Goedenavond lieve Stephan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond
We zijn er bijna. Heerlijk kneuterig
Natuurlijk moet je ermee doorgaan als het je hobby is. Wat een ander er ook van vindt. En avond mopquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier lekker crea bezig. Hobby net even tot de grond afgebrand door iemand. Besloten toch door gaan ermee. Het is leuk om te doen
Hai moppiequote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi
Vandaag spelletjes gespeeld met mijn beste vriend. Geen televisie. Ik vermaak me wel
Gister wel weer. Hopelijk morgen ook. Pechhulp kwam gelukkig snel.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve CremeAccu weer opgeladen?
Gelukkig en nu niet meer zo lang stil laten staan hoor. Ik weet niet of je een garage hebt met stopcontact anders kun je hem aan een druppellader leggen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Gister wel weer. Hopelijk morgen ook. Pechhulp kwam gelukkig snel.
Hij staat gewoon op straat. Denk eraan om het het verkopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Gelukkig en nu niet meer zo lang stil laten staan hoor. Ik weet niet of je een garage hebt met stopcontact anders kun je hem aan een druppellader leggen.
Ah, gebruik je hem te weinig dan? En dan? Alles op de fiets en met het ov?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij staat gewoon op straat. Denk eraan om het het verkopen.
Ik heb hem twee jaar. Was wel handig omdat ik toen tijdelijk niet in Amsterdam woonde en de ns basisrooster ging rijden tijdens covid. In Amsterdam doe ik veel met de fiets of ov.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah, gebruik je hem te weinig dan? En dan? Alles op de fiets en met het ov?
Ja dat lijkt me in Amsterdam een stuk handiger ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb hem twee jaar. Was wel handig omdat ik toen tijdelijk niet in Amsterdam woonde en de ns basisrooster ging rijden tijdens covid. In Amsterdam doe ik veel met de fiets of ov.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |