier B&B en wat werken. Urk kijk ik terug. Gisteren dat nieuwe programma gezien over Spakenburg. Zelfde format als Urk en dezelfde makers. Vond er niets aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Hier gaan we vanavond Urk kijken
Nu even een extra douche, dit weer maakt me er niet echt schoner op
Nee... ik heb hem wel aan gehad, maar het was idd niet veel. Te slecht geacteerd... maar ach... voor in de zomerquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverd. Hier B&B en wat werken. Urk kijk ik terug. Gisteren dat nieuwe programma gezien over Spakenburg. Zelfde format als Urk en dezelfde makers. Vond er niets aan.
Ja inderdaad. Urk is zeker een stuk beter.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... ik heb hem wel aan gehad, maar het was idd niet veel. Te slecht geacteerd... maar ach... voor in de zomerUrk is wel leuker
Ach voor zomertelevisie is het best, krijg alleen wel een raar beeld van die streekquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Urk is zeker een stuk beter.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:08 schreef Oostblokkert het volgende:
Deze tt![]()
Heb dat nummer nu in mn koppie
Ik maak me oprecht echt erg zorgen om je...quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:38 schreef praadje het volgende:
Ik duik weer even mijn bed in. Voel me zo slap met alleen yoghurt en soep. En mijn vitamines mag ik ook niet slikken dus dat werkt ook niet mee. En mijn slokdarm schiet nog steeds in een kramp als ik slik. Probeerde wat druifjes en tomaatjes maar dat ging heel moeizaam. Gelukkig heb ik blikfruit in huis, dat is wat zachter dus dat straks even proberen.
Dinsdag moet ik toch bij de dokter zijn en dan eens kijken hoe nu verder. Ik weeg nog maar een magere 56 kilo. Nu ben ik niet zo groot maar het mag wel iets meer zijn.
En ik wil gewoon een bruine boterham met ham en kaasOf een zacht wit puntje met makreel in tomatensaus
Ach lieverd, dat hoef toch niet. Ik heb een lekker dutje gedaan en ga zo weer wat soep eten. Komt met mij wel goed hoorquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik maak me oprecht echt erg zorgen om je...
Knuffel, dat heet zelfzorg gelukkig. Lief zijn voor jezelfquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach lieverd, dat hoef toch niet. Ik heb een lekker dutje gedaan en ga zo weer wat soep eten. Komt met mij wel goed hoor
Ik ookquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik maak me oprecht echt erg zorgen om je...
Sterkte ♥️quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:38 schreef praadje het volgende:
Ik duik weer even mijn bed in. Voel me zo slap met alleen yoghurt en soep. En mijn vitamines mag ik ook niet slikken dus dat werkt ook niet mee. En mijn slokdarm schiet nog steeds in een kramp als ik slik. Probeerde wat druifjes en tomaatjes maar dat ging heel moeizaam. Gelukkig heb ik blikfruit in huis, dat is wat zachter dus dat straks even proberen.
Dinsdag moet ik toch bij de dokter zijn en dan eens kijken hoe nu verder. Ik weeg nog maar een magere 56 kilo. Nu ben ik niet zo groot maar het mag wel iets meer zijn.
En ik wil gewoon een bruine boterham met ham en kaasOf een zacht wit puntje met makreel in tomatensaus
Ja fruit uit blik lukt wel aardig. Alleen vers fruit niet. En ik had net soep met van die doorgekookte balletjes maar daar schiet mijn slikdarm ook van in de kramp. Nu maar een ijsje.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel, dat heet zelfzorg gelukkig. Lief zijn voor jezelf
En ik zat voor je te denken, als fruit uit blik niet lukt kun je misschien appelmoes eten? Wel vitamine C, wat kcals en het vult wel.
Sommigen kenden het nummer nietquote:
Ik ken zo'n oma's weetje dat als je in de ochtend alleen twee stukjes fruit eet en voor de rest van de ochtend niets, het heel je maag zuivert.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja fruit uit blik lukt wel aardig. Alleen vers fruit niet. En ik had net soep met van die doorgekookte balletjes maar daar schiet mijn slikdarm ook van in de kramp. Nu maar een ijsje.
En honey is ook goed voor jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |